2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2012. április 22., vasárnap

Közlemény!

Kedves Mindenki!

Mint látjátok, az If Tomorrow Comes - Ha eljön a holnap c. sztorim véget ért.
Szerencsére, mert szerintem pocsék lett, és unalmas. És égek is miatta.
A végére már nagyon untam is, úgyhogy lezártam.
Új szorit fogok kezdeni, ma megcsináltam a fejlécet, és lecseréltem pár szereplő képet.
Azért a nagy részük nem fog változni. :)
A hecc kedvéért, gondolom már unjátok Hornert, de ez van. (Bocsi...)
Az új történet címe:
Days of Thunder - Mint a villám
(aki nem láttam volna, egy 1990-es film Tom Cruissal)
A főszereplők: Niki Constantin, Christian Horner, Bruno Senna, Eddie Irvine, Gerhard Berger, Sebastian Vettel,
Katie Tweedle (Red Bull sajtófőnöke)
lesz két új barátnő: Monica Rice, és Anna Howard.
( Sebről, és Katieről, valamint a lányokról nem teszek ki képet, így is sok helyet foglalnak el oldalt,
másrészt két előbbire rá lehet keresni google-ban, utóbbiak pedig kitalált személyek, és végül is a főszereplőm Niki :) )
A változatosság kedvéért autóversenyzőnőnk, akit Mario Andretti küld át Bergerhez, és a Torro Rossohoz.
A többit rátok bízom.... :D
Első rész hamarosan.
Ezer Puszi!
És Bocsi hogy megint Hornerről írok.
AngeGhost :)

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szerintem nem lett rósz vagy unalmas a Ha eljön a holnap nekem nagyon tetszet :D Személy szerint egyáltalán nem unom Christian Hornert. Nagyon várom az első fejezetet. Puszi Szarafina

    VálaszTörlés