2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. november 26., péntek

Hazard of hearts 26.

26.rész

Nem tudom meddig álltunk így ott, de Chris csak nem akart elengedni.
- Kezdek zsibbadni….- böktem ki.
- Bocs….- kicsit zavarban volt, majd elengedett, de még mindig átkarolta a derekam.
- Szóval ilyen egy férfi ha igazán kétségbeesetten szerelmes…- szaladt ki a számon.
Megeresztett egy félmosolyt.
- Ha eddig senki nem viselkedett így veled, vagy nem szeretettek igazán, vagy nem tudták kimutatni…. Egyébként nekem sem szokásom ilyennek lenni…- mondta zavartan.
- Milyennek? Ilyen érzelgősnek?
- Lényegében igen. De én máshogy fogalmaztam volna.
Felnevettem.
- Puha pöcsünek?
Chris is felnevetett, és kajánul rám kacsintott.
- Hiányoztál…. –mondta komolyan.
- Tudom….
- De én neked kevésbe….- megakartam szólalni, de leintett – Nem panaszkodás, csak ténymegállapítás volt.
- Rendben. Chris! Nézd! Valamit el kell mondanom, és nem hiszem, hogy annyira nagyon fogod díjazni. Illetve két valamit!
- Most jön a fekete leves…
- Igen….
Bólintott.
- Pár évvel ezelőtt nem az a lány voltam, aki te most megismertél. Rengeteg haverom volt, főleg az éjszakai versenyzős tuningos maffiózókra gondolj. Majdnem két évig jártam el illegális gyorsulásikra, és őrülten lerészegedős bulikba. Előtte is zárkózott, fallal körülvett, megközelíthetetlen, nagyszájú voltam, de utána és ha a helyzet úgy hozta, nem riadtam meg attól, hogy bárkit kiosszak, vagy felképeljek. Amikor kikerültem ezekből a körökből, akkor váltam azzá, aki te ismertél. De ahogy Eddie, és te bántál velem….
- Szóval visszahoztad a régi éned, hogy megvédd magad….
- Igen… Nem lesz velem könnyű dolgod, olyan vagyok mint egy kamasz! Kezelhetetlen! – nevettem fel.
- Majd igyekszem… Menni fog, persze ha egy tűhegynyit, te is engedsz….- kockáztatta meg.
- Pont annyit és nem többet! Sok türelem, és vastag bőr kell ahhoz, hogy elviselj, és néha nagyokat fogunk veszekedni, mert nem tűröm el, azt hogy esetleg megkérdezd, miért öleltem meg vagy csókoltam meg valaki. Azért fogom tenni mert jólesett! De megígérem, ha olyan kerül a képbe, akkor előre szólok, hogy vége. Még mielőtt az illetővel, hát…. Nos vízszintes irányba terelődne a helyzet. Ennyit tudok ígérni, nem többet!
- Értem… Lényegében elmondtad, hogy olyan lenne mintha a barátnőm egy grid csaj lenne…. –sóhajtott nagyot.
- Bocs… de ennyi jár neked…. Hogy tud mi az ábra!
- Akkor is kellesz!
- Tudom…
- Majd igyekszem, hogy megértő legyek! Végül is csak a szeretőd vagyok, és pont ennyi jár egy szeretőnek! –megint leintett, amikor megakartam szólalni – Tényközlés!
Bólintottam.
- Mi lenne a másik dolog?
- Elfogadom Dietrich ajánlatát, a F1-es csapatnál…
- Akkor visszaszívok mindent! Hatalmas balhéink lesznek! –nevetett fel.
- Lehet….- mosolyogtam – Közérdekű kérdésem is lenne!
Érdeklődve pillantott rám.
- Eddiékkel vagy?
- Igen… Ő és Gerhard beültem a csarnok másik végén valami kis bárba!
- Értem…
- Nincs kedved Pesten maradni pár napot? Leráznám azt a két lököttet valami ürüggyel, és lenne egy kis időnk kettesben…. – nézett rám kajánul.
- Nézd, én velük nem megyek! Nincs hozzájuk, pontosítok Eddiehez hangulatom! Ha külön megyünk, kérdezni fogják miért van ilyen jó kedved, bár szerintem rá fognak jönni maguktól is. Akkor meg anyuék is megtudják, és haza kell mennem, mert ha nem megyek sértődés lesz, pedig én pihentem volna pár napot Pesten. Mivel nem tudják, hogy mikor jövök, maradhatnánk itt Bécsben, csak egy –két napot. A fiúknak meg azt hazudhatnád, hogy összefutottál egy volt nőddel, és maradsz vele, pár napot nosztalgiázni.
Rám vigyorgott.
- Akkor bécsi hadművelet indult!
- Oké! Összeszedem a cuccom, visszaváltom a jegyet, és a hátsó kijáratnál várlak!
- Sietek!
- Rendben! Várlak! – mondta kedvesen.
Szorosan magához húzott, és vadul csókolózni kezdtünk, kis híja volt, hogy ott a helyszínen nem estünk egymásnak.
Nehezen váltunk szét.
Amikor Chris eltűnt a tömegben, elvigyorodtam, volt egy sanda gyanúm ugyanis, hogy Bécsből nem fogunk sokat látni, csak a szállodai szobát. De azért rá fogom beszélni, hogy pihenjen is, aggódtam érte. Nagyon nem tetszett az a mondata, hogy most az én támaszom kell neki, mintha lenne valami baj, amit elég nagy lehet, ha ennyire nyomasztja.
Mázlim volt, mert a szokásos ügyintézési és várakozási idő ellenére, kivételesen gyorsan végeztem, kicsit több, mint félóra alatt.
Kint ácsorogtam a hátsó kijáratnál, amikor Chris megjelent.
De nem volt nála sem táska, sem bőrönd, sem semmilyen poggyász.
Rossz érzésem támadt.
Odajött és megölelt.
- Mi történt? – szegeztem neki durván a kérdést.
- Nem tudok maradni! Nem lehet! –suttogta.
- Inkább nem akarsz! – néztem rá dühösen.
Nem akartam megértő lenni. Nem akartam kedves lenni.
- Angie…
- Menj csak velük! És játszd a nélkülözhetetlen főnököt! –közöltem flegmán.
- Most nem a munkáról, hanem Sebről van szó! – mondta fáradtan.
- Mi van vele? –folytattam dühösen.
- Most hívtak, balesete volt! A teszt pályán kisodródott, és összetörte a kocsit, és saját magát is!
- Komoly? –kérdeztem aggódva.
- Annyit mondtak, hogy agyrázkódás, két bordája megrepedt, és jó pár zúzódása van. De Londonba kell mennem azonnal! Aggódom érte! Sajnálom, ha ez neked most…
- Veled megyek! Ez nem vita tárgya! –mondtam határozottan.
- Jó. Eddie ideadja a gépét, ők meg kocsival mennek Budapestre. Már szóltak, és jön értük céges kocsi.
Elindultam vissza a terminálhoz, közben az egyik kezemmel belekaroltam, a másikkal pedig húztam a bőröndöket magam után.
- A te cuccaid?
- Már a gépen vannak! Csak azért jöttem hogy szóljak neked!
- Azt hitted nem megyek veled?
- Csak reméltem, hogy esetleg jössz….
- Seb a barátom, és a kedvenc kémem… - mosolyogtam rá.
- Tudtam, hogy titkol valamit, bármivel is vádoltam meg, körmeszakadtáig tagadott. Úgyhogy nem tudtam meg, miben sunyít…- mérgelődött.
- Ne szidd le! Rendes srác, és két tűz közé került! De az biztató, hogy nem tud hazudni. És legalább tudtam, mire jövök vissza.
- Akkor is ezért még számok vele! – morogta.
Megcsóváltam a fejem.
Chris a rettegett, na persze! Előbb fogadja Sebet fiává, minthogy rápirítson. Kedveli a srácot, mindkettőjüknek nagy szíve van, és túlontúl rendesek. Még ha Chrissel elő fordul is néha, hogy kiborul és kiabál, a vállára nehezedő nagy nyomás miatt.

3 megjegyzés:

  1. Na ez izgi lesz....Chris már alalkul de nem az igazi...:D
    Remélem Bambinak nincs nagy baja :D
    Imádom, jöhet a következő.puszi

    VálaszTörlés
  2. OMG! :O Remélem Seb hamar rendbe jön!
    Örülök, h Angel szünetet tartott, és megpróbál visszatérni a kemény önmagához. :D Kíváncsi vagyok az első találkozására Eddie-vel. :D
    Nem szeretek szélmalomharcot vívni, és mikor elkezdted írni, mondtad, h Eddie lesz a befutó, én mégis annak drukkolok, h Angie szeressen bele Chrisbe :D Megérdemelné :D

    VálaszTörlés
  3. Szegény Seeeeeeb!!!!!!!!!!!!! :( Remélem nincs komolyabb baja és kivakarják a trutymóból!!! :-)
    Chris meg jó csapatfőnök...lelkiismeretes az már látszik, csak kicsit túlságosan is :-((( Szegénynek nagyon nem volt könnyű 3 hete....
    De ezek mindig csapatba járnak??? Remélem azért vécére nem együtt mennek 3an!!! De ha igen, akkor felmerül bennem a kérdés, hogy ki kinek a mijét tartja XD

    FOLYTATÁÁÁÁST!!!

    puszííí,

    Szikrus

    VálaszTörlés