2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2014. szeptember 28., vasárnap

Dream/Team? - Álom/Csapat? 53.



53.

Aznap éjjel nem tudtam aludni, fáradt voltam, és elég sok minden az eszembe jutott, hol az autóról, hol Christianról, hol az aerodinamikáról, hol Sebastianról, hol a fékerő beállításról. Akár egy sorminta, műszaki dolgok és pasik, hajnal kettő felé végül felültem az ágyban felkapcsoltam az éjjeli lámpát, és a híreket kezdtem el olvasni a laptopomon.   
Percekkel később rezgett a mobilom. Felvettem, és új üzenetet jelzett.
Megnyitottam. Egy szó állt benne.
„Alszol?...” egy számomra új számtól érkezett.
-        Legalább megnézné a hülyéje kinek küld smst. – sóhajtottam fel, majd magam mellé tettem az ágyra.
Éppen egy cikket olvastam az új egyiptomi kutatásokról, amikor megint text érkezett.
Csak ennyi: „Seb vagyok”, ezek után nem akartam válaszolni. De szinte azonnal jött még egy sor.
„Cat… Írj nekem, kérlek…”
Mivel még mindig nem reagáltam felhívott, hagytam, hogy kidobja a számot. Épp elég volt, a pár nappal ezelőtti beszélgetésünk. Lerázta Heikkit, és engem is, nincs ránk szüksége, akkor most miért keres? Mi megvagyunk nélküle.
„Cat… Kérlek… Kérlek…”
„Szükségem van rád…”
„Cat…Cat.”
„Kérlek! Kérlek!”
„Cat könyörgöm… Írj nekem…Kérlek!”
„Cat…”
Aztán nem jött több sms, de megint hívott, aztán újra, és újra. Amikor már ötödször keresett kinyomtam.
„Cat bármit megteszek csak vedd fel, vagy írj!” Végül válaszoltam.
„Szeretnék pihenni, holnap dolgozom. Eddig se érdekel mi van velem, nem voltam fontos neked, most miért zaklatsz? Nem érdekelnek a problémáid Sebastian, mert téged sem érdekelnek az enyémek! Egy aljas szemét hazug vagy! Felejts már el végre!”- és elküldtem.
Szinte abban a pillanatban jött egy új.
„Cat…. én mindjárt megőrülök! Egyedül vagyok, úgy érzem megfulladok a magánytól, az a lyuk a mellkasomban egyre nagyobb... Nem tudom, mivel tudnék túljutni ezen, már a fájdalom sem segít… Válaszolj nekem! Könyörgöm!!!!!”
Ahogy végig olvastam, azonnal megnyomtam a hívásindítást, de a német nem vette fel.
Írtam egy üzenetet: „Vedd fel! Azonnal vedd fel Sebas!!”, nem jött válasz, és már ki sem csengett.
Letiltottam a számom, és megint hívtam.
-        Vettel. – szólt bele remegő hangon.
-        Ne tedd le Seb. – de kinyomta, és küldött egy üzenetet.
„ Igazad van. Nem tartozol nekem. Sajnálom, hogy traktáltalak a problémáimmal. Többé nem zaklatlak. Szia.”
„ Vedd fel te hülye! Szerinted hogy aludjak ezek után?!  Teljesen kiborultam, és a legrosszabbtól félek! Azonnal vedd fel! Sebastian!!!”
„ Nincs semmi bajom.”
„Azonnal hívj fel te idióta szőke német!”
„Nem vagyok idióta szőke német!”
„Szőke vagy, német, és egy dinka nem? Miben tévedtem?”
„Igazad van, örülhetsz.”
„Örülök, is, és most hívj fel!”
„Nem hívlak!”
„ Mint a dedóban… Ha felhívlak felveszed?”
„Nem.”
„Akkor írjak neked?”
„Nem”
„A gondolatolvasás még nem megy, basszus! Seb…”
„Már nem akarok beszélgetni!”
„Megint durcizunk? Kis morcos szőke! :-)”
„Nem vagyok morcos!”
„Persze. Mi a baj? Mi történt?”
„Hosszú…” – benyomtam a hívásindítást, két csöngés után felvette.
-        Szia.
-        Miért nem vagy itt? – kérdezte kétségbeesve.
Lenyeltem az első reakcióm, és próbáltam kedves lenni.
-        Nem tudom Sebas…
-        Nem bírom Cat…
-        Mi a baj?
-        Minden! – fakadt ki – A csapat! Frank! Hanna! Emily! Én… - hallottam, hogy nagy levegőket vesz, de amikor megszólalt a hangja rekedt volt – És te? Veled mi van?
-        Jól vagyok. Sokat dolgozom…
-        Tudom, hogy nem volt jogom keresni téged… De nem tudtam kit hívhatnék… Heikkit nem akartam, ő már máshoz tartozik és… Jobb ha nem bonyolítom az életét…
-        Hol vagy? Baarban?
-        Nem. Eladtam a házam. Londonban vagyok.
-        Londonban hol?
-        Chrisnél lakom.
-        Hornernél?
-        Igen.
-        Mi a fene folyik itt?
-         Itt meghúzhatom magam, a szezonelőtti, és közti szünetekben.
-        Mi az, hogy meghúzod magad? Seb!
-        Nem akarok erről beszélni…
-        Sebas.
-        Jó hallani a hangod… Tényleg…
Nem tudtam mit mondhatnék.
-        Hiányzol... Tudom, ezt már végleg elbasztam, mint ahogy mindent az életemben…
-        Nem haragszom…
-        Most még szarabb. – nevetett fel keserűen.
-        Jobban vagy?
-        Egy kicsit…
-        Menjek át?
Hosszú szünet következett.
-         Seb?
-        Nem kell. Baromi késő van, és te holnap melózol. Rendben leszek.
-        A hangodból nem ezt szűröm le.
-        Tudod milyen vagyok, nem bírom a magányt. Kellenek a csajok. – próbált viccelni.
-        Szóval akkor a nők és pezsgő már úton vannak?
-        Naná. – és hallottam, hogy mosolyog.
-        Hol laksz? Fehér ikerházak, fekete vas kerítések, csinosra nyírt fák?
-        Igen, egy ilyen utcában, de nem tudom mi a neve. Nem néztem meg amikor Chris kitett.
-        Tudom hol van. – és ásítottam egyet.
-        Az jó.
Újra ásítottam.
-        Bocs. Nem tudom, mi ez az álomkór.
-        Semmi baj. Hajnal négykor ez a természetes….- és sóhajtott egy nagyot.
-        Mi az?
-        Semmi, csak…
-        Csak?
-        Ki fogsz nevetni, de azt kívánom bár csak itt lennél, átölelnél, és úgy aludnánk el… De ez már lehetetlen…
-        Seb…
-        Na menj aludni…
-        Seb…
-        Jól vagyok, tényleg, nem lesz bajom. Nem kell aggódnod…
-        Biztos?
-        Igen… És kösz.
-        Bármikor. – erre csak egy remegő sóhaj volt a válasz.
-        Vigyázz magadra…
-        Te is…- néma csönd - Seb?
-        Itt vagyok. – suttogta.
-        Próbálj meg pihenni, és szedd össze magad jó? Menni fog. Tudod mindig egy kicsit.
-        Igen…
-        Seb…
-        Le kell tennem…- suttogta rekedten, és letette.
Tudtam, hogy sír. Eszembe jutott egy magyar dal pár sora:
„Érints meg még egyszer, lassan. Úgy alszom el. Legyen függöny mögött a világ. Érints meg még egyszer, lassan, érzékenyen, és kívánj jó éjszakát.”/Balázs Fecó: Érints meg/
Vettem egy nagy levegőt, felöltöztem, a nappaliban hagytam egy cetlit Chrisnek mi szerint elmentem Sebhez, és elvittem a lakáskulcsait az előszoba tálból.
A portán kértem egy autót, alig több mint egy órával később pedig már a ház előtt parkoltam, csöndben kinyitottam a bejáratit, és mivel a fölszinten nem volt senki, felmentem az emeletre.
Az egyik ajtó résnyire nyitva volt, és egy kis fény szűrődött ki. Benyitottam, az éjjeli lámpa gyérül világította be a szobát, Seb az ágy mellett ült a földön a térdére borulva.
Az egyik kezében a mobilt fogta, a másikkal a tarkóját szorította. Halkan beléptem, mellé térdeltem és a fejem a vállára hajtottam.
Csak ekkor vett észre, azonnal felemelte a fejét. A szemei bedagadtak, az arca sovány volt, nyúzott, és mély döbbenetet tükrözött. Amikor túllendült a sokkon, azonnal magához szorított.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése