2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2014. szeptember 6., szombat

Dream/Team? - Álom/Csapat? 41.

41.(18-as karika, és a köv. részben fogjuk megérteni mi miért történt)

Délben érkezett meg a tapéta, aminek a felhelyezéséhez a karbantartók megkezdték az előkészületeket. A terem is formát öltött, a mérnökök nagy munkacsoportokban rendeződtek körben, és középen hagytak helyet a holoasztalnak, amit egy óra tájban át is vettem. Megvártam a beüzemelést, és ki is próbáltuk. Mire végeztem, délután kettő is elmúlt. Seb mentette meg az életem egy nagy szendviccsel, és fél liter gyümölcslével. A srácokat eligazítottam mit várok el az előzetes adatok alapján, és belefogtak a munkába. Fáradt voltam így leültem Adrian irodájában az egyik fotelbe.
-        Jól vagy?
-        Csak kicsit álmos. Remélem a fiúk tudnak valamit kezdeni az előzetes infókból.
-        Én is. – sóhajtott fel, és visszaült a tervezőasztalhoz.
-        Nálad van már valami?
-        Van egy- két új ötletem igen. Megnézed?
-        Teljesen kész vagy még csak elmélet?
-        Csak ötlet. – nézett rám bűnbánóan.
-        Vázlat?
-        Van.
-        Akkor nézzük meg az új gépnél. Hátha a többiek is tudnak valamit hozzátenni.
-        Rendben.
A tervező felnyalábolta a rajzokat, és kimentünk a holoasztalhoz. Beszkenneltem a lapokat, átfuttattam egy 3D programon, és már nézhettük is élőben.
-        Szépnek szép, de vajon működik? – sóhajtottam fel, miközben a módosított orrkúp lebegett előttem – Valamelyik informatikusunk jöjjön már ide légyszi! – mondtam hangosan.
-        Igen? – jelent meg egy alacsony kövér srác.
-        Burt?
-        Igen.
-        Oké. Ki az közületek aki a digitálisan az autóra tudja illeszteni ezeket? – böktem az asztal fölötti ábrára.
-        Én.
-        Akkor előtted a feladat. Legózzuk át a kocsit.
-        Kell egy kis idő rá.
-        Mennyi?
-        Fél óra, mert hozzá kell igazítanom, és pontosítani.
-        Jó. Leugrom egy kávéra, addig próbálkozz, aztán visszatérünk rá.
-        Rendben.
-        Le akarok futtatni egy szimulációs is.
-        Azt gondoltam.
-        Aero részleg! Ha van szabad kapacitás, akkor lehet jönni segíteni!
-        Én ráérek. – emelte a kezét az egyik fekete hajú fiú.
-        Josh ugye?
-        Igen.
-        Akkor Adriannal, és Burtel dolgozol. Nézzük meg jók e az ötletek, vagy kuka az egész. Ha használható, akkor feltöltjük a lenti nagy szimulátorba és a versenyzőink ki is próbálhatják. Kérdés? – néztem rájuk, rázták a fejüket hogy nincs – Oké! Leugrom egy kávéra. – körbe néztem mindenki a feladatával harcol, Vettel pedig éppen az irányítástechnikai csapatnál beszélgetett élénken.
Lelkesen magyarázott, mutogatott, vitázott. Észre sem vette, hogy nézem. Megeresztettem egy halvány mosolyt, és a kantin felé indultam.
Engedélyeztem magamnak egy muffint is, majd kicsit feltöltődve indultam vissza, amikor a lépcsőfordulóban megjelent a német. Megeresztett egy százas vigyort, majd mellém érve megragadta a karom és a lefelé terelt.
-        Mit csinálsz?
-        Gyere… - majd a pincéig cibált, és az irattárba érve magukra zárta az ajtót.
-        Most dolgozunk. – morogtam miközben hozzám bújt.
-        Kell egy szünet. – harapott a nyakamba.
-        Seb…
-        Nem bírom ki estig. – nézett a szemembe, közben a blúzomat gombolta, de megfogtam a kezét.
-        Dolgozunk. Nem tűnhetek el egy órára. – mondtam nyomatékosan.
-        Csak negyed óra… - húzta magához a csípőmet.
-        Seb!  Nem!– toltam el.
