2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. november 22., hétfő

Hazard of hearts 15.

15.rész

A hétfő reggel nagy nyüzsgéssel indult, mindenki, beleértve Christ is és engem is pakolt – persze mi a látszat kedvéért - . Anyuék végül dél körül mentek el, az viszont kicsi sem volt feltűnő, hogy Chris és Gerhard elfojtott mosollyal búcsúztak. Amikor megöleltem a jó öreg osztrákot, elmormogtam egy „Kösz! Jövünk neked egyel!” monológot, amire nevetés, és huncut kacsintás volt a válasz.
Nem akartam tudni mire gondolt éppen pontosan, így is ciki volt a szitu.
Megbeszéltük Chrissel, hogy nyugisan ebédelünk, pihenünk egyet – el kell intéznie pár telefont, majd meglátjuk mi a késő délutáni és az esti program. Felvetette, hogy elmehetnénk valahova, mozi, séta, étterem, esetleg megnézünk valami vígjátékot, horrort, vagy csöpögős romantikust. Örültem neki, hogy nem akar ajtóstul rontani a házba, és meg akarja adni a módját.
Délután négy körül, azonban a percet is átkoztam, hogy voltam olyan hülye, és bekapcsoltam a laptopom. Eredetileg kíváncsi voltam, hogy Schumi visszatérésére hogyan reagált a világsajtó, a F1 bennfentesei, de e helyett olyan hír fogadott, amitől, teljesen letörtem, mint a bili füle.
A címlapon ugyanis Eddie virított, és nem egyedül.
„Eddie Irvine újabb őrült orgiája! 23 nő egy estén! A playboy újra a régi!
Eddie Irvine a korábbi ex Ferraris, később Jaguar színeiben versenyző ír fenegyerek újra hallatott magáról. Korábbról is ismeretes, hogy Eddie nagy kanállal habzsolta az életet és a nőket, de az utóbbi egy –két évben feltűnően csendes életet élt, ez idáig. A karácsonyt egy fergeteges partival ünnepelte meg, ami huszonhárom grid girl vett rész, Eddie dublini házában. Az estély pénteken éjszaka indult, és ma hajnali órákban ért véget, természetesen azzal, hogy rendőrség, csendháborításért, és részegeskedésért az egész társaságot bevitte a kerületi őrsre.
Ez azért is meglepő hír, hiszen korábban többször is nyilatkozta szeretne megváltozni, és végre nyugodt életet élni, sőt rendezni kapcsolatát bal kézről született lányával. Karácsony előtti értesüléseink szerint eredetileg a vele, vagy üzlet társainál –Magyarországon - akarta tölteni az ünnepeket, de később mégis visszautazott Dublinba. A Magyarországi terveiben lehetett némi ráció, hiszen a Feri –hegyi reptér megerősítette, hogy Irvine valóban járt ott pénteken, de még aznap távozott is, meglehetősen sietve.
De úgy tűnik, az „őrült” ír csak nem tud kibújni a bőréből, és nem tud meglenni, nők, pia, és balhék nélkül.
Eddie várjuk a folytatást!”
- Ezt nem hiszem el….- suttogtam.
Chris mellém ült, és átkarolt.
- Mi az? –kérdezte kedvesen.
Elé toltam a cikket. Döbbenten olvasta.
- Hűűűűű. Korábban volt már egy ugyanilyen balhéja, de az még fénykorában volt. Jó pár éve…
- Igen olvastam! – húztam el a szám.
- Zavar?
- Igen. Mert….
Chris kérdőn nézett rám.
- Tudod, azért valahol….- félszegen néztem rá – még reménykedtem….
- Sejtettem, hogy ez van… - mondta gúnyosan.
- Nem arról van szó, hogy nem kedvellek, és nem vonzódom hozzád! És nem is akartalak, akarlak becsapni! –próbáltam magyarázkodni.
- Csak mert magányos vagy, azért bebújtál volna az ágyamba? Vagy inkább azért, hogy móresre tanítsd Eddiet? – csattant fel, és dühösen az ablakhoz sétált.
- Chris…. Nem erről ….
- Akkor miről? Miért hülyítesz már egy hete? Tudtam, hogy még nem heverted ki, de azt hittem ennek ellenére van köztünk valami kis szikra, valami vonzódás! Árult el, végül is amikor velem enyelegtél, akkor igazából vele voltál valld csak be! – mondta mérgesen.
Rám sem nézett, csak kibámult az ablakon.
- Te el is hiszed amit most mondasz, vagy csak úgy mondod? –kérdeztem hitetlenkedve - Chris… válaszolj nekem….
- Már nem tudom mit higgyek rólad…- közölte csalódottan - Egyszerűen kihasználtál!
- Ez nem igaz! Mert te ajánlottad fel, hogy enyelegjünk Eddie előtt, a te ötleted volt! –kaptam fel a vizet, és odamentem mellé - Én le sem akartam menni! Egész este duruzsoltál a fülembe, meg simogattál! Ha meg már itt tartunk, akkor szerintem te akartad Eddie orra alád dörgölni, hogy veled vagyok, és hogy engem dugsz! Nem így volt?! Be akartad neki bizonyítani ki a nagyobb macsó, kié a szemétdomb nem igaz? Így volt igaz? Erről szólt ez az egész! – kiabáltam a képébe.
Csak nézett ki az ablakon.
- Válaszolj! –kaptam el karját, és magam felé fordítottam.
A szeme villámokat szórt, és látszott rajta, hogy nagyon, de nagyon mérges.
- Gyerünk! Válaszolj! – kiabáltam.
Megragadott és a falnak szorított.
- Nem! Te válaszolj, de őszintén! Keféltél vele? – sziszegte az arcomba.
- Úgysem hiszel nekem bármit mondok is! – kiabáltam.
- Keféltetek?
- És ha igen? Akkor már nem kellek, mert Eddie volt kapcarongya vagyok? Hm? Igen?
Hozzám préselte a testét, és így még jobban a falba préselődtem. Már alig kaptam levegőt.
Életemben először kezdtem félni Christől. Az arcunk alig volt két centire egymástól.
- Csak mond meg… őszintén…. – szinte a számba suttogta a szavakat.
- Nem… csak majdnem…. Már mondtam leállított…. – suttogtam, majd elfordítottam a fejem – Eressz el….
A vállamnak dűtötte a homlokát.
- Soha nem bántanálak! – átölelt.
- Engedj el…. – motyogtam.
Megfogta az állam, és kényszerített, hogy a szemébe nézzek.
- És ha nem? –kérdezte kihívóan.
- Mit akarsz tőlem?
- Szerinted? – kérdezte gúnyosan, és simogatni kezdte a derekam.
- Menj a pokolba! – el akartam lökni magamtól, de erősebb volt.
Leszorította a kezem a hátam mögé, és a szemembe nézett.
- Ha neked az a bolond kell, akkor eredj utána Dublinba, és dugasd meg magad! De garantálom, hogy az első alkalommal megcsal majd!
- Mert te nem tennéd igaz? Nekem nem jelent kísértést egy csinos picsa sem!- sziszegtem.
- Az a különbség, hogy én szeretlek….- mondta mélyen a szemembe nézve.
Eddig is tudtam, hogy bolondul értem, de hogy komolyan, és igazán belém esett, az nem mertem elhinni, idáig. Ledöbbentem. Chris szeret engem!
Egyszerűen elengedett.
- Sajnálom, ha bántottalak nem akartam….
Azzal sarkon fordult, és az ajtó felé ment.
- Hová mész?
Egy pillanatra megállt.
- Londonba. Ez lesz a leg…
Hátulról átkaroltam.
Megfordult, és átölelt.
- Chris! –meg akart szólalni, de a szájára tettem a kezem – Nem tudom, szerelmes vagyok e, azt hiszem nem. Sőt biztos, hogy nem. ! Te is tudod… nem is ígértem neked semmit….Soha nem mondtam, hogy szeretlek…. Nagyon jó veled, kedvellek, és vonzódom hozzád! Nem barátnak kellesz, hanem nyíltan kimondom szeretőnek! Sajnálom, ha ez fáj, de ez az igazság. Kérlek ne kérd, hogy legyek a barátod, mert azokból gátat tudnék építeni! Barát nem kell! Egy olyan pasira van szükségem, akivel tudok néha beszélgetni, és szeretkezni, és ennyi. Pont. Ezt tudom felajánlani nem többet. Elfogadod vagy sem? –tettem fel a nagy kérdést – Sajnálom…- tettem hozzá suttogva.
Félszegen elmosolyogott, majd szenvedélyesen megcsókolt.
- El…- mondta halkan, majd ismét megcsókolt.

(Jelezném Eddienek valóban volt egy ilyen bulija 23 csajszival, és címlapon is volt velük! akit esetleg érdekel... http://www.irvtheswerve.net/lphoto_files/Eddie%20Irvine%20The%20Jaguar%20Years/p_378%20Eddie%20Irvine%20Jaguar.jpg.html)

3 megjegyzés:

  1. Anyáááám! Egy kicsit bepánikoltam, hogy Chris egy eszelős!!!!!!
    Eddie, jól belehúzott!!! Imádom!!!23 csaj = egy sem! Akkor jobban izgulhatna Angel, ha csak egyről szólt volna a cikk. Miért nem tud a sorok között olvasni?
    Egyébként emlékszem erre a cikkre, vagy vmi hasonlóra.
    Imádom, várom a folytot
    puszi SM

    VálaszTörlés
  2. Hűha! :D :D
    Bammeg Eni, ez már döfi! :D :D :D
    Christ sajnálom, ő lesz ennek az egésznek a legnagyobb vesztese. :(
    Eddie meg... :D Höhhhh :D :D 23 csaj, persze. :D :D :D :D
    Angel igen szókimondó kislány és tudja mit akar. :D De azon csodálkozom, hogy Chris ebbe belement. Lesz még itt bonyodalom, kérem szépen!

    SZUPER lett!! :D :D :D

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  3. Eddie egy sültbolond, 1 idióta állat....remélem tripperes lett XD
    Chris meg szerelmeeeees (L) Annyira jóóó!!!!Angel szerintem most azt mondja, hogy csak szeretőnek kell, de lehet hogy megváltozik a véleménye és megszereti, ha megismeri! :) Kíváncsi vagyok szövődik-e szerelem közöttük :D

    Nagyon várom a folytatást (mindjárt el is olvasom)

    puszíííí,

    Szikrus

    VálaszTörlés