2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. július 4., vasárnap

Fast and Furious 9.

18-as karika

9.rész

Tudtam, hogy erre az idióta marhára nyakörvet, és pórázt kellett volna tenni. Akkor legalább nem mászkál el sehova. Ha elbukom miatta a kocsit, meg a zst, és szétverem, kibelezem, felnégyelem, és az Indyanapolisi pálya négy sarkára tűzöm ki a darabkáit. Elrettentő példának. A lakásást ledózerolom és felhintem sóval. A kocsijait meg szétszedem és eladom ócskavasnak.
Gyorsan körbejártunk, sehol senki.
- Heikki hívd már fel, hátha kiderül hová lett. –morogtam.
Vártunk pár percet, semmi nem vette fel.
- Szóródjunk szét, menjetek kettesével. Ha valaki megtalálta csörgessetek meg. Nézzétek meg a kocsiknál, meg a sikátorokban. –vetettem oda a srácoknak és eltűntem a tömegben.
Volt egy két tippem, hogy hol lehet. Egy ilyen bandázásánál, két lehetőség van, vagy egy csajjal hetyeg egy sikátorban, vagy arcoskodik, hogy versenyezhessen. Lévén, hogy nincsen kocsija, marad a nőzés. Felkerestem azt a srácot aki a csajokat futtatja Nunez területén. Azt mondta ha az egyik csibéjével hetyegne, arról tudna.
Reménykedtem, hogy nem olyan nőt szedett össze, akinek egy kidobó méretű barom a hapsija, mert akkor nagy szószban vagyunk.
Elkezdtem nézelődni, keresgélni de semmi. Megnéztem pár kisebb sikátort, semmi. Felhívtam Heikkit.
- Nálatok van valami?
- Semmi eltűnt, mintha a föld nyelte volna el. Se a kocsiknál, se a sikátoroknál, legalábbis amik itt a bajárat környékén vannak azokban nem volt.
- Jó akkor még szétnézek itt a banzáj másik végén. Ha bármi van szólok.
Ahogy egyre inkább mentem tovább ritkultak az autók és emberek egyaránt.
Sehol semmi. Mint akit a föld nyelt el. Már az nyílt utcán baktattam, jó pár méterre magam mögött hagyva a tuningosokat, amikor valami zajra lettem figyelmes. Furcsa hangok voltak, elindultam arra felé, amerre a zaj forrását véltem. Egy szélesebb sikátorból jöttek.
Semmi kedvem nem volt bemenni oda, bűzlött rothadó szemét szagától, ami a konténerekből és a melléjük rakott és szétszakadt zacskókból kiömlött trutyitól. Szakadt kartondobozok, és utcai mocsok vastagon mindenhol. De a szagok, és a látvány alapján volt ott más is, emberi ürülék, kutya piszok, és használt óvszerek. Ahogy beljebb mentem csótányok szaladtak szét a lépteim mentém. Oldalra nézve, pedig sikerült néhány szó szerint kövér patkánnyal is szemeznem. Undorító volt az egész. Hiába vagyok kő kemény csaj, ettől még nekem is kis híján hánynom kellett.
Tovább mentem befelé. Alig volt valami kis gyér fény, de azt is tompította a csatornákból feltörő gyomorforgató gőz. Halottam, ahogy halkan kopog a cipőm sarka. Nyeltem egyet.
Mentem tovább. Előttem volt egy másik nagy konténer mögüle jöttek a hangok.
Kikukucskáltam. A döbbenettől nem tudtam köpni, nyelni se tudtam. A látvány szégyenletes volt. Egy csaj a falnak volt dőlve, két kezét maga fölé tartotta. És extrémen nagyokat nyögött őt éppen kefélő pasival együtt. Úgy tűnt a srác csak a sliccét húzta le, két kezét a falnak támasztva dugta a csajt.
Én benne vagyok extrém helyszínekben, de ez gusztustalan.
A lány a tunigosok közül való lehetett legalábbis a ruhája szerint, bár inkább kurvásba hajlóbb ízlése volt. A srác jól öltözöttnek tűnt.
Elfordítottam a fejem, ki az, aki igénybe vesz egy ilyen kurvát, egy ilyen helyen? Az biztosan nem tartja sokra, sem saját magát, sem a partnerét. Szánalmas. Ahogy hallottam éppen a végére értek az aktuális menetnek. Már éppen halkan indulni akartam kifelé.
- Hna élvezted szépfiú?
- Nem volt rossz menet, lehet hogy elkérem a számod. – mondta a srác közönyös hangon.
Ismerős volt a hang. Picit közelebb húzódtam feléjük. A csaj akkor vette át a pénzt a pasitól. A srácnak hosszabb szőke haja volt, és így elnézve ismerős öltözéket viselt. Reménykedtem, hogy nem az amire gondolok.
Csak nem sűlyed ilyen mélyre. Tovább néztem őket.
Megdöbbentem, tényleg Kimi volt az.
- Nincs kedved valami extrához is szőke herceg? –incselkedett a kurva.
- Az attól függ mit vállalsz és mennyiért.
Grimaszt vágtam. Ez már minden határon túl ment. Nem vagyok egy apáca, de ez? Nem tartottam sokra Kimit, de ezek után.
Elindultam kifelé a sikátorból, és igyekeztem nem a további beszélgetés menetét figyelni.
Visszamentem a banzájba, és megkerestem a többieket. Majd elküldtem őket, hogy nézzenek szét megint, megkértem Heikkit jöjjön velem mert egy két nehezebb tagot is meg kéne kérdezni, és nem árt egy pasi sem. Őt meg már amúgy is ismerik.
Egy csendesebb részen félrevontam Heikkit.
- Mi az ?- érdeklődött kajánul.
- Megtaláltam Kimit. - közöltem undorodva.
- Akkor miért nem mond.
- Mert egy kurvával baszott éppen . - tört ki belőle.
Heikki arcán mély döbbenet ült.
- Hogy mi? Honnan veszel ilyeneket?
- Mondom, LÁTTAM egy kurvával, egy sötét kis sikátorban feljebb.
- Ez komoly?
Bólogattam.
- Egy kuka mögül láttam, amikor eljöttem már befejezték, és az extrákat beszélték meg. - mondtam undorodva.
- Nem hiszem el. – mondta Heikki elhülve.
- Nézd, én haza megyek. Szedd össze a kurvapecért és menjetek ti is.
- Kösz, hogy nem verted nagy dobra.
- Viccelsz? Nekem szégyen hogy láttam. Lealacsonyító, ahol, és amit csináltak.
- Sajnálom, hogy láttad.
- Tudod eddig se tartottam sokra, de azt hittem legalább emberi méltóság, és tartás van benne. Akárhány nőt kaphatna magának, de hogy beéri egy ilyen repedtsarkúval?
Heikki csóválta a fejét.
- Látom, vannak elvárásai, és igényei egy nőt illetően. –mondtam lesújtva.
- Pedig, úgyse hiszed el, de nem volt ez mindig így. Csak mióta elvált. Illetve már előtte megindult a lejtőn.
- Hát nem csodálom, hogy elvált tőle a felesége, egy ilyen alaktól.
- Hát ez az, pont hogy Jenny csalta agyba főbe, Kimi meg ebbe ment tönkre.
- Miért nem vált el?- mondtam dölyfösen. - Mindegy nem érdekel menjünk.
- Megyek veled.
- Nem várod meg a haverod?
- Nem. Nem érdekel, hogy kerül haza.
- Ahogy gondolod. - vállat vontam. – De előtte még intézzünk el valamit.
Megkerestem Nunezt, hogy mi már húzunk, és odaadtam neki a ’67-es Mustang kulcsait, hogy majd érte megyek a műhelybe, most amúgy se tudom elvinni. Heikkit megkértem, hogy szóljon a többieknek. Alig negyed óra múlva már hazafelé tartottunk. Rendeztünk egy versenyt az úton. Elsőként fordultam be a ház elé, és lepakoltam.
Heikki is jött serényen. Kinyitottam a garázsajtót, bepakolt én meg utána mentem.
- Kár, hogy megint elvertél.
- Rá se ránts, majd legközelebb.
- Mindig ezt mondod. – vigyorgott – Visszamegyek a hotelbe.
- Mivel, csak nem taxival? – élcelődtem.
- Gondoltam elvihetnél.
Felhúztam a szemöldököm, de elmosolyodtam.
- És miből? – közelebb léptem hozzá.
- Mert jó vagyok nálad?
- Jó vagy nálam, de lehetnél még jobb is. – még közelebb mentem hozzá.
- Hogyan ? – vigyorgott.
- Nincs kedved maradni? Rendelünk pizzát, megnézünk egy horrort, és reggel leteszlek a hotel előtt, úgyis útba esik a pályára menet.
- És mi lesz a pizza, és a film után? –vigyorgott kajánul.
Közelebb jött, pár centire volt az arca az arcomtól. Huncutul ránéztem. Gyengéden átölelt. Nem tiltakoztam. Tetszett ez a játék, amibe belementünk.
- Letusolok, és elmegyek aludni. Te meg eldöntött mit csinálsz.
Kérdőn nézett rám. Megsimogatta az arcom. Gyöngéd, légy érintés volt. Becsuktam a szemem. Megcsókolt, finoman, puhán. Érzékien. Kinyitottam a szemem.
- Miből választhatok kérdezte rekedten?
- Alszol a saját szobádban, vagy utánam jössz az enyémbe.
Elvigyorodott.
- Rendben akkor az utóbbi. Hol az a pizza lap?
Elnevettem magam. Finnek, csak a szexen és az evésen jár az eszük.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon tetszik az új érsz! :) Kíváncsi vagyok hogy most tényleg történik-e valami Heikki-vel, és ha igen akkor mit szól hozzá Kimi.
    Várom a folytatást siess vele! :)
    puszii

    VálaszTörlés