2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. november 30., kedd

Hazard of hearts 35.

35.rész

Hiába ellenkeztem, Chris ragaszkodott hozzá, hogy megnézzen az üzemorvos. Olcsón megúsztam, enyhe agyrázódásom volt, és elrepedt a jobb kezem negyedik, és ötödik kézközép csontom, és megzúztam az ízületeket.
Miután kiengedtek, beszélni akartam Zoéval, és Sebbel.
Chris szobájában vertek tábort, ahogy Maria is. Mint kiderült, ő is látott, halott mindent, az előtér pultjánál állt, amikor veszekedtünk Eddievel.
Nem emlékeztem rá, hogy ott lett volna, de nem is vele voltam elfoglalva.
Kedves nő volt, negyvenes évei közepén, göndör hosszú barna hajjal, csinos alakkal, barátságos arccal.
A beszélgetés folyamán kiderült, hogy bár egyet ért velem, hogy Eddiet magához kellett végre téríteni, nem biztos, hogy a legjobb módját választottam. Picit puskaporos lett a levegő a vélemény különbségek miatt, így Seb hírtelen kijelentette hogy éhes, és Zoé kísérje el.
Alig zárult be az ajtó mögöttük, máris vitába keveredtem a Chris, Gerhard, Adrian, Maria kvartettel.
- Mondtam már, Eddie helyre kellett tenni! De nem értek egyet azzal, hogy Zoé az egészet végig hallgatta! –mondta Maria erélyesen.
- És mit kellett volna tennem? Hagyni hogy Eddie megint vele vesszen össze? Könyörgöm részeg volt!
- Nem tudom az Istenért! De Zoénak nem hiszem hogy jót tettél vele!
- Miért az jobb lett volna, ha vele ordít Eddie? Az jobb lett volna? Így legalább látta, hogy helyre lehet tenni az apját!
- De te nem helyretetted, hanem még jobban kibuktattad! Majdnem feltörölte veled a padlót! –morogta Chris.
- Na jobb ha te nem szólsz semmit, meg a zseniális osztrák sem! Ha láttátok, hogy nem józan miért hagytátok, hogy sétafikáljon? Be kellett volna zárni a szobájába, amíg ki nem józanodik!
- Nem vagyunk a nevelő tisztjei!
- De a barátai vagytok a keserves mindenit neki! És az lett volna a minimum, hogy megvéditek tőle Zoét meg Sebet! Ne mond nekem, hogy nem jutott eszedbe, hogy Seb nem fog Zoé védelmére kelni? Tudod mi lett volna, ha az két lüke egymásnak esik? Sebet a rohammentő viszi el, mert Eddie minden csontját összetöri! Az a marha írt, meg súlyos testi sértésért a rendőrség! Az jobb lett volna? Nem lenne pilótád, és sitten ülne egy embered! Ez volt a kisebbik rossz!
- Mi hogy téged vert meg?
- Túléltem a pofont! Kaptam eleget hidd el! Ha már itt tartunk, te is megcibáltál már kicsit!
- Látom életem végig a fejemhez fogod vágni! –sértődött be Chris, és kicsörtetett az erélyre.
- Utána megyek! Lecsillapítom! –morogta Gerhard.
- Én meg megnézem Seb és Zoé miért vannak el ilyen sokáig! –dünnyögte Adrian.
Patkányok a süllyedő hajóról!
Ketten maradtunk Mariaval.
- Ugye nem viszed el Zoét? –kérdeztem reménykedve.
- Miért maradjon? Eddie már elment.
- Seb miatt. Úgy látom jól megvannak, és kedvelik egymást. Nem tudom milyen a lányod eredetileg, csak amit Eddie mesélt, de csöndesebb lett, Seb pedig sokkal határozottabb. Nem kéne szétszedni őket….
- Kerítőnőt játszol? –kérdezte Maria csípősen.
- Nem vagyok ellenség. Kedvelem Zoét, és Sebet is. Hogy összejönnek e azaz ő dolguk, és nem az enyém, nem tiéd, és nem Eddie! De az biztos, hogy Seb nagyon a szárnyai alá vette Zoét, és sosem bántaná, mert tudja mint ment keresztül. Seb nem Nelson! Ő más tészta!
- Ha Eddie megtudja hogy…
- Akkor majd kapok még egy pofont, de őket nem hagyom bántani! Még csak barátság is lesz belőlük, akkor is jól járnak!
- Félek, hogy Eddie ezt a békát már nem nyeli le….
- Akkor majd én letuszkolom a torkán, de állj mellém, és a srácok mellé! Ha összefogunk akkor végül nem fog pattogni!
- Ha összefogunk ellene, akkor még inkább úgy fogja érezni, hogy egyedül van, és elárultuk!
- Szóval te az ő pártját fogod!
- Én Zoé pártján állok, de ha összeveszek Eddievel, akkor lehet hogy többet felénk se néz, mert dühös lesz, és csalódott, abba pedig mindketten belepusztulnak.
- Maria nem maradhatsz sem leges!
- Annak kell maradnom!
- Jó! De én a srácok mellett vagyok! Ha kell egyedül is!
- Eddie kemény dió!
- Én meg elszánt, és kitartó vagyok! Le fogom győzni!
- Nem értek veled egyet, de Zoénak jó itt az biztos. Látom mennyire élvezi Seb és a te társaságodat. Nem bánom maradjon, utazgasson veletek, de te és Chris feleltek azért, hogy semmi baja se essen!
- Rajta és Seben lesz a szemem!
- Jó.
Ekkor jött be Chris.
- Most beszéltem Dietrichhel, Eddie marad! Nem rúgja ki!
Maria rám pillantott.
- Amit mondtam, megmondtam! Kitartok a döntésem mellett! –mondtam határozottan.
- Rendben. Megpróbálom meggyőzni Eddiet, hogy ez Zoé érdeke, és legalább egy alkalom, hogy összerázódjanak. Ha meg összekapnak rátok számíthat a lányom, vagy ha akar hazajöhet!
Kezet nyújtottam Marianak.
Elfogadta.
- De ne számítsatok fáklyás menetre…
- Eszem ágában sincs!
- Megnézem hová tűnt el a lányom, meg az a két jó madár. - azzal felállt és elment.
Gerhard felajánlotta, hogy elkíséri, így ketten maradtunk Chrissel.
- Most nagyon nehéz veled…. –morogta Chris.
Jelentőségteljesen ránéztem.
- Tudom megmondtad…. –közölte, azzal elindult a fürdő felé.
Utána mentem, és az ajtóban átöleltem.
- Azért díjazom, hogy behúztál neki! –mosolyogtam rá.
- Tudom… De nem szívesen tettem….
Megcsókoltam.
- Békülős szex?
Chrisnek ezt nem kellet kétszer mondani.

3 megjegyzés:

  1. Hé!!!!!!!!!!Hogy lehet itt abbahagyni?????????
    Nagyon tetszik a dolgok alakulása :-)
    Nagyon várom a folytit

    VálaszTörlés
  2. hú baaaaakkkeeeeeer :D
    FOLYTATÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁST!!!!!!!!!!!!!

    puszííí,

    Szikrus

    VálaszTörlés
  3. Azt qva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Seb és Zoé????(L) 8I
    Eddie egy hatalmas nagy marha, akit ketrecbe kellene dugni és mutogatni az állatkertekben...XD XD XD
    Chris meg lovag volt... szegény Angie nem járt a legjobban, de számíthatott rá, hogy az a keményfejű írnél egyszer el fog szakadni a cérna...:S
    Nagyon vároma folytatást, mind Eddie és Angie, mind a fiatalok Seb és Zoé között...:D
    Pusza. szabus

    VálaszTörlés