2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2014. szeptember 29., hétfő

Dream/Team? - Álom/Csapat? 55.


55.

Kora délután ébredtem fel, borzalmas fejfájással. A telefonomon sms-ek, és hívások tömege. Seb pedig sehol. Keresett Christian, Adrian, pár mérnök, és tervező is, sőt még Daniel is.
Az angollal kezdtem a sort, és közben lecsoszogtam a földszintre.
-        Szia. – morogtam a készülékbe.
-        Hol a pokolban vagy? – kiabálta.
-        Kérlek ne ordíts. Szétmegy a fejem. Hagytam cetlit.
-        Sokra megyek a cetliddel! Itt kéne lenned! Albertnek balesete volt!
-        Mi?
-        Részeg vagy?
-        Most keltem fel, és szétreped a koponyám, ismételten kérlek ne üvölts, és beszélj tagoltabban.
-        Albertnek balesete volt.
-        Melyiknek? – sóhajtottam fel.
-        Hány Albertet ismersz? – kiabálta.
-        Christian!
-        Bocs.
-        Egy mérnököt, egy szerelőt, és egy pilótát.
-        Igen? Lehet. Mindegy. Értelem szerint pilótánknak.
-        Mi????? – ordítottam – Mi a szart csinált?
-        Most én kérlek hogy ne üvölts! Síelt, és eltört a keze.
-        Fasza! B terv?
-        Didi kitalálta, hogy cserélünk a Toroval.
-        Seb visszajön?
-        Kizárt, ne éld bele magad! Hallani sem akar róla senki! Én sem, amíg ilyen mélyrepülésben van! Max ül be Costa helyére.
-        Mármint Verstappen. –sóhajtottam fel, és leültem a lépcsőre – Remek egy tizennyolc évest ültetünk be Dan mellé. Zseniális!
-        Tizenkilenc a srác!
-        Van érdembeli különbség?
-        Nincs.
-        És Seb? Beülhet Max helyére?
-        Ez Frankon múlik, de ahogy én kivettem le akar valakit szerződtetni.
-        És kit?
-        Valakit a WSR-ből.
-        Sainzot?
-        Ő a legesélyesebb, már tárgyalnak.
-        Ez gyorsan ment.
-        Viccelsz, itt ölnek a helyekért a Toroba. Mikor érsz be?
-        Hány óra van?
-        Fél kettő. – sóhajtott fel.
-        Eszek valamit, összekapom magam, és megyek. Három után. Sietek, és este túlórázom. Fel is hívok mindenkit mindjárt.
-        Nem kell. Mondtam, hogy sürgős ügyben Londonban vagy, és feltehetően késő délután jössz.
-        Miért fedezel?
-        Mert bár marhára elegem van az eltűnéseidből, a munkád jól végzed, és Didi elégedett. És amíg ő az, és a kocsi jó irányba halad, addig kénytelen vagyok tartani a hátam.
-        Erről még el fogunk beszélgetni. Én ezt nem várom el.
-        Inkább örülj, és hallgass.
-        Cuki vagy. – gúnyolódtam – Amúgy beszélni akarok veled. Sebről.
-        Mondtam Max jön, és az se érdekel, hogy nyert nekünk négy vébét.
-        Tudom, ha nyer családtag, ha veszít akkor ciaó, ciaó!
-        Hogyan?
-        Semmi. Nem fogok szembe mennni Didivel Sebért, semmi esélyem sem lenne, de te megtehetnél a srácért valamit.
-        Mire gondolsz?
-        Nézd, én tudom hogy kedveled, részedről ő nem csak biznisz, különben nem csövezne nálad. Hívd fel Tostot, és erőszakold ki, hogy ne Sainzot vegye át pilótának hanem Sebet.
-        Nem. Ezzel szembe mennék Didivel, és az állásomba kerülne, nem Cat, kizárt. Kedvelem Sebet, de érte nem tartom a hátam. A személyes véleményem szerint, az ő karrierjének már vége, és nem hagyom, hogy magával rántson. Annyit ezért nem ér.
-        Chris.
-        Nem Cat. És a helyedben én sem pártolnám annyira, mert rövid úton te is az utcán találhatod magad. Dietrich nem piskóta, ha valaki ellent mond neki, az rendesen kiveri a biztosítékot.
-        Azért gondolom tudod, a Toro a mi cuccainkat használja, a mi fejlesztéseinket.
-        Egy részét, az aero csomagjuk nem a miénk.
-        Lehetne a miénk is, nincs rá szabály, hogy nem használhatják.
-        Adrian csak a holtestén át engedélyezné!
-        De nem ő a főnök. És nekem van egy tervem.
-        Cat! Nem! Ne kombinálj! Ez most utasítás!
-        Csak hallgass meg, mi is jól járnánk.
-        Nem! Nem érdekel! Kizárt!
-        Christian! Hallgass meg, eddig se jártál rosszul az ötleteimmel!
Hallottam, ahogy kifújja a levegőt.
-        Mond.
-        Nézd, az újításokat csak két kocsin tudjuk tesztelni igaz? De mennyivel több infónk lenne négy autóval.
-        A csapatok között tilos a telemetria megosztás.
-        De ez egy cég nem? És nem is mi kapnánk meg az infókat csak én.
-        Nem tudlak követni.
-        Mi külön részleg lettünk, akik nem az F1-es csapat alá tartoznak ugye? Külön főnökkel, külön mindennel. Ha akarom - persze Didi beleegyezésével -, a fejlesztéseimet akárkinek eladhatom. Nos mondjuk, én eladom a Toronak, de kérem vissza az adatokat, további fejlesztés céljából. De azokat nem csak az ő, de a mi autónkhoz is felhasználnám. Plusz az ő modelljükhöz is lehetne egyedi csomagot készíteni közösen a Toros részlegekkel. Kisegítjük őket, és a pénz is házon belül marad, plusz négy autón futnak az alkatrészeket, négy eltérő pilótára. Ez már így nem fest rosszul nem?
-        Mi nem fog tetszeni?
-        Seb legyen kis Sainz helyett.
-        És szerinted én ezt le tudom nyomni Dietrich torkán? – kérdezte meghökkenve.
-        Igazából én akarom, de meg kéne támogatnod némi kimutatási diagrammal.
Nem válaszolt.
-        Nézd ne mond nekem, hogy nem jó ötlet.
-        Jó ötlet, tényleg az, de Sebastiant belekeverni rossz.  
-        Értem.
-        Cat nem tudom mennyire fogod fel a helyzet súlyát. Ha Sebas nem tudja összeszedni magát záros határidőn belül, akkor Didi kirepít nemcsak téged, de engem, sőt még Tostot is. Ő egy nagyon kedves ember, amíg nem a pénze, és az eredmények bánják a mahinációkat. Én nem akarok elé állni azzal, hogy Seb miatt pontokat, ezáltal szponzort veszített, plusz az FIA-től ezért évvégén előre láthatólag nem kap pénzt mert a Toro rossz helyen végezett a tabellán. Nem az a megbocsátó fajta ilyen téren.
-        Felfogtam, de lenne egy kérdésem. Miért került be Seb ennyire fiatalon a programba?
-        Mert rohadt tehetséges volt.
-        És szerinted elfelejtett autót vezetni?
-        Ezt nem mondtam, de amíg ennyire szét van esve a magánéletében, addig a pályán is gondjai lesznek.
-        Akkor segíteni kell, nem leírni!
-        Cat, ez nem így megy.
-        Max tehetséges, Seb is, de mint minden pilóta sérülékeny árucikkek. Ha nem ütik meg a mércét vagy rossz szezonjuk van akkor lapát? Ez a Red Bull politikája? Hol a hűség, a lojalitás? Hogy várod el tőlük ezeket, ha te sem adod meg? Nem hiszem el, vagy nem akarom elhinni, mi szerint Didi mindent az eredményeknek rendel alá! Vagy ha igen, akkor ez a cég egy szörnyeteg, és nem szabad itt dolgozni, sem ide szerződni! Ez nonsense.
-        El lehet menni. – szólalt meg egy dörmögő hang a vonal másik végén.
-        Kérek a felmondásom nagy ember? Mert egy fél órán belül megkaphatod.
-        Nem tetszik a hozzáállásod!
-        Nekem sem a tiéd. Legalább ez közös! Egyébként megint spórolnék a sóher osztrák pénztárcádnak egy köteg pénzt.
-        Elment. – hallottam Chris döbbent hangját újra a vonal végén.
-        Hová?
-        Nem tudom, ideadta a telefont, kiment és bevágta az ajtót.
-        Príma! Pakoljak?
-        Fogalmam sincs. Ilyet még nem csinált.
-        Értem. Amúgy miért adtad át neki a kagylót?
-        Nem adtam. Kijöttem a megbeszélésről fogadni a hívásod, és utánam jött. Fel sem tűnt, csak mikor kivette a készüléket a kezemből.
-        Mindegy. Így tiszta sor. Most leszem, megkeresem Sebet.
-        Miért hol van?
-        Nem tudom, nem volt a szobában. De megígérte hogy nem csinál hülyeséget szóval reménykedem.
-        Majd tájékoztass.
-        Persze. Szevasz. – és letettem.
Felálltam, lementem a lépcsőn, és jobbra fordultam a konyha felé. Seb ott ült a lépcső tövében és felpillantott rám.
-        Mit hallottál?
-        Mindent.
-        Helyes. Akkor legalább nem kell elismételnem.
-        Didi kirúgott?
-        Nem tudom. Lehet. – nyújtottam felé a kezem – Ülsz még ott vagy jössz?
-        Miért harcolsz értem? – állt fel.
-        Ne tegyem?
-        Csak nem értem.
-        Térjünk vissza oda, ígértem neked valamit, hogy segítek a csúcsra kerülni. Szeretném betartani, de ahhoz hallgatnod kell rám, és nem elfutni. Én szeretnék sikeres lenni, de ahhoz kell egy pilóta aki alám dolgozik, és ez te leszel. Pont megfelelsz a célra, mert jelenleg irányításra szorult, ami meg nekem megy. Az érzelmeket pedig hagyjuk ki ezen túl. A munkatársam vagy, ahogy Chris is, és ezzel vége. Mindenki vadászgasson ezen kívül. Kölcsönösen hasznos együttműködés.
-        Ez szimbiózis.
-        Nahát, honnan tudtad? – cukkoltam.
-        Rémlik valami biológiából.
-        Akkor is jusson eszedbe kurva gyorsan, hogy az embernek szüksége van tápanyagra, és én éppen az éhhalál küszöbén állok. – tereltem a konyha felé.
-        Egyébként csináltam reggelit. – dünnyögte.
-        És ehető vagy szénné égetted?
-        Nagyon vicces vagy.
-        Igen? – mosolyogtam rá .
-        Na jó igen. – eresztett meg egy vérszegény somolygást.

1 megjegyzés:

  1. No remélem utoljára kellett ezt a sótlan kölyköt összevakarni. Most őszintén nem értem hogy mit eszik rajta a csaj. :-)
    Alig várom, hogy újra elcsavarja az én fejem is....asszem ezzel tartozik nekem. A leírás megint nagyon élethű lett, ezt onnan tudtam, hogy a vérnyomásom az egekben volt. Olyan szívesen falhoz kenném amikor igy nyöszörög. Puszi SM

    VálaszTörlés