2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2014. augusztus 5., kedd

Dream/Team? - Álom/Csapat? 4.

4.
-        Mi igaz abból, amit itt hallottam? – nézett körbe firtatóan – Halljam!
Néma csend.
-        Nos?
-        Dietrich…
-        Hallgass Christian!
-        Mondjatok már valamit! – mennydörögte az osztrák.
-        Féltik az állásukat! – adtam meg a választ.
-        Féltik? Hát akkor fogják csak félteni, ha nem mondanak azonnal valamit!
Továbbra is néma csend.
-        Ha fél percen belül nem beszél valaki, mindenkit kirúgok!
-        Csak jelzem, én nem vagyok az alkalmazottja!
-        Akkor ki fene magácska?
-        Patrik barátnője vagyok. És maga szólítson nyugodtan  Dr. Patakynak!
Az öreg meghökkent.
-        Orvos?
-        Egyiptológus – antropológus.
-        Hogy járhat egy versenymérnökkel?
-        Miért van olyan az FIA nagy könyvben hogy üres fejű plasztik cicák előnyben?
Kitört belőle a nevetés.
-        Maga tetszik nekem.
-        Foglalt vagyok, és különben is nem ez esetem bocs. És rendet akart tenni, nem csajozni.
-        Ó, igen. Persze.
-        Ne aggódjon a szenilitás kezelhető.
A többiek megdermedtek, de Didi újra nevetésben tört ki.
-        Ma mindenki rajtam röhög lehet hogy komikus lettem?
-        Na viccet félretéve, mi a fene folyik itt! Addig innen senki nem megy sehová, míg válaszokat nem kapok! – vette elő újra a kemény énjét.
-        Sebastian hülyére vesz minket, főnök. – szólalt meg Dan elsőként.
-        Hogyhogy?
-        Hát…- azzal belekezdett és elmondott mindent az ő szemszögükből – Főnök, én nem akarom azt mondani Sebastianról a háta mögött, hogy ellenem dolgozik, de ez az egész nagyon furcsa.
Az osztrák végig nézett a többieken.
-        Nektek mi a véleményetek?
-        Dietrich, nem kellene…
-        Mit nem kellene te angol? Halljam?
-        Kényszerhelyzetben hoznod őket, végül is kedvelik Sebastiant.
Erre egy össznépi horkantás, és szájhúzogatás lett a válasz.
-        Úgy látom, nem ismered jól a saját csapatod!
-        Dietrich…
-        Hallgass Christian vagy téged teszlek felelősség az egészért, és a te fejed fog hullani!
-        Van még valami, amiről tudnom kellene?
Néma csönd.
-        Itt a lehetőség és ti hallgattok? – fakadtam ki.
-        Maga tud még valamit?
-        Igen! De ezt nekik kell elmondaniuk és nem nekem, nem vagyok az ügyvédjük, sem a szószólójuk! – Patrikra majd Danielre néztem.
Bíztam benne hogy az ausztrál után Pat is végre a sarkára áll.
-        Van még igen. Helmultról van szó. – bökte ki végül.
-        Mi van Helmuttal?
-        Ha szóltunk neki Sebastianról, akkor nem őt vette elő, hanem minket. Szerinte mi hátráltattuk őket, adatot loptunk, és keresztbe tettünk a telemetriánál. Nem egyszer pedig azért ült, vagy ül nálunk,  mert „szemmel akar minket tartani”, ahogy ő mondja.
-        Csinált is valamit?
-        Igen, párszor felülírta a taktikámat, amivel Sebastiannak kedvezett. Én leadtam az adatokat, így lehetősége volt módosítani.  
-        Ugye tudod öcsi, hogy ezek kurva súlyos vádak!
-        Tudom bizonyítani. Megvannak az eredeti és módosított adatok is.
-        És neked erről nem szóltak? – nézett keményen Hornerre, aki Patrikra, Danielre, majd a többiekre pillantott.
-        De igen. Tudtam rólam, és nem tettem semmit. – vállalt fel.
Nem lepődtem meg a hallottakon.
-        A saját csapatfőnököm hátba támadta az egyik pilótámat, és a csapatom másik felét? Mióta nincs neked gerinced Horner?
-        Úgy gondoltam ez a legjobb döntés.
-        És mégis honnan gondoltad? –tajtékzott Didi.
-        Nem akartam, hogy Sebastian Markhoz hasonlóan Daniellel is ugyanúgy vetélkedjen a pályán. Azt hittem ez a legjobb a csapatnak, és Sebastiannak.
-        Mégis miből hitted? Hogy képzelted hogy ilyen döntéseket hozhatsz? Elment a józan eszed? – mennydörögte Didi.
-        Én…
-        Nálunk nincs csapatsorrend! Mindkét pilótánkkal egyenlően bánunk, ezt már a Mark esetnél is hangsúlyoztam! Milyen alapon bírálsz te felül engem?
-        Miért érzem azt, hogy a „kedvenc csapatfőnökünkre” Helmut húzta rá a vizes lepedőt? – kérdeztem magyarul Patrikot.
-        Azért mert valószínűleg így is van. Ő nyomást gyakorolt rá, hogy ez Didi óhaja, és a csapat meg Sebastian érdeke, ő meg benyelte mint kacsa a nokedlit. Gondolom, megfenyegette, amennyiben nem megfelelő bánásmód a kicsi szőke elszerződik.
-        Ahha.
-        Miről beszéltek? – nézett az osztrák a páromra.
-        Arról hogy Petrik szerint Christian nyomás alatt döntött.
-        Nyomás alatt? – prüszkölte -  Mégis kinek a ….. – és leesett neki.
Didi tényleg okos ember, na bravo.
-        Miért nem szóltál nekem? – csattant az angolra.
-        Egy darabig egyet értettem vele, mert nem akartam belviszályt. Aztán úgy tálalta, hogy minden a te kívánságod, mert Sebastiant támogatod. Végül is ő nyert nekünk világbajnokságot, a Red Bull saját nevelése, adtál neki 15%-lékot a csapatból, és te vagy a főnök, és a tulaj! Az Istenért, hogy mehetnék szembe veled Dietrich?
Az osztrák félre fordította a fejét, és nagyokat fújtatott.
-        Pont azért szerződtettelek, mert képes voltál szembemenni velem. – többiek felé fordult -  Azt hiszem, komolyan el kell beszélgetnem a csapatommal, és a csapatom vezetőivel. Ki fogok vizsgálni mindent, azt is, amit most hallottam. Mert nekem úgy tűnik, hogy ebben a teamben pár embernek akinek nem lett volna szabad, túl hosszúra nyúlt a keze, és azoknak – pillantott Christianra – akiknek meg tenniük kellett volna ellenre elfogyott a mersze, és a jogköre. Ha pedig az is igaz, miszerint Sebastian Helmuttal együtt beleszólt Ricciardo adataiba, a francia meg adta alájuk a lovat, és te – fenyegette meg Hornert – segítetted őket, akkor fejek fognak hullani. Azt viszont még ma elintézem, hogy a vizsgálatok végéig az ideiglenesen Sebastianra ruházott részvények visszakerüljenek hozzám. Ideje rendet tenni.
Megböktem a könyökömmel Patrikot, és cinkosan rámosolyogtam.
-        Doktor Pataky, örülök hogy a csapatunk vendégeként üdvözölhetem. – nyújtott kezet - Azt hiszem ez az előbb elmaradt. Én Dietrich Mateschitz vagyok a csapattulajdonos. Szólítson Dietrichnek vagy Didinek ahogy a többiek.
-        Hello. De ugye nem dob ki a pályáról? – nevettem rá.
-        Eszem ágában sincs. Remélem velünk vacsorázik.
-        Éhen halok, tudja délben indultam el Budapestről.
-        Kiváló! Mivel jött, autóval?
-        Igen.
-        És hol szállt meg?
Patrikra néztem.
-        Az én lakrészemben, ha nem gond? Még nem volt időm senkivel egyeztetni.
-        Nekem nem. Amennyiben nem fogja zavarni a munkádat.
-        Nem fogja.
-        Remélem is! Maga karakán nő, nem akar nekem dolgozni?
-        Egyiptológus vagyok. Nem hiszem, hogy sok hasznomat venné.
-        Más képesítése nincs?
-        Nincs.
-        Kár. Maga értelmesebb és egyenesebb mint itt a legtöbbet, jó lett volna Christian jobb kezének, és rendrakónak.
-        Hát hogy ne! – nevettem fel – Gondolom!
-        Na menjünk! – kezdett el mindenkit a home felé terelni – Maga is magyar akkor?
-        Igen. Félig. Félig amerikai.
-        Értem. És honnan ismeri ezt a kölyköt? – bökött Patrik felé.
-        Az hosszú történet.
-        Ráérek. – nyitotta ki előttem az üvegajtót.
Alig léptünk be, a levegő máris csendesebb lett bent. Mindenhol fém székek, és asztalok, tele csapattagokkal, a középső fő helyen meg már ott ült Sebastian, Newey, Helmut, Katie Tweedle a fősajtós. A többiek beszélgettek, a német a telefonját babrálta, nem vett észre.
-        Na, gyertek az asztalunkhoz. – terelt engem és Patrikot is.
-        Azt hiszem én leülnék inkább a fiúkkal. Szeretném megismerni Pat munkatársait.
-        Még ehet együtt holnap is a srácokkal.
-        Jó akkor úgy mondom, hogy világos legyen. Nem ülök Sebastiannal egy asztalhoz.
-        Cat.
-        Nem. – néztem Patrikra – Én ugyan nem. Nézze, a srác legutóbb kurvának nézett, és úgy is bánt velem, hiába közölte vele Patrik ki vagyok. Ki kérem magamnak, hogy egy grid libaként bánjanak velem.
-        Garantálom, hogy egy sértő szót sem fog hallani.
-        Akkor ezt el is várom. – néztem mélyen a szemébe.
-        Gyertek. – engedett előre.
Az asztalhoz érve, megköszörülte a torkát.
-        ’Estét. had mutassam be Dr. Ena Patakyt, Patrik párját. Doktor Pataky, a főtervezőnk Adrian Neweyt, Helmut Markót a motorkonzulensünk, Katie a fősajtósunk, és Sebastian a pilótánk. – mindenkivel kezet fogtam, kivéve a száját tátó Sebastiannal, ő ugyanis nem fogadta el – Viselkedj te kis… – nézett rám – Hogy is mondta?
-        „Szőke csini fiú”! – vigyorogtam.
-        Igen. Szóval viselkedj, amíg az én alkalmazottam vagy, ha meg nem tetszik kívül tágasabb! – húzta ki előttem a széket, de közben őt nézte.
Az ülésrend átszerveződött.
Didi ült a fő helyre, mellé Christian, majd én aztán Patrik, és Daniel, Helmut, Vettel, Katie, és  Newey.
Kihozták a hideg gyümölcs levest, tejszínhabbal, és pirított mandulával. Didi pedig elnézést kérve felállt, mert kapott egy hívást. Közben a többiek beszélgetni kezdtek.
-        Haragszik rám Christian? – néztem a levesét kavargató angolra.
-        Maga szerint?
-        Gondolom nem lettem a kedvence. De mentségemül szolgáljon nem láttam Dietrichet, és nem magát akartam bajba sodorni. Bocs, de az sem az én hibám, hogy nem állt a sarkára. – néztem a szemébe.
-        Ez igaz. – dőlt hátra.
-        Szerintem az osztrák jobban haragszik másokra, – böktem Vettel és Helmut felé – mint magára.
-        Maga nem ismeri Dietrichet.
-        Azt látom, hogy nem hülye, és igazságérzete is van. Szerintem maga meg fogja úszni, már ha nem fedezi Helmutot.
-        És ezt hogyan csináljam hölgyem? – gúnyolódott.
-        Végül is nem maga jelentett a főnöknek közvetlenül. -  mosolyogtam rá szélesen – Nem maga tehet róla, hogy a köztes személy átírta a hozott/vitt infókat.
-        Ügyes. – bökött felém a kanállal.
-        Tudom, és szerintem ez a közelgő vihar nem magának fog a legtöbbet ártani. – somolyogtam, majd folytattam a levest.
-        Nem hiszem…  
-        A többiek többet fognak veszíteni mint maga, higgye el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése