2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. november 22., hétfő

Hazard of hearts 16.

16.rész

Chris a következő mozdulataival letépte, szaggatta rólam a felsőt, aztán a melltartót.
Csak a vak nem látta, hogy a vitánk nem csak idegileg, hanem szexuálisan is felhúzta, de teljesen. Valahogy lerángatta magáról az ingét.
Majd mint valami eszelős, húzott magával az ágy felé, közben pedig vadul csókolta a nyakam, simogatta a csípőm, és a fenekem. Szinte rázuhantunk az ágyamra, aztán magam sem tudom, de pillanatok múlva, már egy szál alsóneműben voltunk mind a ketten.
Egy kicsit eltoltam magamtól.
Vágytól csillogó szemmel nézett rám.
- Baj van? –kérdezte rekedten.
Megsimogattam az arcát.
- Letámadtalak…. –morogta.
- Nem. Konkrétan hatosba kapcsoltál, én még egyesben vagyok. Tudom, hogy a Red Bul szárnyakat ad, de ennyire? –kacérkodtam.
Válaszul beleharapott a nyakamba.
- Tudod…- morogta a nyakamban, miközben csókolgatta, és egyre lejjebb haladt – komolyan mondom… megőrjítesz…Volt már pár nőm nekem is,….. de te viszed a pálmát…
- Igazán? –nyögtem fel kéjesen, túl jól simogatta a belső combom.
- Igen…. Már tegnap…. le akartalak teperni…..
Gyengéden beleharapott a mellembe, közben lerángatta az alsóm.
Az ujjaival először gyengéden, majd egyre erősebben simogatott odalent, váltogatta a tempót, és ettől már teljesen begerjedtem. Pedig csak simogatott.
Ekkor küldtem el az eszem, és tudatom szabadságra.
Hírtelen letepertem, ő került alulra, és lecibáltam róla a boxert.
Hát tény, ami tény, a méretet és vastagságot tekintve jó kilátásaim voltak.
Megragadtam a férfiasságát, és fel – le húzogattam rajta a kezem, még bele sem lendültem igazán, amikor ő került felülre. Rám feküdt.
Megint megfogtam a farkát, és célirányba állítottam. Majd megvesztem azért, hogy végre tegyen a megáévá.
Egyetlen mozdulattal belém hatolt. Tagadhatatlanul fájt, hiszem szinte semmi előjáték sem volt, szinte rögtön a lényegre tértünk. És azonnal iszonyatos tempót diktált.
A lábam a csípője köré kulcsoltam, és én is átvettem az iramot.
Kétségtelen, hogy ez inkább volt dugás, mint szeretkezés, de az egyikünket sem érdekelte. Az volt a cél, hogy végre levezessük a szexuális feszültségeinket.
A gyönyör váratlanul tört ránk, szinte elemi erővel. Pokolian jó volt. Bele kellett kapaszkodnom a hátába, és valahogy sikerült véresre karmolnom. De én sem úsztam meg, Chris fogai a vállamba mélyedtek, és nyomot hagytak.
Amikor már kicsit magunkhoz tértünk, mindketten remegtünk az utóhatástól és a kimerültségtől. Alig huszonöt perces menet volt, de kikészített minket.
Chris elnyúlt mellettem az ágyon, és a mellkasára húzott.
Hallottam, ahogy szinte dübörög a szíve.
- Ez őrület…- suttogta.
- Mi?
- Hogy így neked estem.
- Miért? Te általában nem vagy ilyen vehemens? –kérdeztem viccesen.
- Nem. Nem szeretem elkapkodni, szeretem kényeztetni partnerem. Nem vagyok ennyire durva.
- Hát nem tagadom megleptél. Nem vártam ilyen leteperést…- vigyorogtam rá – De tény a tény, hogy alamuszi nyuszi nagyot ugrik.
Felnevetett.
- És egy valami biztos.
- Mi?
- Hogy ezzel a temperamentummal, és sebességgel méltán vagy a Red Bull főnöke. – tört ki belőlem a nevetés.
Mindketten kacagtunk, de a végén már annyira, hogy kicsordultak a könnyeink.
- Azért ezt ne terjeszd a boxban, mert még engem is szexmániásnak titulálnak… - vigyorgott.
- Szóval titkoljuk, hogy az vagy amíg lehet?
- Igen.
- Jó akkor nem írom meg a bulvárnak! – kacérkodtam, majd visszabújtam a mellkasára.
Éreztem, ahogy az ólmos fáradtság miatt lecsukódik a szemem, aztán pár perc múlva már mélyen aludtam.
A következő pár nap csendesen telt Chris mellett, összebújtunk, tvztunk, szeretkeztünk. Persze nem ennyire vadul, inkább sokkal ráérősebben, nyugodtabban mindent kiélvezve.
Annyira nem vártam, hogy a család szombati hazajövetelét, pedig hamarabb eljött, mint vártuk.
És velük együtt a visszatért a nyüzsgés is, öt perc nyugtunk nem volt. Ráadásul Chris a saját szobájában aludt, az illem kedvéért. Szerintem már mindenki tudta, hogy ő és én. De azért nem jelentettük be, bár egész nap flörtöltünk egymással.
Apával átbeszéltem, hogy tudnak e nélkülözni két hétig, és úgy tűnt igen. Éppen minden rendben volt, és semmi sürgős nem akadt, hiszen az engedélyek nagy része, és a többi papír csak január végére lesz meg. Kivételesen örültem annak, hogy lassú a bürokrácia.
Így vasárnap nekiláttam a pakolásnak, már majdnem tele volt a második bőrönd is, amikor rábukkantam Eddie ajándékára, miközben a telefon töltőmet kerestem az éjjeli szekrényem fiókjaiban.
Csak néztem, és forgattam a kezemben.
Végül arra jutottam bármit is kaptam, az inkább csalódás lenne, mert emlékeztetne rá, hogy mennyire egy bunkó fasz.
Gyorsan bedobtam a bőrönd belsejében egy egyik cipzáras rekeszbe.
- Majd megnézem! Nem fontos!
Éppen azon töprengtem kell e még valami, amikor kopogtak.
- Gyere Gerhard! – kiabáltam ki, és pár könyvet vettem le a polcról, hogy még ezeket is elpakoljam, fel sem néztem.
- Szóval te is jössz!
Éreztem, ahogy a hang hallatán megáll bennem az ütő, és nem mozdultam. Egy pillanatra behunytam a szemem, és roppantul örültem, hogy háttal állok neki.
Kényszerítettem magam, hogy folytassam, a rendezkedést.
- Igen. Megyek. – böktem ki. Továbbra is a táska belsejének rendezgetésével voltam elfoglalva, és még mindig nem néztem rá.
- Minek?
Ebben a pillanatban szakad el a célra, ökölbe szorult a kezem. Vettem egy mély levegőt.
Nem engedem, hogy felhúzzon, én fogom felbaszni az ő idegét, nem fordítva.
Megfordultam, és csípőre tett kézzel bámultam rá.
- Közöd? –kérdeztem flegmán.
- Érdekelne, hogy mi a fenének jössz a Milton Keynesbe? Mi dolgod van neked ott? – nézett rám szúrósan.
- Terepszemlét tartok, és megbeszélek néhány dolgot személyesen a részlegvezetőkkel, hogy immáron véglegesítsük a terveket, és a papírokat.
- Dietrich nem mondta, hogy meghívott!
- Chris hívott meg! És Dietrich is tud róla! Bár nem értem, ehhez neked mi közöd?
- Mondjuk annyi, hogy jogom van tudni, hány embert kell elvinnem Angliába!
- Ne aggódj nem leszek a terhedre! Mi menetrend szerinti járattal megyünk!
- Ti? –nézett rám döbbenten.
- Chris és én! Tegnap megbeszéltük.
- Talán inkább te és Chris!
- De Eddie! MI!- szólalt meg az ekkor belépő Chris - Ugyanis Angie részben, mint tervező, és menedzser, és részben, mint a párom jön! Szeretném megmutatni neki, hol dolgozom! –közölte közönyösen – És nem kell aggódnod, nem szorulunk arra, hogy hurcolász minket!
Eddie ledöbbent, majd látszott, ahogy megy fel benne a pumpa.
- Helyes, mert nem is foglak! Éppen eléggé elegem van ebből a nőből, nem hogy még két órán keresztül hallgassam, ahogy beszél össze-vissza! –bökött felém, azzal kicsörtetett.
Chris és én kérdőn egymásra néztünk.
- Biztos hiányoznak neki a grid csajok! –vigyorodott el.

2 megjegyzés:

  1. Bahalok!!!!!!!!!
    Horci és ez a szexjelenet....meglepett, de nagyon ott van a szeren :-))
    Eddie egy kis bunkó méregzsák, de nem kell kínozni szegényt. :D Én imádom
    "- Biztos hiányoznak neki a grid csajok! –vigyorodott el." :-) ezen megszakadtam.
    "ezzel a temperamentummal, és sebességgel méltán vagy a Red Bull főnöke" - a másik kedvenc.
    Nagyon imádom
    puszi SM

    VálaszTörlés
  2. Fééééééééltéééééééékeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeny :D nyeheheheeee :D ő volt a bunkó, ő szúrta el, akkor meg fogadja el. Angel ne is foglalkozzon vele! Hülyékkel nem érdemes :D
    A vége nagyon komoly volt :D Amúgy kíváncsi lennék, h a grid csajokból mennyi tudta, hol van :D XD
    Horci nagyon ott van a szeren :D XD

    FOLYTATÁÁÁÁÁST!!!!

    Puszíííí,

    Szikrus

    VálaszTörlés