2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. november 28., vasárnap

Hazard of hearts 30.

30.rész

Chris elég morcosan jött utána, mint kiderült azért cseszte le az illetőt, mert nem szólt neki, vagy bárkinek, hogy Eddie már fél órája veri az ajtaját. A srác azzal védekezett, hogy azt hitte Chris arra vár, hogy Eddienek magától megjön az esze. Látszik, hogy nem ismeri az írek gyöngyét!
Végül Chris mindenkit elzavart aludni, azokat is, akik az alattunk lévő emeltről jöttek fel közben.
Hulla fáradt volt, ahogy én is.
- Most van elegem a munkámból! –mondta indulatosan, és lerogyott a kanapéra, majd hátradőlt.
Mögé sétáltam, kicsit megböktem, és mutattam, hogy dűljön előrébb, majd bemásztam mögé, hozzábújtam és masszírozni kezdtem a nyakát, meg a vállát.
- Ez jólesik! – nyögött föl.
- Tudom… Jó vagyok masszázsból! – vigyorodtam el.
- Kész vagyok, de teljesen! –morogta.
- Attól, hogy masszírozlak, vagy a sok gondtól?
- Ne vedd zokon, Istenien csinálod, de most úgy érzem, hetven éves vagyok! Nagyon kimerítettek az utóbbi hetek, és ha megkezdődnek a tesztek ez csak rosszabb lesz. Istenem még két hét bolondokháza, aztán meg lenyakaz a sajtó! –sóhajtott fel.
Szorosan átkaroltam.
- Félsz hogy a fejedet akarják majd?
- Az enyém nem lesz elég nekik! Magammal fogom rántani a többieket… Legalábbis azt hiszem…
- Chris…- tettem az állam a vállára.
- Mond…
- Tudom, hogy ez inkább viccesen, és hülyén hangzik, mint ésszerűen, de adj nekem egy esélyt!
- Esélyt? Mire? –kérdezte élénken.
- Van egy barátnőm…
- Gruppen szex? –vágott közbe.
A vállába boxoltam.
- Hülye vagy!
Felnevetett.
Előre másztam az ölébe.
- Bocs… mond…
- Mi anno Andyvel, meg pár haverral remek gépeket raktunk össze. Nagyon tudtuk, hogy kell egy halom kacatból, zsír gépet varázsolni. Andy a Cryslernél dolgozik, a Viper részlegen, a többi haverom meg szerte a világban, elismert tunigosok.
- Arra célzol, hogy te meg a barátaid kijavítanátok a kocsit? – nevetett fel.
Nem tudta abbahagyni. Belecsíptem.
- Naaaaa….. – morogta.
- Chris! Te mondtad, hogy azaz autó semmit sem ér! Mit ronthatunk el rajta? Legfeljebb még lassabb lesz!
- Angie! Ennyire naiv nem lehetsz! Ez egy több száz milliós Forma 1-es versenygép, a te ismerőseid meg nem értenek ehhez, soha nem építettek ilyet, és a szabályokat sem tudják!
- Igen! Ez egy több százmilliós Forma 1-es versenygép, ami a sor végén fog kullogni! – gúnyolódtam.
- Most mit akarsz tőlem? –csattant fel dühösen – Engedjem be azokhoz a magasan képzett, és többdiplomás mérnökökhöz, tervezőkhöz, szerelőkhöz a haverjaidat, akiknek még tisztességes végzettségük sincs? Ez kabaré!
- Igen! Ez kabaré! Lásd már be! – pattantam fel dühösen – Én vagyok az egyetlen lehetőséged! Te mondtad, két hét múlva a sajtó keresztre feszít titeket! Akkor nem mindegy ha már ez is benne van a pakliban! Annyit nem ronthatunk azon a szaron, hogy még vacakabb legyen!
Fáradtan nézett rám.
- Nekem nincs erőm még veled is vitázni….- suttogta.
- Akkor ne tedd… Hanem adj egy esélyt! – bújtam hozzá.
- Angie te lehetet….
- Chris! Ma te kértél tőlem esélyt, és adtam! Bíztam benned, most te bízz bennem!
Szorosan átölelt, és belefúrta az arcát a vállamba.
Vett egy nagy levegőt.
- Meggyőzhető vagyok…- morogta
- És mivel érhetem el a célom? Azzal hogy lefekszem veled? –kérdeztem gúnyosan.
Kajánul nézett rám.
- Igen…
- Nem vagyok kurva! –csattantam fel.
- Nem! De ha már nem vagyok több számodra egy szexpartnernél, és kihasználsz, akkor ha bármi egyebet is akarsz tőlem a szexen túl annak ára van! És mivel nekem kell teljesíteni, én szabom meg a feltételt és az árat! – mondta tetetett közönnyel.
- Szóval a nagy szerelmen eddig tartott?! – kaptam fel a vizet.
- Nem! Szeretlek! De ahhoz, hogy én is megkapjam amit szeretnék, rafináltan kell játszanom!
- És mégis mit szeretnél? Egy kurvát? –kérdeztem szkeptikusan.
- Téged! – nézett rám szenvedélyesen.
- Inkább a lelkemet! – nevettem fel.
- Mindened akarom!
- És megpróbálod elhitetni velem, hogy olyan vagy, mint Eddie, számító, kétszínű, és nőcsábász, aki bármire képes egy jó menetért?
- Az ember próbálkozik! – mondta közönyösen.
- Ne csináld! Én ilyennek kedvellek, amilyen vagy! Nem kell megváltoznod, ne búj más bőrébe! Tudod jól, hogy üzlet nélkül is vevő vagyok veled egy jó szexre!
- Tudom…
- Akkor meg? Mire jó ez a marhaság?
- Azt hittem….
- Mit? Hogy így magadhoz köthetsz ilyen kis trükkökkel?
- Igen…
- Átlátszó vagy Chris! Nagyon átlátszó!
- Kellesz nekem! És bármit megtennék, hogy……- elharapta a mondat végét.
- Hogy beléd szeressek, és hozzád menjek….
Bólintott.
Kacéran ránéztem.
- Rendben!
Felálltam, megfogtam a karját, és a hálóm felé húztam.
- Mit csinálsz?
Nem válaszoltam, csak becitáltam a szobámba, beléptünk bezártam az ajtót, és neki löktem.
- Mit csinálsz? –kérdezte döbbenten.
- Éppen szerződést kötök veled, szóban!
- Hogy micsoda? –kérdezte zavartan.
Most esett le, hogy viccnek szánta az egészet, de én már komolyan gondoltam.
- Mondom a feltételeimet! – azzal kirángattam az ingét nadrágjából – Felhívom a haverjaimat, eljönnek és segítenek neked, meg a kis csapatodnak! – elkezdtem kigombolni az ingét – Ha nekem lesz igazam, és már a teszteken jól futnak, akkor azt csinálok amit akarok! És te szó nélkül tűröd! Ha viszont, csak a versenyeken kezdenek el jó eredményt elérni, akkor – lehúztam az ingét, és kioldottam az övét, majd lehúztam a cipzárt – bármit kérsz tőlem megkapod! És nem csak az ágyban, azon túl is! Valamint - megfordultam, és hozzányomtam a fenekem a férfiasságának, ami már harcra kész volt – ha megnyerjük a vb-t, a konstruktőrit, és az egyénit, akkor nem lesz több, mint ami most van köztünk. Ha viszont – eltávolodtam tőle, és sztiptizelni kezdtem, csábosan mozogtam, lassan levettem a felsőm, a nadrágom, és lassan érzékien melltartóm, és odadobtam neki - csak az egyénit nyerjük meg, - visszasétáltam és háttal neki dőltem – akkor halandó vagyok hozzád menni feleségül!
Felnyögött. A csípőmre tette a kezét, és simogatni kezdett.
- Nekem is van feltételem!
- Igazán?
- Igen! Azt mondtad, ha úgy alakul bármit kérhetek!
Lejjebb csúsztatta a kezét, és simogatni kezdett odalent.
- Igen… - nyögtem fel.
Túl jól csinálta.
- Akkor jobb ha tudod – hírtelen maga felé fordított – én leegyszerűsíteném az egyezséget!
Feldugta a két ujját, és körkörösen mozgatni kezdte. Bele kellett kapaszkodnom a vállába.
Válaszul beleharapott a nyakamba.
- Halljuk….- suttogtam.
- Legyen nagyobb a tét! Ha nem javul látványosan a kocsi a tesztek végére, marad ez ami most van, ha javul az lesz amit te akarsz. De ha csak a versenyekre javul, akkor először is – kihúzta az ujjait és belém hatolt - csinálunk egy gyereket, - mindketten felnyögtünk – aztán év végén hozzám jössz!
Felemelte a csípőm, én pedig köré fontam a lábam.
Egyre gyorsabban, és tempósabban mozgott.
Már majdnem a csúcson voltunk, amikor abbahagyta.
Belekarmoltam a vállába.
- Mi a válaszod? – nyögött fel.
A saját csapdámba estem. Mondhattam volna nemet, vagy azt hogy nem akarok szerződést. De tetszett, hogy Chris hajlandó belemenni, egy ilyent játszmába, hogy ennyire tökös, ennyire dörzsölt.
Elkezdtem mozgatni a csípőm, mindketten felnyögtünk.
- Elfogadva…. Aláírva…- ziháltam, majd mindketten a csúcsra értünk.
A kimerültségtől, pedig lerogytunk a padlóra.

3 megjegyzés:

  1. MOSTAZONNALFOLYTATÁSTKÖVETELEEEEEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    kemény az alku :D Gyerek meg minden :D Kíváncsi leszek hogy a végén tényleg feleségül megy-e Chrishez :D Mondjuk szerintem Eddie nem annyira fantasztikus mint Angie gondolja, csak hát ugye a "tiltott gyümölcs" mondjuk Eddie sok minden, csak gyümölcs nem :D :P

    siess a folytatással!!!

    puszííííí,

    Szikrus

    VálaszTörlés
  2. Basszus Eni. :D Ez lenne a Forma-1 kőkemény világa? :D Ó, micsoda piszkos kis alkuk születnek a háttérben, jobban mondva két menet között! :D
    Nagyon tetszett ez a jelenet, bár azzal nem értek egyet, hogy Angel szerint ő nem kurva, mert lássuk be kérem alássan, úgy viselkedik. :D

    SZUPER lett! :D

    Pussz,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  3. WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :D:D
    Ez aztán a fejezet! :D
    Tetszik ez a szerződés :D Van egy kis tétje a dolgoknak :D Szeretem az ilyesmit :D
    Noncsi utolsó mondatával egyetértek :D
    FOLYTIT!!!!
    pusz

    VálaszTörlés