2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2012. április 25., szerda

Days of Thunder - Mint a villám 3.

3. rész

David Guetta - Turn Me On ft. Nicki Minaj
http://www.youtube.com/watch?v=YVw7eJ0vGfM

Szinte cammogtam a pályán, sorra előztek le. Nem számoltam, de nagyjából egy jó fél óra után villogott a rádió.
- Elfogy az üzemanyag. Box.
- Értem.
Beálltam tankoltak kereket cseréltek, közben meg odajött a brazil, és Mekies is.
- Mennyit mentem?
- Húsz kört.
- Tök utolsó vagyok….
- Igen. De egyben van a kocsi. Állítunk a szárnyon.
- Várj. Ideadod a laptopot? Megnéznék pár dolgot. – átfutottam az adatsort – Mit akarsz csinálni?
Mutatta a gépen, mint hova gondolt.
- Nem. Ne így. Így nem tudom megtartani a kanyarban, kevés lesz a hátsó leszorító –mutogattam bele.
- Nem lesz kevés.
- De igen.
- Állítsd be ahogy mondtam. Én vagyok a pilóta! –pirítottam rá.
- Megbeszélem Bergerrel. –azzal elment.
- Igaza van.
- De nincs.
- Jól van. – rántotta meg a vállát - A hármas kanyarban…
- Nem kérek vezetési tanácsot.
Mekies visszajött.
- Ha összetöröd repülsz.
- A főnök üzeni?
- Igen.
Benyomtam a rádiót.
- Nem töröm. – majd bontottam.
Mániákus ne törd, ne törd..
Most már sokkal jobb köröket mentem, gyorsabban vezettem, az egyenesekben padlógázon vettem, a kanyarokat meg szélesen.
Villogott a kék gomb.
- Azért ne olyan gyorsan. –szólt bele Bruno.
- Nem tudtam hogy ez csiga verseny.
- Még nem ismered az autót.
- Azért körözök.
- Gyorsan mész ki fogsz… - elindult az segge de megfogtam.
- Megvan.
- Ügyes.
- Nem kérek vezetési tanácsokat. Már mondtam.
- Jól van.
- Inkább azt csiripeld el, mennyire vagyok tök utolsó.
- Tizennyolcadik vagy.
- A mennyiből is?
- Huszonnégy.
- Legalább nem én zárom a sort.
- Az is valami.
Valaki vadállat módjára mellém jött és leszorított a fűre.
- Ez ki a büdös bánat volt?
- Vettel.
- Hol kapott ez jogsit? Lopta?
- Nem. Kapta. Világbajnok. Red Bull.
- Jah. Akkor azért ilyen tulok agyilag is. Jó van. Én meg essek hasra és lengessek kis zászlót ha erre jár, és hallelújázzak.
- Hát kb.
- Fogamból a tömés nem kéne neki?
Hallottam hogy nevet.
- Látom felbosszantott… Ez ismerős mondat volt….
- Terminátor. A mexikói mondja Sarah Conornak. Második rész.
- A jó öreg Schwarzi.
- Az. Bár annyit nem vénült legalábbis a Feláldozhatókban jól fest.
- Az egy mekkora film.
- Ugye? És végre Willis is elő került. Kíváncsi leszek az új Drágán add az életed filmre.
- Már forgatják.
- Jaja.
- Lassan az összes filmet vén fószerrel filmet forgatnak.
- Például?
- Harrison Ford.
- Miért az Indiana Jones ként még most is remek. Szeretem a kalandfilmeket. Amúgy meg már kezdem unni a töménytelen mennyiségű szuperhős akciont.
- Miért? A Vasember egész jó.
- Jah. De az orosz fő gonosz kicsit mesterkélt volt. A Mickey Rourke féle.
- Te Superman parti vagy.
- Nem én Batmant bírom. Veszedelem jó a zenéje.
- Azok az effektek és hangzás.
- Nagyon ott van.
- Hans Zimmbernek van még pár jó.
- Az utolsó szamuráj?
- Az. Nagyon ott van. A látványvilág, a történet, a kultúrák összevetése…
- Az Egy gésa emlékiratainak is jó a zenéje.
- Az John Williams.
- Tényleg. Bár én inkább poppot hallgatok.
- Szószó… Néha vannak ott is jó dalok.
- Rock?
- Néha, inkább rapp, r &b, rock, kicsi pop, techno, latin zenék, néha hiphop.
- Nálam most a nagy kedvenc David Guetta.
- Docta docta, need you back home, in bed Docta Docta, where you at? Give me something I need your love I need your love I need your loving You got that kind of medicine that keeps me comin' – dudorásztam. (Doki, doki, nagyon kellesz,Hívj szivinek. Doki, doki, hol vagy?Adj valamit. Kell a szerelmed. Kell a szerelmed Kell, hogy szeress Nálad van a gyógyszer, ami életre kelthet… David Guetta – Niki Minaj: Turn me on.)
Végig énekeltük.
- A klip is tuti.
- Igen. Bírom ahogy illik a szöveghez. Minemnek vannak még nagyon tuti szövegei és klipjei.
- Minem?
- Eminem.
- Az a Rihannával közös brutális.
- (Eminem ft. Rihanna - Love the Way You Lie)
- Az. Annak idején hetekig csak azt hallgattam.
- Plumtól a Cut?
- Hűű az a másik, az a felvágom az ereimet típus.
- Áh. Közelse. Requiem for a Dream - Clint Manselltől?
- Akkor nem hallottad még Craig Amstrong: Laura’s Theme-ját.
- De. Ismerem. Azaz abszolút mélypont.
- Az a zene. Meghallgatod és egyből öngyilkos lennél.
- Hát kb. Olyankor kell valami ütős.
- AC/DC - Highway To Hell?
- Például.
- Ha kibeszéltétek a filmművészetet és a zenét, esetleg próbálhatnál egy gyors kört. – mordult bele valaki a mikrofonba.
- Ez…
- A főnök volt. Tudom. Főnök!De attól hogy beszélünk, még haladok a pályán.
- Akkor haladj még gyorsabban!
- Jó. De akkor még beszélgetek.
- A rádió…
- Tudom, nem azért van. De így nem bambulok be.
- Most csúnyán néz.
- És az milyen? – nevettem.
- Inkább vicces. Próbál komor lenni.
- Várj elképzelem.
- Ezt látni kell.
- Elég legyen! –szólt közbe.
- Főnök legalább nem azt hallgatják milyen műszaki részleteket beszélünk meg.
- Ne védj, mert még megjárod. Büntibe leszel. –cukkoltam Sennát.
- Folyamatosan abban vagyok.
- Igen? De jó végre valaki állandóan raporton van, mint én. Mario szerint nincs még egy ilyen nehéz eset mint én. – a mint ént egyszerre mondtuk.
Beértem egy ismerős autót. Elhúztam mellette – alig fél méterre se - mint a szél, és integettem neki.
- Hello. Emlékszel kicsi Csőrike?
- Rigó? Vettelt le Csőrikézted? – hatalmas recsegés a vonal másik végén, de távolról hallottam hogy röhögnek.
Közben körbe értem.
- Hahó éltek még?
- Élünk és bámulunk.
- Mit?
- Pályacsúcsot futottál. –szólt bele vidáman Berger.
- És a kocsit se törtem össze. Plusz piros pont.
- Csak el ne bízd magad.
- Én? A világ legszerényebb embere vagyok.
- Hát hogyne.
- Most miért? Itt mindenki aki a pályán van infantilis egoista őrült. Velem együtt.
- Infantilis egoista őrült? Na szép. Jól megtiszteltél minket. – menydörgött máris.
- Ez jó. Ez a Min a villámból van, ahol a csaj kiosztja a pilótát. – nevetett Bruno.
- Igen De igaz nem? Most mutattam be éppen a kicsi Csőrikével. Oda vissza, csak ez nem babra megy.
- Akkor most kullogj be a boxba te egoista.
- Rendben főnök.
- Ez gyors kör volt. Gratula. - szólt bele a brazil megint.
- Kösz.
Bizony, gyors voltam, mint a villám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése