2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2012. április 27., péntek

Days of Thunder - Mint a villám 5.

5.rész

- Tehát akkor kezdem az elején. Van egy sajtós a Ferrarinál Anna, akit Eddie akarja elcsavarni a fejét. Annát csak az tartja vissza hogy nem akar újabb trófea lenni. Itt nincs semmi extra, de most jön a java. A Red Bull sajtófőnöke Katie Tweedle Christiannal kavar, a csaj bele van esve Hornerbe mint az állat, de Christiannak Anna kell, de Anna tesz rá, hogy az angol ezzel akarja féltékennyé tenni. Vettel Katieba van belebolondulva, és majd eszi a fene hogy a főnöke dugja a csajt. Anna meg hogy távol tartsa magát Eddietől Vettellel hentereg. A Toro Rosso pszichológiai tanácsadója –azaz a mienk - Monica Webberrel – a másik Red Bullos pilótával - kavargat, de közben a csaj mi Gerhardunkra hajt, aki nős és tartja magát, tudja a fene hogy meddig. Közben mindkettő fúj a másikra Berger azért mert féltékeny hogy a csaj Markkal hetyeg, a Monica meg a kis feleségre.
- A keserves mindenségit… Várj… Átgondolom… Horner a saját sajtósukkal szexel, akibe Vettel van beleesve, Hornernek meg a Ferraris csaj kéne akinek Eddie, de a nő Vettele dug, a pszicho csajjal Webber kavar, de közben Gerhardba szerelmes, és viszont. Hűűű…
- Na és elsőre felfogtad. Szuper. Akinek eddig mondtam, másodjára sem értette meg. – nevetett.
- Eeeeeeeez pletyka. – vigyorogtam.
- És ez már két éve megy… - sóhajtott – Annyi súrlódás meg balhé van emiatt…
- El is hiszem. Mindegyik frusztrált. – vigyorogtam.
Kelletlenül forgatta az étlapot.
- És te? Te kibe vagy belelesve?
- Senkibe.
- Melyik csajba?
- Egyikbe sem. Egy modellel jártam, akit Eddie húzott meg bosszúból amikor meglátta hogy Anna éppen csókolózik Vettellel.
- Hát meg is érdemled ha a csajod hagyta magát.
- Kösz.
- Miért nem ez az igazság?
- De én szerettem.
- Inkább csak dugni. – nevettem fel – Ti pilóta pasik a farkatok után mentek.
- Miért te meg a..
- Nem! – vágtam a szavába – Csak néha. De én vigyázok rá hogy a szívemet ne törje össze egy egyéjszakás.
- És most éppen nem keresel egyet?
- Kutyaharapást szőrivel Bruno?
- Talán. –rántotta meg a vállát.
- Látom, hogy rám vagy kattanva. Nem vagyok vak.
- Van esélyem nem?
- Hűű de macsó, de macsó!Az alapjáratod jobban bejön.
- Igen? –vigyorgott.
- Most éppen van valakim.
- Komoly?
Elhúztam a szám.
- Ha én vallottam akkor te is!
- Felesége van. Jó vele a szex ennyi, többet akar de én nem.
- Lenne a szexre másik jelentkező.
- Mióta nem voltál nővel?
- Na jó. – állt fel – Megkeresem a pincér csajt.
Vigyorogtam magamban, zavarba hoztam. Ki tudja most miért keresi a csajt? Kuncogtam belül.
Percekkel később jött vissza.
- Nem akarok kapcsolatot. – szögeztem le.
- Jelenleg én sem, de szükségleteim vannak.
- Ahogy mindenkinek.
- Ez tök ciki.
- Mi?
- Hát hogy mi így…
- Most miért ? Nem kell senki orrára kötni. Legalább nem lesz szakítós dráma, ha belebotlasz egy neked való lányba.
- Mindig így viszonyulsz a pasikhoz?
- Nem. Egy volt, akibe beleszerettem.
- Elhagyott?
- Így is mondhatjuk. Meghalt.
- Sajnálom.
- Én is.
- Mi történt?
- Nem akarok róla többet beszélni.
- Bocs. –tartotta fel a kezét.
- Semmi gond.
Pár pillanatnyi kínos csend következett.
- Kicsit kifogytunk a témából.
- Nem, csak láthatóan pocsék a kedved. – néztem rá.
- Ne legyen? A leendő csapattársam túl jó, és csinos, mindenki kedvence, én meg összetörtem a gépet.
- Ez most komoly?
- Magamra haragszom, megint el fog repülni egy lehetőség.
- Nem lehet hogy rágörcsölsz?
- De. Meg nem segít sokat hogy a fiúk seggel fordulnak felém.
- Hát akkor tegyél ellene.
Nagyot sóhajtott.
- Lehet hogy csak a nevemben vagyok Senna.
- Nomen est omen.
- Tessék?
- A név kötelez. Latin.
- Ahha.
- Andretti mondogatta mindig, a fia nem egy zseni, de az unokája az igen. Örökölt valamit az öregtől.
- Hát én se a nagybátyámtól se apámtól.
- Apád is versenyzett?
- Igen. Bár közúton halt meg. De főleg Ayrton miatt várnak tőlem nagy dolgokat.
- Te annak a Sennának vagy rokona? –kerekedett ki a szemem.
- Csak most esett le?
- Mit tudom én ki kinek a kije? Se paparazzi, se családfa kutató nem vagyok.
- Érdekes nő vagy.
- Miért?
- Mert sok mindent tudsz, jól értesz a kocsikhoz, de a világ többi része nem érdekel.
- Miért kellene hogy érdekeljen? Eleget foglalkoztam vele, és semmi hasznom sem lett belőle, másik a kérdés, hogy amikor segítség kellett nem segített senki – Mariot leszámítva. Úgyhogy úgy döntöttem mindenki mást leszarok, amíg ki nem érdemlik a bizalmam.
- Régóta ismered?
- Mariót? Persze, ő húzott ki a mocsokból.
- Ezt hogy érted?
- Harlemi vagyok, szerencsém volt. Ennyi.
- Gettóból jöttél?
- Ne érdekeljen.
- Haragszol?
- Nem, csak nem rád tartozik, és pont.
- Tehát szakmai dolgokon, pletykákon, zenén, filmeken és szexen kívül nem beszélünk másról. – gúnyolódott.
- Ha nem tetszik ott az ajtó. –mutattam a hátam mögé.
- Azért szeretem tudni kivel kavarok… - suttogta.
- Kétlem hogy az egyéjszakás picsákat is kikérdezed. Gondolom akadt néhány. Te sem vagy szent.
Felállt.
- Megnézem hogy állnak a szerelők. –azzal otthagyott.
- Kis érzékeny. – morogtam magamba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése