2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. november 29., hétfő

Hazard of hearts 32.

32.rész

- Építsük le a téglát! Nos, a nagy terv az, hogy minden pr melót, vendégekkel való bájolgást, és plusz tesztelést rányomunk Markra, és nagyban hangoztatjuk, hogy azért mert mennyire megbízunk benne. Lényegében míg ő parolázik, addig Seb pihen, és készül a versenyekre. Így a kis ausztrál egója is ki van elégítve, be van fogva a szája, és nem lesz semmi ideje áskálódni a csapat ellen. Sőt még ő fogja kérni a végén, hogy ne legyen ennyi melója, mert fáradt! –vigyorogtam gúnyosan.
- Zseniális! – nevetett fel Chris.
- És hogy fogod elérni, hogy ne nyilatkozzon a csapatról szarságokat? – kérdezte Eddie epésen.
- Nézd! Sebnek megmondjuk, hogy ez azért van, mert Mark egy barom, és nézze a jó oldalát. Lesz ideje, pihenni, és meglátogatni a családját! Marnak meg arra se lesz, hogy levegőt vegyen! Éreztetni kell vele, hogy ő van a pikszisben, akkor nyeregben érzi magát, és befogja a pofáját! Mark egy idióta, egoista barom, ha eleget legyezgeted az egóját, akkor kezes bárány lesz! –kacsintottam rá.
- Látom, értesz a férfiak nyelvén! – szúrt be Eddie epésen.
- Hát eddig Chris nem panaszkodott a nyelv technikámra. –rebegtettem meg a szemhéjam ártatlanul.
- Nem érdekelnek a szaftos, és perverz részletek, úgyhogy mellőzd őket, ha kérhetem! - mordult rám Eddie.
- Hűűű! De prűd lettél hírtelen! Mindezt egy éjszaka alatt?! Ki a csaj? – érdeklődtem széles vigyorral az arcomon.
- Zoé!
Chrissel összenéztünk majd Eddiere.
- Miről maradtunk le Eddie? –kérdezte Chris
Eddie fáradtan hátradőlt, becsukta a szemét, és a kezét az orrnyergére tette.
- Zoé itt van!
Chrissel megint összenéztünk.
- Ugye nem tegnap jött? –kérdezte Chris döbbenten.
- Neeem! Hála az égnek! Csak ma reggel, de így is kínos volt! – morogta Eddie.
Érdeklődve fürkésztem Eddie arcát, de tekintve hogy még mindig ugyanabban a pózban volt, semmit sem lehetett leolvasni róla.
- Hány nő volt nálad?
Döbbenten néztem Chrisre, és meresztgettem a szemem. Válaszul csak legyintett.
- Hány volt nálad? –kérdezte Chris erélyesebben.
- Kettő! – kiabált vissza Eddie.
- Ahogy téged ismerlek inkább három!
- Igen annyi! És akkor mi van?! – ordított rá Eddie, villámló szemekkel.
Hogy bírt el három nővel egyszerre? Az igen! Lehet libidója rendesen! Nem mondom, tényleg kipróbálnám ezek után mit tud! Nagy erőfeszítéssel elnyomtam, egy széles és kaján vigyort, amit Eddiere akartam vetni.
- Az cseszd meg, hogy ez egy munkahely, és nem kupleráj! Normális vagy! Három luxusprostituáltat hozol fel?!Eszednél vagy?! Zoé persze látott a három nővel egy ágyban mi?
- Az a barom Seb engedte be! Minek jöttek be ha nem nyitottam ajtót?!
- Nehogy már Seb legyen a hibás, hogy nálad orgia van?! Azért mentek be, mert azt hihették nincs senki a lakásban te barom! – Chris tombolt.
Vajon Seb mit látott ebből. Megnéztem volna a helyes kis arcát, hogy rányitnak Eddiere és a három ribancra, lehet ha nincs ott Zoé, még ő is beszáll. Seb, mint a nagy nőfaló!
A szám elé tettem a kezem, és igyekeztem köhögésnek álcázni a feltörő nevetést, de nem sikerült.
- Mi olyan vicces? – kiabált rám Eddie.
- Csak elképzeltem Seb arcát! – hadartam el, és kitört belőlem a fékezhetetlen röhögés.
Majd meg szakadtam a nagy kacagásban, ahogy Seb döbbent, és kikerekedett szemű tekintetét elképzeltem. A nagy lendülettől leestem az asztalról a földre.
Felnéztem, és Chris is nevetett.
- Nincs rajtad fehérnemű! –morogta Eddie.
- És ez téged zavar?! Ne álszenteskedj Eddie! – kacagtam rá.
Chris odajött, felsegített, és hátulról átkarolt.
- Nem akarsz felöltözni? –súgta oda.
- Élvezem hogy zavarban vagytok…- motyogtam.
- Sejtettem…. –mondta bujkáló mosollyal.
Eddie néztem, aki minket fixírozott.
- Tanács is kell vagy csak a híreket hoztad? – kérdeztem kacéran.
- Egy kurvától nem!
Chris megfeszült mögöttem, de én csak felnevettem.
- Azoknak te fizettél az este, én ingyen dolgozom, és másnak! – nevettem tovább.
Eddie felpattant, és kicsörtetett, majd bevágta az ajtót.
- Idióta! - vihogtam tovább.
- Inkább féltékeny…- morogta Chris.
- Ugyan már! Ezt te sem hiszed el!
- De egyre inkább! Adrian és Gerhard ültetett bogarat a fülembe, ezek a reakciók meg Eddietől merőben szokatlanok! Szerintem tényleg féltékeny!
- Ha féltékeny lenne megpróbálna elvenni tőled, és nem más nőkkel hetyegne, ráadásul olyan nyilvánvalóan, hogy mindenki tudja a gyárban. Nem Chris, nem! Az a baja, hogy nem voltam meg neki, ez piszkálja a csőrét! Ne is foglakozz vele, én sem teszem!
Chris leült, én pedig kimentem, hogy főzök egy kávét, mire visszamentem, Chris még mindig maga elé bámult.
- Baj van?
- Hogy? Jah nem! Csak aggódom Zoéért, elég puskaporos lehet most Eddienél hangulat….
- Mire gondolsz?
- Azt terveztem ma Sebbel elküldelek gyárat nézni…. Nem vinnétek Zoét is?
Vettem egy nagy levegőt, és kifújtam.
- Most nincs nagy kedvem dadust játszani…. De sajnálom Zoét… Jó legyen!
Chris megölelt.
- Remélem nem lesz nagyon bunkó velünk….
- Zoé rendes lány! Ismerem! Csak Eddire fúj, az ismerőseire annyira nem!
- Kösz a biztatást! - kacagtam rá.
Megittuk a kávét, majd összekészülődtünk.
Már majdnem tizenegy óra volt, mire bekopogtam Seb szobájába.
- Ki vagy? –szólt ki.
- Az ördög! –kiabáltam be – Angie vagyok ki más! De ha nő van nálad, vagy vársz valakit visszajövök később!
Kinyílt az ajtó.
- Kit vártál? –vigyorogtam rá.
Gyorsan betessékelt.
- Na kit vártál?
- Az apámat! –jött a válasz a háló felől.
Egy fiatal, alig tizenhat – tizennyolc éves, hosszú göndör barna hajú, igézően kékszemű, kissé durcás tekintetű, csinos lány állt az ajtóban. Markáns álla volt, de ez nem rontott, a szépségén. Inkább valami furcsa bájt, némi csibészséget kölcsönzött neki. Bár a sminkje kicsit erős volt, mégis látszott mennyi érzelem, és rejtett vágy ült a tekintetében. Sötétkék kikoptatott nadrágot, szűk, elől dekoltált fekete hosszú ujjú felsőt viselt, amit a könyökéig feltűrt. Egy egyszerű kicsit kopottas tornacipő volt a lábán. A nyakában egy ezüst lánc lógott, de hogy medál tartozott e hozz az nem derült ki, mert a pólója alá rejtette.
Tagadhatatlan volt, hogy ő Eddie lánya. Ugyanaz sugárzott belőle, mint Eddieből, csak Zoé a női változat volt.
Egy szó illet rá igazán, az, hogy ahogy az apja jó pasi, ő meg jó nő! Illetve inkább csak kislány még. De ahogy ott állt, inkább tűnt elveszettnek és magányosnak, mint szívtipró csitrinek.
Reménykedtem benne, hogy nem örökölte Eddie habitusát, és természetét. Módfelett tudtam volna örülni neki.
- Nagyon hasonlítasz Eddiere. Akit a hátam közepére sem kívánok, de ez téged nem érint, jobb ha tudod! Csak abban az esetben, ha a stílusod is ugyanaz, mert akkor előre megmondom neked, kaphatsz te is egy akkora balhorgot, mint tegnap az apád! Egyébként Angel Hunter! – biccentettem.
- Zoé Drummond! – közölte simán.
Bólintottam.

- Ha ebben a hangnemben folytatjuk, akkor nem bajom veled, és neked se velem. Mehetünk?
- Igen… - morogta Seb.
- Nem felejtettelek el! Mond el mi nyomja a szíved Bambi! –vigyorogtam rá.
Zoéból kitört a nevetés, ahogy belőlem is. Seb pedig igyekezett morcosan nézni, végül azonban, ő is elvigyorodott.

2 megjegyzés:

  1. Jaj, ez az Eddie.. három nővel...:D XD Nem tudom kinek a lelkébe taposott bele jobban Zoéba vagy Bambiéba??? XD XD XD
    Angie szárnyai alá vette a két fiatalt...lehet a végén kerítőnő lesz????? :D A két fiatal egymás vállán sírja el bánatát..:D 8I
    Imádtam...(L) (L)
    Pusza: szabus

    VálaszTörlés
  2. Seb fejét én is elképzeltem.... kicsit se volt gáz, ahogy röhögtem XD
    FOLYTATÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁST!!!!!!!!!!!!kíváncsi vagyok, hogyan alakul Zoé és Angie kapcsolata!
    SZUPER RÉSZ LETT!!! IMÁDTAM!!!!! Remélem Markot megszívatják rendesen!!!

    puszííí,

    Szikrus

    VálaszTörlés