2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2014. szeptember 10., szerda

Dream/Team? - Álom/Csapat? 43.


43.

A folyosón egymáshoz bújva mentünk végig. Seb még a lépcsőházban is szorosan fogta a kezem. A földszintre érve, nehezen engedett el.
-        Mi a baj?
-        Semmi csak…- sóhajtott fel– Nem tudom. Jó volt így.
-        Seb. Be akarom bizonyítani, hogy megállok a lábamon, állandó főnökségi segítség, és a pilótával való viszony nélkül, ezért nem akarom kitálalni a magánéletem. Egyenlőre. Érts meg.
-        Szerintem már tudják. – bökött a fejével az ebédlő felé, ahol jó páran éppen akkor mentek be, és érdeklődő, vagy gúnyos pillantásokat küldtek felénk – Itt a pletyka is gyors.
-        Téged zavar?
Vágott egy grimaszt, és megrántotta a vállát.
-        Végül is tök mindegy.
-        Adj nekem időt.
-        Hogy felvállalj? – gúnyolódott.
-        Tudom, milyen helyzetben vagy, és azt is, ez neked mennyire derogáló. Had legyen stílszerű. Belerohantunk egy több sebből vérző autóval a monacói alagútba, aminek nem látjuk a kijáratát, és lutri, hogy a végén összetörjük e magunkat vagy sem. Akarom veled a dolgot, de nem ilyen rohamtempóban. Jószerével nem is ismerjük egymást Seb.
-        Nekem kellesz, és ennyi elég! Nem kell tudnom, mi a kedvenc színed,attól, még szerethetlek!
-        És ha csak a testemet akarod? Mi van ha tévedsz?
-        Ugye ez nem volt komoly kérdés?
-        De.
-        Ennek a beszélgetésnek most van vége! – azzal otthagyott és berobogott a kantinba.
-        Köszönöm, hogy ilyen jól sikerült megbeszélnünk a dolgot. – sóhajtottam fel.
-        Milyen dolgot? – szólalt meg Chris hangja a hátam mögött.
-        Minden Forma 1-es pilóta ilyen?
-        Milyen?
-        Ennyire… antiszociális, testben felnőtt lélekben gyerek, lelki sérült egoista.
-        Igen. Seb meg különösen… - pillantott a kantin nyitott ajtaja felé – Nem képes feldolgozni a kudarcot. Megrekedt.
-        Mintha mindenkivel harcolna.
-        Jól látod. Ha régebben volt valami gond, akkor meg akarta oldani, mindenáron, ha meg nem ment, dühöngött, és tombolt, mint egy öt éves. Teljesíteni akar,nem ismeri a lehetetlen szót, és pont emiatt nem tudja elfogadni a valóságot. Néha fel kell adni, és beletörődni. Ha elveszítünk egy csatát, az még nem a háború vége.
-        Akkor ezért jutott ilyen depresszív önpusztításba, nem talált más kiutat. A pályán jól jönnek ezek a tulajdonságok, de az életben nem. Meg kell tanulni félreállni, és lelépni.
-        Igen. Vele nem egyszerű az élet Cat. Seb labilis természet, könnyen felhúzza magát, és még könnyebben megbántódik, a széles mosoly és a viccek csak maszk.
-        Rockyval miért vesztek össze? Miattam? Mert beárultam Didinél.
-        Az is benne volt, de főleg Rockynak lett elege. Unta már, Seb önkényes belebeszélését a stratégiába, vagy a „kedvencünket”, amikor felülírja a csapat kérését.
-        Én ezt nem tűröm. Ha Seb kicseszik velem, meg a teammel, én szándékosan rossz stratégiát fogok neki összehozni.
-        Adrian már említette ezt az elgondolást.
-        Neked nem tetszik… - szögeztem le.
-        Az nem jött be amit a francia akart, meglátjuk, ez mennyire fog. Persze nem tapsolok neked.
-        Azt hittem Sebet véded…
-        Talán túl sokat védtem, és ezért nőtt a fejünkre. Rád bízom, tégy belátásod szerint, de legyél óvatos.
-        Ide dobod?
-        Már nem tudom mihez kezdjek vele. Vigyázz Cat, érzelmeket keverni a munkába kemény dió. Főleg vele. Lehet, hogy te külön tudod választani a kettőt, de Seb nem biztos.
-        Nem hajlítgathatjuk mindig neki tetsző módon a szabályokat, ez rossz módszer. A való életben sincs ez így.
-        Igen… - pillantott rám.
-        Mi az?
-        Seb hamar felhúzza magát, de ha megkérdezed érzelmi szinten mi bántja nem beszél. Se a családjának, se a feleségének, de még Tommynak, és Heikkinek sem tette. Nem tudtuk mi zajlik a „vicces fiú álarc” mögött. Rockyval közeli viszonyban volt, de ő sem látott a fejébe.
-        Ezt miért mondod?
-        Hét éve van itt, és nem mesél a komoly dolgokról, önmagáról. A válását is azért tudjuk, mert tény, de a miérteket előttünk is rejtélyek. Heikki úgy látja neked megnyílt, elég nagy mértékben, elmondta a dolgait. Ezt nagyon becsüld meg Cat, mert te vagy az egyetlen ilyen ember. A helyedben nem veszíteném el a bizalmát, mert ez a kapocs kettőtök közt mindenkinek fontos. Neked, a csapatnak, de legfőképpen neki. Tükröt akarsz  tartani elé, és lerángatni a fellegekből egy való világba. Értem. De Cat, ő évekig burokban élt, és jelenleg depressziós, nem tudom elbírja e, azt a súlyt ami rá akarsz tenni…
-        Most kell megtenni Chris, mert máskor nem hagyná.
-        Össze fog roppanni.
-        Előbb a bizalom, aztán a felépülés. Seb fantasztikus srác lesz, ha végre érzelmileg túl jut a kamaszkoron. Még Pán Péter is felnőtt egyszer.
-        Nem nyugtattál meg.
-        Időre van szüksége, ahogy mindnyájunknak.
-        Ezen vitatkoztatok?
-        Nincs szerelem első látásra, még ha ő ezt is hiszi. Egy kapcsolatnak idő kell.
-        Ezt rosszul látod.
-        Miért?
-        Mert ha nem gondolná komolyan, nem avatna be a belső világába. Bízik benned, és valamit lát, vagy éreznie kell veled kapcsolatban, ami nem szokványos.
-        Nem tudtam, hogy ilyen nagy szakértője vagy a léleknek.
-        Nem kommunikált, így megtanultam olvasni a sorok között, és értelmezni a reakcióit. Évekbe telt. – mosolyodott el keserűen - De veled más a viszonya, látod őt, a lelkét és néha követed a gondolatmenetét. Ami szokatlan, és ahogy a szavakkal bánsz nála, ütöd akár egy bokszzsákot, mégsem húzza föl magát, csak veszi a lapot. Melletted máshogy viselkedik. És ez a többieknek is feltűnt.
-        De még nem tudják ez jó vagy rossz.
-        Még én sem látom, mit fogsz elérni, de reménykedem.
-        Kedvelem, és közelebb került a szívemhez mint terveztem.
-        Az látszik.
-        Igen?
Felnevetett.
-        Kézen fogva mászkáltok.
-        Te kémkedsz utánunk? – emeltem fel a hangom.
-        Nem szándékosan. – tartotta fel a kezét – Az elsőn jöttem le, amikor megláttalak titeket, és lemaradtam. Nem akartam kíváncsiskodni.
-        Hát kösz!
-        Egyébként, hogy is szokták mondani? Helyesek vagytok együtt! – kuncogott, erre karon vágtam.
-        Retardált!
-        Ne használj ilyen idegen szavakat, nem ismerem a jelentésüket, nem végeztem egyetemet. – cukkol tovább és az ebédlő felé indult.
-        Szerezz be egy magyarázó kézi szótárt Chris!
-        Inkább világosíts fel!
-        Én? Azt hittem ezt már több mint harminc éve megtették! Mit csináltál te eddig a csajokkal?
-        Hagyd abba! – fenyegetett meg az ujjával viccesen – Ez már zaklatás!
-        Én zaklatnak? Te lelkizel velem tíz perce!
-        Csak tanácsot adtam. – mentegetőzött, és közben leült a főnökségi asztalhoz.
-        Te tanácsot? Adtad nekem az ívet Christian! Mi vagy te? Lelkisegély szolgálat?
-        Nem, de nem is adtál rossz ötletet.
-        Ó, Krisztusom! – borultam az asztalra.
-        Nem bírod a kritikát?
-        Nem bírom, ha pszichológusnak képzeled magad! Borzalmasan csinálod!
-        Miért szerintem egész jól megy?
Erre vágtam egy grimaszt, és az asztalon dobolva néztem rá.
-        Most mi van?
-        Öntelt hólyag!
-        Na! Azért ez erős volt!
-        Te meg maradj meg a pitwallknál, és ne legyél lélekbúvár!
-        Mi ez már megint? – érdeklődött  Didi élesen.
-        Imádom amikor Christian mindenhatónak hiszi magát!
-        A rákot még nem tudom gyógyítani.
-        Nem? Pedig azt hittem. De azért csapatot még tudsz vezetni nem, vagy az már túl megterhelő?
-        Gyerekek! – dörrent ránk Didi – Vacsorázni szeretnék.
-        Nem tűnt fel, hogy csak ökörködünk? – pillantottam rá laposan.
-        Hm? – nézett rám felvont szemöldökkel.
-        Didi csak viccelődünk. Nincs semmi baj. – nyugtatta le
-        Azért elég élesen tettétek…
-        És látványosa. – nézett rám gúnyosan Seb.
-        Daniel nincs kedved elverni? – szólítottam le az ausztrált – Cserébe adok pár tippet az autóhoz.
-        Hol, mikor, mivel? – tömött a szájába egy adat salátát – Használható telemetriáért bármit.
-        Igazán szeretni való vagy! – folytatta a szurkálódást a német.
-        Elég hangosan szerettél pár órája. – mosolyodtam el szélesen, amire minden asztalnál ülő köhögni kezdett, mert félrenyelték a falatot.

1 megjegyzés:

  1. Elég hangosan szerettél pár órája....ezt imádtam :-)
    Jó kis adok-kapok-évődök rész
    imádom ezt a párost.
    Valóban igaz (sztem is) ezek a pacákok egy kicsit burokban nőttek fel....éretlenek. puszi
    SM

    VálaszTörlés