-        Jó. – lépett el ingerülten – Ha nem kapom meg amit akarok, akkor máshol keresgélek. – nyúlt a kilincs után.
-        Ezt hogy érted? – kérdeztem élesen.
-        Azt hiszem nem voltam reggel elég evidens, úgyhogy most az leszek. Kívánlak, és vállaltam egy játékot. Ami csak félmegoldás, és nem elégít ki, szinte semennyire sem, de vállaltam, mert akarlak. Nekem több kell. – lépett közvetlenül elém – Napi több ilyen izgalom, hogy kibírjam, hogy tudjak várni. – hajolt egészen a számhoz – Túl jutottunk az első akadályon, és én nem akarok mást, csak újabb adagot abból az őrületből. – suttogta a fülembe.
Lehunytam a szemem, mert megint elérte, ami akarta.
-        Látom, hogy kívánsz. – csókolt a nyakamba, majd kigombolta a blúzom, lehúzta a farmerom cipzárját, és lejjebb cibálta.
Kábán pillantottam rá.
-        Megkapom amit akarok? – nézett rám kihívóan.
-        Meg, de nagyon perverz legyen. – suttogtam, erre elvigyorodott, és szenvedélyesen megcsókolt – A csapatban te vagy a főnök,…..de az ágyban én…. – morogta.
-        Meg fogom ezt még bánni…
-        Tetszeni fog, amit kitaláltam. – harapott a szájába, levette a pulcsiját és a pólóját, utóbbit a kezembe adta, majd megcsókolt –Még bízol abban, hogy nem megyek el addig? – nézett rám komolyan, miközben megsimogatta az arcom, és a szám.
Válaszul megcsókoltam.
-        Bármit is csinálok jusson eszedbe. Nem teszem meg. – súgta a fülembe.
Bólintottam, és lágyan megpuszilta a nyakam.
A vállának döntöttem a fejem, és bele kapaszkodtam a csípőjébe. Kigombolta a farmerját, és lejjebb tolta a bokszerjával együtt. Egyértelműen nagyon is izgalomban volt.
Közelebb lépett, a falnak szorított, fenekem alá nyúlt megemelt, a lábam a csípője köré fontam, az egyik térdét alám tolta, a bal kezével, és a fejével, pedig mellettem a falnak támaszkodott. A jobb kezével pedig oldalra tolta a fehérneműmet, és kényeztetni kezdett. Felnyögtem. Körkörösen simogatott, majd az ujjait ismét ki behúzogatta bennem, végül fedugta, és pontosan úgy mozgatta mintha szeretkeznénk. Vadul, határozottan, nagyokat, és mélyeket lökve. Nem tudtam passzív maradni, én is mozogtam, miközben a férfiasságát is közénk csúsztatta.
-        Seb… - nyögtem föl.
-        Bízz bennem. – zihálta és újra megcsókolt, a nyelvével újra a számban kalandozott, és harapdált.
Egyszerre mozogtunk gyorsan, és szenvedélyesen, az ujjaival kínzott, de a tudat, hogy a farka is ott van, és a bőrömhöz ér teljesen megőrjített. A vállába karmolta, és kicsit lábujjhegyre álltam. A kezem a pénisze felső részére tettem, simogatni, és húzogatni kezdtem.
-        Cat… - nyögte – Cat a póló….- nem reagáltam csak fokoztam a tempót, a teste megfeszült – Cat…póló… -  morogta rekedten.
-        Nem. – kínoztam tovább.
-        Cat! – csattant fel hörögve,és ő is durván húzogatta ki be az ujjait a hüvelyemből, de már én is közel voltam, a makkját a csiklómhoz toltam, és ez volt az a pont, ahol a gerince megfeszült és hangosan felnyögve elélvezett velem együtt. Úgy éreztem a testem súlytalanná válik, és lebegek.
A gyönyör lassan elült, és mindketten remegtünk, egymásba kapaszkodva, mint két kamasz. Alig tudtunk állni.
Kettőnk közé ügyeskedtem a pólóját, hogy eltűntessem a nyomok egy részét.
Kicsit megnyugodtam, de Seb még mindig reszketett, hozzábújtam.
-        Mi a baj? – suttogtam.
Eltolt magától, az arca nem azt tükrözte mint reggel, ingerült volt, és dühös.
-        Ezt még egyszer meg ne csináld velem! – lépett el, majd elkezdte rendbe szedni magát  - Soha többet! – csattant fel.
Olyan érzésem lett, mint akire egy vödör hideg vizet öntöttek, átkaroltam magam, és összeszorítottam az álkapcsom. Nem értettem mi volt a gond, de tudtam, nagyon kiborult. Méghozzá túlságosan is. Nem volt bátorságom kérdezni. Rám sem nézett, csak ingerülten rángatta a ruháját.
Elszakadt a cérna, és úgy ahogy voltam nyitott blúzban, és össze vissza álló nadrágban kirohantam az irattárból. Próbáltam összetartani a felsőmet, ahogy szaladtam a lépcsőn, de alig láttam a könnyeimtől, már felértem a másodikra, és az ajtót nyitottam, amikor a kifelé jövő Christianba ütköztem.
-        Mit keresel te….Mi történt Cat? – érdeklődött kedvesebb hangon – Cat. Cat? – nyúlt az állam alá, ahogy ránéztem kitört belőlem a zokogás, és a nyakába borultam – Mi az Isten történt? -  kérdezte rémülten.
Nem tudtam válaszolni, csak bőgtem.
-        Gyere. – kísért be és az ágyra ültetett, kaptam egy takarót is a hátamra – Mi történt? Bántott valaki? – ült mellém.
-        Én… - fordítottam el a fejem, és a kezemmel eltakartam az arcom.
-        El kell mondanod mi történt?
Megráztam a fejem.
-        Erőszakoskodott veled valaki? Valamelyik srác vagy talán Sebastian? – intettem hogy nem, de megfogta karom és maga felé fordított – Cat! Ha valaki…
-        Nem. Nem volt semmi olyan….
-        Ez neked semmi? – bökött a nyitott blúzra.
-        Csak hagyj egyedül egy kicsit jó? Összeszedem magam, és lemegyek melózni.
-        Kizárt. Ilyen állapotban sehová.
-        Jól vagyok, csak kell pár perc. Majd azt mondom leöntöttem magam.
-        Mit műveltek ti Sebbel?
Rápillantottam, de nem szóltam semmit.
-        Ezt ne kérdezd tőlem. – nyögtem ki végül.
-        Lefeküdtetek? – fürkészte az arcom.
-        Nem.
-        De van köztetek valami... Igazam van?
-        Christian kérlek. Kérlek. – néztem rá könyörögve.
-        Jól van. – ölelt át – Nincs több kérdés.
Kopogtak.
-        Menj a fürdőbe, és zárd be az ajtókat. Fedezlek.
-        Kösz. – azzal eltűntem.
Borzalmasan néztem ki, a szemem bedagadt a sírástól, a felsőm elszakadt, a melltartóm ferdén állt, a farmerom foltos volt, és kilátszott az alsóm. Gyorsan letusoltam, és felvettem egy tiszta nadrágot, és pólót.
Egy darabig füleltem, majd kimentem. Chris elég feszültnek tűnt.
-        Seb keresett. Elég….- vett egy levegőt – viharvert és zavart volt.
-        Értem.
-        Kifejezetten a ráveszekedtem, hogy maradjon tőled távol, a nap további részében. Elküldtem a szimulátorozni. A srácoknak meg azt mondom, itt vagy, és a papírmunkával törődsz a kifejezett kérésemre, mert elmaradtál, és nekem sürgősek. Meg a szerződésed is át kell nézned.
Elfordítottam a fejem, és éreztem a könnyeim sós ízét.
-        Nagyon hálás vagyok.
-        Próbáld meg összeszedni magad holnapra jó? – lépett elém.
-        Nem lesz gond. – néztem a szemébe.
Átölelt.
-        Cat! – sóhajtott nagyot -  Ismerem már egy ideje…. Néha olyan mint valami rinocérosz, megrémül, és átgázol mindenen…. Én nem tudom mi a fene történt, de biztosan nem szándékosan csinálta…. Akaratlanul mondtál vagy tettél, valamit ami miatt halálra rémítetted a fiút…
-        Ő rémített halálra engem! –fakadtam ki.
-        Beszéljétek meg, mert együtt kell dolgoznotok. Most mennem kell Didi már vár.
Bólintottam.
-        Mindent köszönök.
Válasz helyett rám kacsintott, és elment.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése