2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2014. szeptember 11., csütörtök

Dream/Team? - Álom/Csapat? 44.


44.

-        Cat! – dörrent rám, félig rekedtes hangon Didi – A gyilkosságnak könnyebb módjai is vannak. A fulladás nem szép halál.
-        Én??? – néztem körbe áratlanul – Hát erről ő tehet. – böktem Sebre.
-        Miről tehetek én? Te flörtöltél vele! – bökött Christianra.
-        Hogy is mondtad szívem? – gúnyolódott az angol – „Antiszociális, testben felnőtt lélekben gyerek, lelki sérült egoista”?
-        Kiválóan emlékszel! – lelkendeztem.
-        Jesszus. Jól vagy? Mi ez „jaj de okos a főnök” stílus? – mondta elváltoztatott nyávogós hangon a német.
-        Te meg olyan lettél, mint egy sün! Dünnyögsz, morogsz, és szúrsz! Ébredj fel szőke herceg! – böktem meg a fejét.
-        Sleeping Seb!(Csipkerózsika Seb) – röhögött fel Daniel, és elkezdte csapkodni az asztalt.
Ezen a poénon nem tudtam nevetni, mert egyszerűen elmebeteg volt.
-        Christian, a szakácsok körmére kéne nézned, szerintem belekevernek valami a kajába.
-        Egyet értek. – nézte szörnyülködve a még mindig hahotázó ausztrált.
-        Ez nem volt vicces. – turkálta a salátát Sebi.
-        Morcoska. – böktem bordán.
-        Nem vagyok…- de nem tudta befejezni mert a vállára tettem az állam – Na jó! – sóhajtott fel, én meg egy diadalmas mosolyt eresztettem meg – Boszorka!
Erre felpattantam és kirohantam az ebédlőből.
Percekkel később amikor visszajöttem Seb éppen kifelé igyekezett.
-        Az mi a ….
-        Csak elmentem a járgányomért! – emeltem fel a seprűt, majd menetelve leültem újra a helyemre, közben a srácok megtapsoltak, és dobogtak – Mi az? – néztem a többiekre komolyan.
-        Kimentél egy seprűért? – kérdezte Rocky, olyan arccal mint aki idiótának tart.
-        Ki. A boszorkányok azon közlekednek nem? Én meg a sufniban hagytam, még jó hogy Seb szólt. – aki végszóra mellém ült vissza, majd felkönyökölt az asztalra, és a fejét a kézével megtámasztotta.
-        Elmeháborodott vagy. – pillantott rám.
-        Azt mondtad boszorka vagyok.
-        Helyes kis boszorka.
-        Szerencséd hogy így szólítottál. – fenyegettem meg a villával.
-        Most nézd meg Didi és egész nap vele dolgozok. Szerinted? – nézett fel megjátszott bánattal az osztrákra.
-        Szerintem egyél kölyök mielőtt a maradék eszed is gatyádba vándorol! – és bekapott egy hatalmas szelet húst.
Erre felnevettem, és rázkódva próbáltam villára tűzni egy pár szem sült krumplit.
-        Az eszemet a nyakamon tartom, a többi testrészem meg nem szerződés tárgya! – találta meg a német a hangját.
-        De ha a maradék agyi kapacitásod is rá fogod vesztegetni, akkor mi marad a csapatnak? – dőlt előre Didi.
Ennél a mondatnál megállt a számban a falat, a velem szemben ülő Christian kezében meg a kés.
-        Jobb mintha cégen kívül keresgélne, Cat helyből lekenyerezhető. – nevetett fel az angol, de a tekintete komoly maradt.
-        Szóval én megvesztegethető vagyok?
-        Miért nem?
-        Az attól függ mivel akarod behízelegni magad. – hümmögtem.
-        Édesség?
-        Lehangoló vagy.
-        Próbáld cigivel.
-        Cigivel? –kerekedett ki az angol szeme.
-        Spicli! Egyébként könnyen csábultál te is.
-        És még azt mondják az asszony nem dönt nyomorba, és romlásba. – csóválta a fejét Rocky.
-        Pont egy francia mondja ezt. Eszem megáll.
-        Na akkor leszünk csak bajban, ha egy eszetlen lesz a főnök, egy meg a kocsiban ül.
-        Mondja az, aki eddig hithű Vettel fan volt?
-        Oké! Oké! – emelte fel a kezét – Nem mondtam semmit.
-        Azért!
-        Ne edd meg Rockyt vacsorára, holnap még kell. – cukkolt az angol.
-        Mennyire?
-        Eléggé.
-        Kár… Azt nem kéred? – néztem Seb tányérjára aki kipiszkálta a köretből a karfiolt.
-        Nem én. Utálom.
-        Finnyás!
-        Én?
-        A legjobb rész! – azzal villára tűztem egy darabot, megsóztam, és jóízűen megettem – Egyébként rántva, majonézzel az igazi.
-        Kalória bomba. – sóhajtott fel Daniel.
-        De milyen jó. – vigyorodtam el.
-        Csináltassunk!
-        Most?
-        Most! Én éhen halok. Nem volt rossz a csirke, ezekkel a gazokkal, de…
-        Egyet értek, kevés. De állj, neked nem kéne diétáznod?
-        Nem!
-        Én máshogy tudom. – mondta Chris élesen.
-        Jó majd holnap többet futok. – azzal felállt – Az egyik konyhás csaj egy tündér, befűzöm hogy süssenek nekünk. – és elrobogott.
-        Szerintem már befűzte. – mondta cinikusan Seb.
-        Ez nem kérdés, ha külön kap plusz nasit. – ittam bele az ásványvízbe.
-        Remélem kihízza a kocsit! –erre bordán vágtam.
-        Most mi van?
-        Rajta is rajta lesz a szemem, nem fogom hagyni, hogy ilyen egyszerűen előrébb juss.
-        Jó tudni!
-        A könnyű győzelem nem ér sokat, annál a többet amiért jól megdolgoztál! Lusta!
-        Nem vagyok lusta! Ma is egy csomót segítettem!
-        Csomót? Imádom a választékos stílusod. – sóhajtottam fel.
-        Sajnálom, hogy alul iskolázott vagyok a te tudom is én milyen végzettségedhez képest!
-        Doktori fokozat, de végül is lényegtelen. – gúnyolódtam.
-        Hagyjuk! – állt fel.
-        Te hová mész? Mindjárt jön a kaja. – huppant le Dan.
-        Nem mindegy az neked?
-        Semmit rosszat nem mondtam, és ne cseszegess Vettel!
-        És ha igen? Akkor mi lesz? Csúnyán nézel?
-        Mondjuk a padlóba döngöllek! – kezdte felhúzni magát az ausztrál.
-        Igen?
-        Igen!
-        Próbáld csak meg te horgas orrú kenguru! – erre Daniel úgy pattant fel, mint ha rugóra járna.
-        Sebas! Ha játszod a kiskakast akkor magad alatt vágod a fát! – szóltam közbe élesen.
-        Igen?
-        Igen baszd meg! A nagy pofád, és a hepciáskodásod nem vezet célra sem itt, sem a csapatban, sem a pályán!  Ne rajta, meg rajtam verd le, hogy tanulatlan és tuskó vagy! Olvasással, és szorgalommal sok minden orvosolható! Vedd elő a szebbik modorod, ülj vissza, és érezd jól magad! Ha meg erre nem vagy képes, akkor meg sötétebb és szőkébb vagy mint Raikkonen haverod! – erre megjelent egy helyes sötéthajú lány két nagy tálal.
-        Itt a rántott karfiol, és a sült krumpli. – tette le mosolyogva, de amikor meglátta mennyire feszült a légkör, zavarba jött.
-        Köszönjük, hoznál egy kis majonézt is? – néztem rá a lehető legkevesebben.
-        Persze! – és már el is tűnt.
-        Nekem te nem fogsz dirigálni!
-        Egy dolog a munka, és egy másik a magánélet! – azzal az asztal felé fordultam – De elég illúzió romboló, amikor egy kis gyerek stílusában hisztizel. – azzal elkezdtem a tányéromra pakolni a kaját.
Daniel szó nélkül leült, csöndben szedett magának, és enni kezdett.
-        Nem vagyok tárgy! Érző ember vagyok, és még maradt bennem némi büszkeség! – hallottam Seb ingerült hangját, majd a távoldó lépteit.
-        Utána kellene menned…- motyogta az ausztrál.
Nem. Nem vagyok a pincsije. – azzal beleharaptam egy kis karfiolba.

1 megjegyzés:

  1. SM
    Jól elvannak a gyerekek, illetve csak el voltak, amíg be nem hisztizett durciska
    Gondolom lesz ott vígasztalás bőven. Nagyon imádatos. Puszi

    VálaszTörlés