2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2012. június 5., kedd

Days of Thunder - Mint a villám 25.

25.rész

Éreztem a fertőtlenítő szagát, és valami susmorgást is hallottam. Nem akartam felébredni, visszavágytam a sötét csöndbe. Bármit megadtam volna, ha nem egy kórházban térek magamhoz, de erre semmi esély sem mutatkozott.
Fáradta nyitottam ki a szemem, félhomály volt. Annyit azért láttam, hogy a takaróm puha sötétkék selyemből készült, és a szoba is ismerősnek tűnt.
Egy fotel állt az ágyamnál, és halkan szuszogott benne valaki.
Kábán, és kótyagos fejjel ültem fel, de ahogy megmozdultam a karomban megrándult valami, és a fejem felől zajt hallottam.
Azonnal felkapcsolódott a kislámpa, ekkor vettem csak észre hogy infúzió van rám kötve, és a hotelszobámban vagyok.
- Ne rángasd! – mordult rám Eddie.
Hunyorogtam egy kicsit, hogy álmodom van tényleg ő az.
- Te hogy kerülsz ide?
- Őrt állok.
- Őrt állsz?
- Igen. A lányok a másik szobában vannak, átküldtem őket vacsorázni, egy napja ülnek melletted.
- Értem. A főnök?
- Berger éppen most próbál kimosni téged az FIA-nál, hogy ne vegyék el a versenyzői engedélyedet! – csattant fel.
Megrándult az arcom.
- És az angol? – suttogtam halkan.
- Hát persze. Azt hitted ha újra belövöd magad visszajön hozzád? A szánalmára építettél? – fakadt ki.
- Felejteni akartam! Legyen csak boldog az ő Beverleyjével! – replikáztam dühösen.
Nyílt az ajtó, és bejöttek a lányok.
- Hagyd békén Nikit, vagy bármennyire is szeretlek kikaparom a szemed szívem! – sziszegte Anna.
- Hagyd! Igaza van! – védtem meg.
- Na látod! – hangoskodott Eddie tovább.
- Húzzál ki innen! – kapta el Ann, az ír ingét és kidobta – Ne haragudjatok rá, néha előtör belőle a tuskó énje!
Elmosolyodtam.
- Illetek egymáshoz.
- Igen, csak nem érti meg hogy ne piszkáljon téged.
- Titkon belém van esve… - vigyorogtam.
- Naná! - nevetett Moni.
- Berger kiakadt?
- Igen nagyon, bár eléggé meg is ijedt. Velünk együtt. Egy kicsit túllőttél a célon nem? – válaszolt Mo fáradtan.
- Amikor azt mondta hogy Bev itt van, úgy éreztem megfulladok.
- Hát igen. – ült le Anna az ágyamhoz – Mi is meglepődtünk, amikor együtt mentek el valami partira este felé. Sokáig kerestelek telefonon. de hiába, nem vetted fel, aztán Eddie azt mondta törjük rád az ajtót. Nagyon féltem amikor megláttalak a padlón, teljesen kiütötted magad, és amikor összeestél…
- És Christian? Láttam az ajtóban. Nem is érdekelte mi van velem?
- Hát hívni akarta a mentőket, de közben már Anna elfutott Dr. Watsonért, és ő azt mondta nem kell kórház, mert jobb lesz így neked is. Kaptál pár infúziót, és egy kis altatót, hogy kialudd a kábulatot.
- Értem.
- Amikor megjött az orvos Bev elcibálta mellőled, és egyszer sem jött át. Bocsi… - mondta letörve Mo.
- Nem a ti hibátok! Ezt én szúrtam el, és megértem hogy úgy érzi, jobb neki azzal a nővel. – törtem le megint.
- Ne csinálj ilyet többet jó? – ölelt át Ann – Nem akarlak eltemetni. Még.
Mo átkarolt mindkettőnket, kicsit szipogtunk, de úgy tűnt lassan minden rendben lesz.
- Amúgy meg –lökött meg Anna – mondhattad volna hogy baj van, minek vagyunk barátok?
- Sajnálom. Komolyan.
- Hülye!
- Tudom…. Berger tényleg az FIA-nál van?
- Igen, de amennyire csehül állsz, ne támassz nagy reményeket. – sóhajtott Moni.
- Semmilyen reményeim nincsenek.
- Ha szerencséd van akkor az Indyba visszamehetsz, de oda is csak azért mert nem az FIA sorozataiba tartozik.
- Tudom… Talán Mario felvesz próbaidőre tesztpilótának… Hátha még akar rajtam segíteni… Legalábbis remélem, mert máshová nem nagyon mehetek… - mondtam kétségbeesve.
Csapódott az ajtó, és benézett Berger.
- Fent van? –suttogta.
- Nyitva az ajtó, és ég a villany szerinted? – mordult rá Mo.
- Jól van! Én próbálom kihúzni a seggét a szószból és ez a hála? –hisztizett kicsit.
- Gerhard! Inkább azt mond mit intéztél?
- Semmi. –ült le a fotelbe.
- Kivágták? – támaszkodott Eddie a félfának.
- Hát félig. – sóhajtott nagyot.
- Hogy lehet valaki félig kirúgni Berger? – dörrent rá az ír.
Az osztrák együttérzően nézett rám.
- Azt mondták, ha a sorozatban akar maradni a csapat, fel kell hogy bontsam veled a szerződésem.
- És te belementél? – kiabált vele Anna.
- Mit kellett volna tennem? Négyszáz emberem dolgozik a Formula 1-es projektben? Bocsássak el mindenkit?
- Nem! – ült le a barátnőm dühösen.
- Nem versenyezhet többé a Forma 1-ben, csak más szériákban? –kérdezte Mo.
- Hát ez így nem igaz. –vakarta a fejét Berger – Egyenlőre el vagy tiltva meghatározatlan időre, ha folyamatosan negatív drogtesztet ad, akkor visszakapja a licenszet. De…- sóhajtott fel.
- De?
- De addig szorongatták Bernie és Jean tökeit, hogy elérték a Pirellinél tesztelhetsz gumit –nézett rám -, az évad hátralévő részében, persze szintén negatív drogtesztel. Ha nem fogadod el, és visszamész Amerikába, akkor az eltiltás végleges.
- Huh. –nyögtem ki.
- És kik szorongatták meg Bernie Gerhard? Kik? – érdeklődött Eddie komolyan.
- Nem tudom. Mire odaértem, már megvolt a döntés, és senki nem mond semmit. Hírzárlat van.
- Biztosan Chris volt. – közölte Anna.
- Kétlem, amikor jöttem akkor búcsúzott Beverleytől az ajtóban. – közben rám nézett aggódva.
- Jól vagyok. – és közben bólogattam.
- Látom. – gúnyolódva bólogatott vissza.
- Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe hoztalak. Komolyan.
- Jobban rajtad kellett volna tartanom a szemem, pláne amikor látszott hogy Hornerrel nem halad minden simán.
- Hát az már halott ügy.
- Nekem is úgy tűnik, tedd túl magad rajta gyorsan. Mert jövőre vissza akarlak venni.
- Komolyan? De miért?
- Mert jól pilóta vagy, csak egy kicsit lelkileg instabil, de ha ezt most megoldod akkor sokat fogsz érni. Meg persze rengeted infót tudsz majd nekem adni a gumikról. Hiszen jövőre új keverékeket kapunk, és azokkal előtte csak te fogsz találkozni.
- Még a végén kiderül hogy jót tettem a karrieremnek. – mondtam keserűen.
- Hát ha rendben leszel, és jól sáfárkodsz még az is lehet. – morogta Irvine.

2 megjegyzés:

  1. Na végre rendbe jöhetnek a dolgok!!!!
    Remélem ezt nem cseszi el Niki.....
    Puszi:SM

    VálaszTörlés
  2. Egyet értek most nem szabad elcsesznie!
    Mindenki igyekszik segíteni, most muszáj összekapnia Nikinek magát.
    De Beverly na húzzon el! :D
    Siess a frissel!
    Puszi

    VálaszTörlés