2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2014. augusztus 12., kedd

Dream/Team? - Álom/Csapat? 11.


11.

A többiek elmentek, Patrik bejött leült a kanapéra, én bezártam magunk mögött az ajtót, majd neki támaszkodtam.
-        Haragszol rám?
-        Rád? Nem. Christianra annál inkább. De szerintem jó leckét kapott.
-        Azért majd holnap beszélek vele.
-        Minek?
-        Nem akarok rossz viszont, de pontosan láttam, máshogyan nem tudom értésére adni a tényeket.
-        Nekem mindegy.
-        Bánt valami?
-        Ha Seb nem kavar be, akkor lenne rád időm, és nyugisabb lenne a meló is.
Odasétáltam, melléültem, és hozzábújtam.
-        Én annak is örülök, hogy itt vagyunk.
-        Holnaptól csak Danielre kell figyelnem, és háromkor már végzünk.
-        Mert?
-        A kis szöszke tiltó listás, Dan pedig közölte Didivel, hogy szeretne pihenni is. Jövő héten már futam.
-        Tényleg Német Nagydíj.
-        Brit, de mindegy.
-        Jaj igen, brit, német, és magyar.
-        Négy hét, három futam. Kemény lesz. De ugye eljössz valamelyikre?
-        Fogalmam sincs.
-        Ne hülyéskedj. – tolt el – A magyaron ott kell lenned, és azért a másik kettőből is legalább az egyiken.
-        Fogamból a tömés nem kéne? Mondtam kiállítás. – szótagoltam.
-        Faszomba. – vágta hátra magát – Elfelejtettem. De a magyarra kijössz?
-        Megbeszélem Emmával, de egy héttel egy új kiállítás megnyitása után mindig zsibvásár van.
-        Gondolom…Akkor a brit és német esélytelen?
-        A németre nem szívesen mennék. A másikat meg majd megpróbálom, de nem ígérek semmit. Most elengedett a főnök, de mindig nem tud, meg akkor már a többiek is cseszegetni fognak, hogy ők melóznak én meg lógok. És igazuk lenne.
-        A német közelebb van.
-        De mindenki ezt a kis hülyét fogja körbe dongani, és még magasabb lovon ül majd mint eddig.
-        Nem fog, tavaly is inkább az esélyes Rosbergel foglalkoztak, Seb amúgy sem volt senkinek elérhető, ki se tette a lábát a kamionból. Került mindenkit.
-        Miért?
-        Mert utálja a média cirkuszt.
-        Értem.
-        Úgyhogy jöhetsz a németre is. Tavaly kint volt Schumi. Hozzánk is benézett Seb miatt, szerintem idén is.
-        Inkább a brit, az nem a kiállítás előtti hét.
-        Oké.
-        És mik a ma esti tervek? – vigyorogtam rá.
-        Alvás.
-        Remek. Akkor felhívom Hornert! – álltam fel, de visszahúzott.
-        Sajnálom, de mindjárt elalszom. Holnap nagyon laza nap lesz, késő kezdünk, korán végzünk, úgyhogy a délután egy része, és az este is a miénk.
-        Bevasalom rajtad.
-        Tudom. –sóhajtott.
-        Apropó Horner. Didi hogy került ide?
-        Felhívtál, és Dannel elindultunk ide, közben meg belebotlottunk a paddokban mert ő meg Christiant kereste.
-        Értem. – indultam meg a háló felé –De ugye Dan nem kürtöli körbe az esetet.
-        Nem. Nem olyan. Letusolok és megyek.
-        Oké.- dőltem el az ágyon.
Egész éjjel forgolódtam, és hülyeségeket álmodtam. Reggel kábán húztam magamra a takarót, illetve csak húztam volna, mert beakadt valamibe. Hiába cibáltam csak nem jött feljebb, kinyitotta a szemem, és Patrik feküdt rajta.
-        Te nem késtél el a melóból? – böktem meg.
-        Hmmm.
-        Patrik! Reggel van. Meló… - bújtam hozzá.
Matatott valamit az éjjeli szekrényen, és megszólalt.
-        Csak tíz kor kezdünk, még csak nyolc óra.
-        Kilenckor kelsz?
-        Hmmm.
-        Ez igennek veszem.
A következő amire felébredtem, hogy kapok egy puszit.
-        Hány óra?
-        Fél tíz.
Nyüszítettem.
-        Aludj még. Vagy a garázsban vagy a pitwalkon leszek.
-        Oké.
-        Szia. – adott még egy puszit.
Mire felkeltem, és bementem a homeba, már egy óra is elmúlt.
Leültem az egyik sarokban álló üres asztalhoz, megtámasztottam a kezemmel a fejem, és böngészni kezdtem a kávélapot.
-        Szia. Rosszul vagy?
-        Szia Linda. Erős, fekte kávét kérek, és gyorsan. – borultam az asztallapra.
-        Oké.
Hallottam, ahogy egy kis idő múlva letette mellém, és végül elment.
-        Rosszul vagy? – fogta meg valaki a vállam.
-        Igen.
Hátra húzott a széktámlához.
-        Szia Chris. – morogtam.
Megfogta fejem.
-        Lázad nincs. Elég rosszul festesz. Hívjak orvost?
-        Megiszom a kávét és jobb lesz. Remélem.
-        Nem úgy tűnik. – ült mellém – Gond van? Sírtál? Be van dagadva a szemed.
-        Holnapra nem mond meleget a meteorológia? – kérdeztem és felhajtottam a kávé felét.
-        Felhívom a csapatorvos, és…
-        Arra válaszolj, amit kérdeztem!
-        Nem, ma estére mond vihart. Ez miért fontos?
-        Front érzékeny vagyok. Ha jön egy vihar, vagy nagyobb meleg hullám, akkor alig élek. A meleg, párás, fülledt idő kikészít. Leszalad a vérnyomásom, és csak több bögre koffein segít.
-        Értem.
-        Ha gyorsan feljön a vihar, széllel, és esővel azonnal elmúlik.
-        Tehetek valamit? Hozzak még kávét?
-        Igen. Kávét, és… kávét.
-        Oké.
Neki dőltem a home hideg fémlapjának. Isteni volt.
Chris percekkel később megjelent egy hatalmas fém bögrével, és egy kék zacskóval.
Utóbbit a fejemre tette, én meg felnyögtem.
-        Linda azt mondja ez is segíthet.
-        Ó igen. Jeges borogatás. Istennő az a lány, sose rúgd ki. Pokoli a kávéja és a turmixa.
-        Észben tartom.
-        Amúgy akartam ma veled beszélni.
-        Miről? – ült le.
-        A tegnapról.
-        Melyik részéről? Arról hogy egy hülye barom vagyok, vagy hogy jól meg is szívattál? – kortyolt a teájába.
-        Mindkettőről.
-        Remek. Tehát?
-        Nem úgy tűnt hogy más módszerrel felfogod a tényt, mi szerint a nálam a nem, tényleg nem. És nem akartalak a nagy fehér törzsfőnök előtt beégetni, ez nem volt életcélom.
-        Jó tudni.
-        Nagyon kiakadt rád?
-        Szerinted?
-        Bocs. De a te hibád volt.
-        Tudtam, hogy ez fogod mondani.
-        Bocsi „csini csapatfőnök”, de nem én mentem oda hozzád mindenféle indokkal hogy smúzoljak, és vízszintbe tegyelek.  Ha jól emlékszem, én megmondtam, hogy nem.
Hosszú pillantást vetett rám.
-        A legtöbb nőnél a nem az igazából igen.
-        Pontosítok, azoknál akik itt keringenek. Engem ne sorolj be a női nem grid girl alfajába.
Kitört belőle a nevetés.
-        Alfaj?
-        Igen, „én lenni felsőbbrendű lény”.
-        Felsőbbrendű lény? - kuncogott.
-        Te nem nézel filmeket.
-        Szóval ez filmes beszólás. Értenem kellene?
Lesajnáló pillantást kapott válaszol.
-        „Varázslástan alapfokon ötödik fejezet”.
-        Nem nézem a Merlint.
-        Kiábrándító vagy. Az első egy ALAPMŰ,  Az ötödik elem. Milla Jovovichal, és Bruce Willissel. A csaj mondja magáról, hogy „én vagyok felsőbbrendű lény, ötödik elem”. Narancssárga hajjal, fél pucéron rohangál.
-        Jaj tudom, de nem néztem végig.
-        Mindegy. A másik meg a Harry Potterből van.
-        Nem olvastam.
-        A filmben volt.
-        Nem láttam.
-        Te csinálsz valamit a melón kívül? Filmek, könyvek, tévé műsorok?
-        Nem igazán.
-        Akkor miről beszélgetsz a barátnőiddel?
-        A munkáról, kajáról, időjárásról, esetleg zenéről.
-        Jézus. És egynél többször is találkoztok?
-        Nem mindig.
-        Elárulom mi nők imádjuk a jó könyveket, a jóképű színészeket, és a vicces filmeket. Jó én speciel nem, de én…
-        Tudom, te lenni felsőbbrendű lény. – röhögött ki.
-        Én a sci-fit, fantasyt, akciót, és vámpírfilmeket bírom.
-        De a vámpírfilmek nyálasak.
-        A Penge és az Underworldel részek, meg az Interjú a vámpírral az igazi kemény film. A többi csak mazsola.
-        Szóval bírod a horrort.
-        Igazából nem. A cápát nem tudom végig nézni. Hideg futkos a hátamon. Bár A kaptár sorozat se rossz. Zombik tudod. – megrázta a fejét – Mindegy.
-        Hát én legtöbbször elolvasom a napi sajtót, és ennyi. Nincs időm moziba mászkálni.
-        Feltalálták a dvd-t, és mini lejátszókat.
-        Utazás közben is dolgozom.
-        Meg kellene nézned a Sabrinát.
-        Az ki?
-        A film címe Sabrina, Harrison Ford a főszereplő. „ Nálad az számít hosszú távú kapcsolatnak ha megvárod a desszertet.” Válasz „Nincs időm a desszertre, a cég ügyeivel foglalkozom.”
Feltartotta a kezét.
-        Nyertél. Ez vagyok én. A munkamániás.
-        Az élet nem csak munka, ki kell élvezni, mert rövid.
-        Hát Patrik sem azaz eresz el a hajam bulizós.
-        Ó, Chris, ha te azt tudnád… - mosolyogtam rá.
-        Én nem olyannak ismerem.
-        Még nem épült be a csapatba, nem nagyon barátkozott össze a többiek, de majd felzárkóztatom.
-        Én azt hittem ilyen magának való.
-        Ááááá. Nem. Csak antiszoc személyiség, de ez már a 2.0-ás verzió. A fejlesztett. Daniellel sokat vannak együtt, ezért haverok. De akivel keveset beszél, azzal nem tud kontaktot tartani. Néha nem is reagál mondatokra, pedig van véleménye. Nem barátkozik könnyen.
-        Szóval te menedzseled.
-        Valami olyasmi. Ha valamit jobban is tud mint mások, akkor sem mondja, vagy jelzi, mert nem akar beleszólni.
-        Te bezzeg nem ilyen vagy.
-        Én törekvő vagyok, de nem törtető. Ha tudom mondom, jelzem, és vállalok feladatot. Szeretek több megoldási lehetőséget megtervezni, szervezni, utazni, tárgyalni, vitázni, és jól keresni. De a kutatás a nagy szenvedélyem.
-        A múmiáid… Ugye múmiák? – itta a teáját közben.
-        Múmiák, csak nem az enyémek. De igen. Egyszer már lemondtam egy álomról, úgyhogy maradt ez.
-        És mi volt a másik nagy szerelem?
-        Sztirptíz táncos akartam lenni.
Majdnem belefulladt a korty italába, köhögni kezdett, én meg a térdem csapkodtam a nevetéstől.
-        Miért a tegnapi után szerinted nincs hozzá tehetségem? – nevettem.
-        Te engem meg akarsz ölni. –törölgette a teát magáról.
-        Én? Hát olyannak ismersz?
-        Ezt nem kommentálom.
-        Amúgy nem, csak szívattalak. Ne haragudj, de nem rád tartozik.
-        Ha emlékezetem nem csal tegnap kijelölted a határokat, és most lépted át. – fenyegetett meg a mutató ujjával.
-        Nem tudom miért, de  késztetést érzek hogy cukkoljalak.
-        Cat.
-        Oké. – emeltem fel a kezem – Jogos a két pont. Abbahagyom.
-        Megköszönném.
-        De miért? Zavar?
-        Te szereted ha elhúzzák az orrod előtt a mézesmadzagot?
Elgondolkodtam.
-        Nem tudom. Igen, csak aztán kapjam meg amit akarok.
-        Te mazochista vagy?
-        Patrik szerint igen.
-        Egyet értek. Egyébként meg most én kérlek nyomatékosan hogy hagyjuk abba ezt a témát.
-        Ha választ adsz. Esküszöm, nem hozom fel. Szóval? Zavar?
-        Frusztrál.
-        Értem.
-        De miért érdekel?
-        Azt hittem abbahagyjuk.
-        Abba is. Kíváncsi lennék miért érdekel?
-        Furcsálltam a reakciódat ennyi. –kérdő tekintetet kaptam reakcióként – Úgy értem a legtöbb pasi szeret smúzolni, doppingolja őket.
-        Engem is, csak aztán szeretek a végére is járni. Ha én valakivel flörtölök, akkor annak oka is van.
-        Értem. – kibámultam az ablakon – Fel lehet menni a főépület tetejére.
-        Tetőre?
-        Igen. Szeretném megnézni a kilátást, és kiszellőztetni a fejem.
-        Ha szólok a gondnokságon biztos kinyitják az ajtót.
-        Akkor szólj kérlek.
-        Jól van. Ha szeretnéd.
-        Köszi. Otthon is sokszor fölmegyek, ott csend van és nyugi.
-        Jó. – azzal felállt és elment.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése