2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. július 13., kedd

Fast and Furious 27.

27. rész

Pár percen belül Heikki és Bruno is lelépett, hivatkozva arra, hogy ők még nem vacsiztak. Seb pedig jobbnak látta megbékíteni a drágalátos főnökét, mert hát mégiscsak jobb lenne a holnapi futamot egy normális légkörben teljesíteni. Teljes mértékben helyeseltem, annyit azonban hozzáfűztem, hogy tartsa magát a véleményéhez, és legyen rámenős, mert akkor csak feladja a csatát Horner. Seb biztosított, hogy minden tőle telhetőt megtesz, bár szerinte a Chrisnek már mindegy, mit csinál. Jó kislány módjára, nem tettem hozzá, hogy azért mert földbe döngöltem a főnökét.
Ahogy ketten maradtunk leültem Kimi ágyára, aki úgy próbált tenni, mint aki eszik.
- Rossz nézni, hogy piszkálod azt a szerencsétlen kaját. –böktem ki végül.
Semmi.
- Föld hívja Kimit! Kimi jelentkezz vétel itt a Kenedy! – mondtam és integetni kezdtem.
- Bocs! Lemaradtam. – bökte ki.
Eléggé el volt kámpicsorodva.
- Mi nyomja a lelked?
- Semmi.
- Ahha. Persze.
Próbált mosolyogni, de nagyon erőltetett lett.
- Szánalmas próbálkozás volt!
Megrándult az arca.
- Bökd már ki! Na! –nyüstöltem.
- Ez az egész szarság! – mutatott körbe.
Értetlenül néztem rá.
- Bővebben?
- Ez a beteg ágy, meg hogy ennyire ellenem van mindenki. Még a saját csapatom is. Gondoltam, hogy kemény lesz, de…- nem fejezte be a mondatot.
- De nem, hogy ennyire.
Bólintott.
- Hát lássuk be, de őszintén, elég sokat tettél azért, hogy minden hidat felégess magad mögött! És alapos munkát végeztél.
- Igen, túl alaposat. Nincs már senki, aki bízna bennem!
- Olyan egy barom vagy tudod!- csattantam fel – Mi van Heikkivel, Sebbel, meg Brunoval? Itt voltak, érdeklődtek, örültek, hogy jól vagy! Még Todt, és Bernie is melléd állt!
- Ne hidd, hogy nem tudom, hogy ezeket neked köszönhetem. Ha rajtuk múlott volna, vagy rajtam sose beszélünk többet. És ha az előbb nem állsz ki mellettem, olyan harciasan akkor a többiek sem állnak be a sorba. Heikki elmondta, hogy mindent megtettél hogy meggyőzd.
Ebben sajnos igaza volt. Heikkit is győzködni kellett.
- Most erre mit mondjak? Én mondtam, hogy nem lesz fáklyásmenet. Sokat kell dolgoznod, hogy megint a legjobbak között tartsanak számon. De azért pár híd már épül.
- Remélem sikerülni fog…. – mondta keserűen.
- Ne most kezd el kételkedni jó? Ha már ennyit szenvedtem veled! –vigyorogtam.
Hírtelen megfogta a kezem. Ránéztem.
- Azt hiszem tartozom egy köszönömmel!
A szemébe néztem. Olyan furcsa volt, teljesen más ember, mint amit eddig láttam belőle. De abban a hihetetlenül kék, és lebilincselő szempárban ott bújkált a szomorúság. Vajon mindig ilyen kemény jégpáncéllal védte magát, vagy ez csak az idegeneknek szól? Miért ennyire szomorú? Mi az, amit ennyire titkol azzal a nővel kapcsolatban?
Nem tudom meddig néztünk egymás szemébe, de amikor leesett, hogy már egy ideje, kicsit zavarba jöttem, és elhúztam a kezem. Úgy láttam neki is leesett, hogy kicsit kényes szituba kevert minket, úgyhogy gyorsan másfelé nézett.
- Nem tesz semmit! – böktem ki.
Nem akartam a sablonszöveget mondani, hogy bárki megtette volna, mindketten tudtuk, hogy nem.
- Jobb ha megyek, későre jár!
- Persze…
- Rendben.
- Kérdezhetek még valamit?
- Kérdezz.
- Miért ajánlottad fel, hogy lakjak a ti homeotokban?
- Mert nem volt, hol aludnod, és mert Chris felbaszta az agyam. Nem méltó egy csapatfőnökhöz a viselkedése.
- De igaza van!
- Nincs! – veszekedtem Kimivel. – Azért ő is megemelhette volna a szebbik felét, hogy segítsen, de könnyebb volt, csak téged hibáztatni!
- Lehet, hogy igaza van, és nem kellene most a csapat közelébe mennem, de meg akarom nekik mutatni, hogy meg akarok változni. – mondta kicsit összeszedettebben.
- Nos igen! – mondtam grimaszolva, felhúzott szemöldökkel.
- De?
- De nem biztos, hogy most az a legjobb, ha odamész. Pláne, ha ilyen puskaporos a hangulat, akkor csak még jobban borzolnátok egymás idegeit. Szerintem, most egy kicsit eltűnni a szemük elől, amíg Chris meg a csapat is lehiggad, és utána próbálkozni. Ha látják, hogy nem részegen és kötözködve mész be, meg hogy kibírsz egy hetet balhé, meg buli nélkül, talán szerzel pár jó pontot.
- Igazad lehet.. –mondta tűnődve.
- Megnyugtatlak, igazam van! –vigyorogtam.
- És mégis mit csináljak én egy hétig?
- Én maradok, van pár elintézendő dolgom, úgyhogy szerdánál előbb nem megyek Miamiba, addig csövezhetsz nálam.
- Nálad?
- Mégis hol máshol? Ha se a csapat, se a hotelek nem fogadnak? – kérdeztem elképedve. - A homeokat, meg hétfőn reggel bontják. Dereng?
- Ebbe bele sem gondoltam. – bökte ki a fejét vakarva – Nem jött a legjobbkor ez a „fekete listázás”. De nem akarok, a
- Nem leszel a terhemre! –vágtam közbe – Szép nagy az a ház, nem fogjuk egymást zavarni. De csapatnál egy kétszobás platz az enyém, úgyhogy ott majd kitalálunk néhány szabályt.
- Rendben!
- Hna akkor én mentem! Szia!
- Szia!
Már majd nem elértem az ajtót, mikor utánam szólt.
- Bejössz holnap is?
Visszafordultam, így elnézve tök depressziósan nézett ki. Látszott rajta, hogy nincs minden rendben.
- Persze. –próbáltam biztatóan mondani.
Aztán kiléptem, és bezártam az ajtót magam mögött.
Ahogy haladtam a folyosón, csak Kimi bánatos ábrázatát láttam magam előtt.
Azért valahogy, már egy fokkal jobban van, sokat segítettek a fiúk. Biztos jó ötlet egyedül hagyni ?
Támadt egy remek ötletem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése