2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2012. április 17., kedd

If Tomorrow Comes - Ha eljön a holnap 35.

35.rész

- Minek bántod?
- Ne fogd a pártját! – veszekedtem rá.
- Egész este itt ült. Úgy őrzött mint valami hűséges testőr.
- Nem érdekel! Épp elég amit velem csinált az utóbbi időben.
- Melyik része? Az ivászat, vagy a gyerek?
A szemmel ölni lehetne, akkor már halott lenne.
- Az orvos kérdezte, valami gyógyszer miatt és Eddie elmondta. –vont vállat lazán.
- Orvos?
- Itt volt a hotelé. Aggódtunk, fal fehér voltál.
- Jól vagyok.
- Nem szabad ennyit idegeskedned. – nézett rám kedvesen Ayrton.
Fel akartam ülni, de végül visszahanyatlottam a párnára.
- Ne erőltesd. Még gyenge vagy, és valószínűleg kicsit vérszegény, az erős edzések, meg az idegeskedés pedig még jobban kimerít. Doki mondta. –mentegetőzött.
- Chris is tudja?
- Akkor ért ide, mikor az orvos ment.
- Helyes.
- Joga van tudni.
- Jaj ne gyere már itt nekem a Szent Senna szöveggel jó?
- Ha ő az apja…
- Ha ő az apja?? –fakadtam ki – Miért ki lenne az apja? Te? Vagy Eddiere célzol? Esetleg kire ha szabad tudnom?
- Nem úgy értettem!
Idegesen felpattantam.
- Elegem van!
Kirohantam a szobából, magam mögött hagyva a döbbent Eddiet, és Soniát is.
Már az épület előtt voltam, amikor megint szédültem.
Valaki átkarolt.
Ismerős volt az illata.
- Ayrton… - sóhajtottam fel.
- Nem….
Megint Christian volt az.
Nem volt dühös, inkább nagyon csalódott.
- Gyere….- karolt át, és elindultunk vissza.
A brazil ekkor futott be.
- Felkísérnéd? –kérdezte kissé ingerülten Horner.
- A te barátnőd. – vágott vissza Senna.
- Aki odáig van érted. –szúrt oda.
- Az lehet, de tőled terhes!
Az angol arca lefagyott, majd rám pillantott.
- Ez igaz?
A járdát néztem.
- Ez igaz? –kérdezte hangosabban.
- Nem. - néztem a szemébe – Nem tőled van.
- De Eddienek és nekem azt…- beszélt bele Ayrton.
- Mit mondjak? Híreszteljem el hogy Christian Horner olyan részegen jár haza az utóbbi hetekben, hogy azonnal elalszik? Kerestem pótlékot! Pech hogy éppen terhes lettem.
Egy hatalmas pofont kaptam az angoltól.
- Ribanc! – sziszegte.
Nem tudtam tovább visszatartani a könnyeimet.
- Álszent. –azzal odacsörtetett a járdán parkoló Porschéjához, és elhajtott.
- Tényleg megcsaltad?
Megráztam a fejem.
- Most nagyon utállak.
- Én is magamat.
- Elveteted?
- Igen… - böktem ki.
- Nem úgy tűnik hogy nagyon akarod.
- Nem tudom mit akarok! –buktam ki.
Átölelt.
- Még egy kicsit gondolkodhatsz….
- Fáj…
- Tudom….
- Annyira hiányzik….
- Biztos visszament a gyárba.
- Nem. –szipogtam – Inkább elment inni.
Magához húzott, én pedig a mellkasába temettem az arcom.
Jó volt, de nem éreztem azt, mint korábban.
Kicsit eltolt magától, megsimogatta az arcom, és mélyem a szemembe nézett.
- Nem lesz baj.
Bólintottam.
Lágyan megcsókolt, de azonnal ellöktem.
- Szeretlek. –mondta ki egyszerűen.
Úgy éreztem sóbálvánnyá merevedek.
- Nem fogom tovább titkolni.
Lehunytam a szemem, és bólogattam.
- Örülnék ha velem és a családommal töltenéd az ünnepet.
- Kedvellek, de ez kevés… És most még ez a gyerek…
- Vállalnám az apa szerepét.
- Nem! –tiltakoztam azonnal.
- Miért? – jött ez egyszerű kérdés.
- Nem akarom hogy te legyél az apja! Van apja!
- Akkor miért nem mész utána, és hozod helyre?
Grimaszoltam.
- Nők.
- Jaj nem tudom. –hisztiztem.
- Nehéz eset vagy, de így terhesen…..
Elhúztam a szám.
- Haragszol?
- A csók miatt? Nem.
- Jó. Vigyelek el a gyárba?
- Úgyse lesz ott….
- Hívd fel!
- Ki fogja nyomni!
- Alice!
- Jó! Jó!
Ayrton odaadta a mobilját, én pedig tárcsáztam.
- Senna nem érdekel, a…
- Alice vagyok.
- Akkor pláne nem!
- Chris! Beszéljünk….
- Miről?
- Rólunk.
- Miért van olyan? Pláne azok után hogy ki tudja kikkel feküdtél le?
- Nem feküdtem le senkivel.
- Most meg már nem?
- Nem akarok babát, főleg úgy nem, hogy nyomorogjon.
Mély csend.
- Én egyszerűen… Se munkám, se pénzem, te meg nem beszélsz velem, és iszol, olyankor meg… Szerető családot szeretnék, nem lehet olyan gyerekkora mint nekem, egy távolságtartó, hideg apával.
- Szerinted én nem szeretném? Hogy feltételezhetsz rólam ilyet? –fakadt ki.
- Tudod mit? Pakod össze a cuccod, és költözz el ebből az országból! Úgyis el akarom vetetni! –azzal bontottam a vonalat.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most együtt olvastam el az utolsó két fejezetet. Hát le voltam döbbenve. Azta. Alice terhes. Nagyon csúnyán összekaptak Christiannal és nem tudom mi lesz. Hát most komolyan még a fejezet hatása alatt vagyok.
    Nagyon jó lett és nagyon várom a folytatást.
    Puszi

    VálaszTörlés