2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2014. augusztus 8., péntek

Dream/Team? - Álom/Csapat? 6.



6.

Reggel mire felébredtem Patrik sehol, csak egy cetli, hogy náluk fél nyolckor kezdődik a munka idő. Ránéztem a telefonomra, reggel kilencet mutatott.
Összekaptam magam, aztán lecsoszogtam a homeba, ahol egy lélek sem árválkodott.
A pulthoz mentem, és beszóltam a konyhába.
-        Hahó….
-        Megyek! – jött egy női hang.
Pár pillanattal később egy barna hosszú hajó lány jött ki, Red Bullos ingben és kék rövid szoknyában.
-        Elnézést kérek. Hozhatok valamit kisasszony?
-        Szia. Nem tegeződhetnénk?
-        Hát… ha szeretné.
-        Szerintem gyakran fogok veletek menni egy-egy futamra, és szerintem így mindenkinek jobb.
-        Rendben. Linda vagyok. – nyújtott kezet.
-        Dr. Ena Pataky, de inkább csak Cat.
-        Te Patrik barátnője vagy. – ragyogott fel az arca.
-        Igen.
-        Gina mondta hogy tegnap már látott téged, és mesélte mi volt.
-        Gina?
-        A másik felszolgáló lány.
-        Értem.
-        És mit szeretnél? – lett készségesebb.
-        Hát reggelizni valamit. –nevettem fel – De azt hiszem későn jöttem.
-        Igen itt korán indul az élet. Kilenckor már senki sem reggelizik.
-        Értem.
-        De…- matatott a pult alatt- Nézd át mit szeretnél és összeütöm. – adta a kezembe a reggeli menülapot.
-        Nem szeretnék gondot okozni.
-        Nem, nem. Nézd csak át.
-        Köszi.
Gyorsan átfutottam.
-        Kérhetnék gombás rántottát, kenyeret, paradicsomot, meg sok kávét, tejjel és cukorral?
-        Persze. Hány tojás?
-        Hát vagy kettő.
-        Oké. Ülj le, kiviszem.
-        Köszi.
Leültem az ablak mellé, majd egy kis idő múlva megjelent Linda a reggelimmel.
-        Kérsz még valamit?
-        Semmit köszi. Éhen halok.
-        Akkor jó étvágyat. – kacsintott rám, majd elindult a helyére.
-        Linda!
-        Igen?
-        Mit mesélt Gina?
-        Hát a tegnapot, a sztorit.
Elég érdekesen nézhettem, mert közelebb jött,leült, és halkan kezdett beszélni.
-        Hát hogy Didi elővette Sebet, meg a többieket.
-        És honnan veszed, hogy én miattam?
-        Hát Dan szerelői terjesztik.
-        Mi??? – csaptam le a villát.
-        Igen. Mindenkinek elmondták, hogy megvédted őket, és kiteregetted a dolgokat Didi előtt. Ő meg tegnap a vacsi után mindenkit raportra tett, és a körmére néz Sebnek, Guillaumenak, Helmutnak, és Christiannak. A gyárban már tegnap el is kezdték átnézni mindenkinek a gépét, a cuccait, és a céges számlákat.
-        Hűűű. És te miért örülsz ennek ennyire?
-        Viccelsz, itt mindenki örül ennek, szerintem még a főnök is.
-        Ki? Didi?
-        Christian. Tudod ő egy tök jó fej főnök, de tényleg. De mióta Helmut a fejére nőtt, állandóan csak ideges, és feszült. Nem lehet vele beszélni. Most úgy hírlik, ezentúl csak Didinek fog beszámolni, és lekerül a feje fölül Helmut. Sebastian meg seggfej lett, amiért ilyen jól ment neki, és a stílusa pár szerelőjére is átragadt. Akárhányszor bejöttek mindig lekezelően bántak velem, meg a többi lánnyal, és a szakácsokkal. De ma reggel már hangjuk sem volt, eltűnt a nagy arcuk, mert ők is elő lettek véve. Nekem speciel nem az a bajom, hogy „cukorfalatnak” hívnak, mert mindenkinek ez a gúnyneve a felszolgálok közül, csak a stílus érted. Attól még ember vagyok én is. Úgyhogy sok minden megváltozott egy este alatt, és ki tudja mi lesz még itt, ha kiderül a sok piszkosság.
-        Akkor most jó vagyok mindenkinél kivéve Seb szerelő gárdáját?
-        Igazából ott is szinte mindenkinek akiknek elege volt belőle, úgyhogy lényegébe csak Vettel, Guillaume, Helmut, meg vagy négy-öt szerelő utál.
-        Szuper.
-        Biztos nem kérsz még valamit?
-        Nem.
-        Mondjuk egy turmixot?
-        Azért nem örülök ennek.
-        Ugyan. Nem is indíthattál volna jobban, majd meglátod. Ezek a srácok nem felejtik el ha valaki szembe megy értük a főnöknél hidd el. Na egy eperturmix?
-        Oké.
-        Remek. –vigyorgott, és eltűnt – Ennyit a szürke kisegér reményekről.
Fél órával később otthagytam Lindát, és nem tudtam mihez is kezdjek. Szívesen bementem volna a garázsba de nem tudtam szabad e, és jó ötlet lenne e, így kicsit tanácstalanul ácsorogtam a home előtt.
Erre megjelent Newey, egy köteg mappával a hóna alatt.
-        Jó reggelt Adrian! – köszöntem rá, mire a cuccai felét elejtette.
-        Elnézést. – léptem oda hozzá, és segítettem összeszedni – Nem akartam megrémiszteni.
-        Csak nem figyeltem oda. Nem a maga hibája.
-        Gondolom, fejben számolgat.
-        Valami olyasmi.
-        Ne segítsek? – néztem a mappákra.
-        De talán jó lenne.
-        Adrian.
-        Igen?
-        Rossz ötlet lenne ha bemennék megnézni mit csinálnak a fiúk a garázsban? Csak szeretnék nézelődni, meg kiülni a pitre.
-        Miért lenne?
-        Hát mert nem sok keresni valóm van ott. Nem akarok zavarni.
-        Ó, hát ha nem piszkálja őket öt percenként akkor biztos nem.
-        Köszönöm.
-        Jöjjön.
Bekísért Danielék bokszába, és pár mappát a kezéből odaadott Patriknak, meg Danielnek, a többit elvette tőlem és eltűnt.
A fiúk intettek hogy „hello”, visszaintettem. Körbenéztem, a szerelők is intettek vagy bólintottak, visszajeleztem egy-egy bólintással,de mindenki éppen vagy a monitorok eredményét nézte, vagy az autót szerelte vagy a laptopokon dolgozott, így az egyik sarokban álló üres székre leültem. Nem akartam a terhükre lenni.
Néztem mit csinálnak és próbáltam kitalálni az mire jó.
Fél órával később Dan mellém lépett.
-        Szia!
-        Hello!
-        Ne haragudj de….
-        Semmi gond. A meló az meló.
-        Kaptál már ilyet? – mutatott fel két füldugót.
-        Nem.
-        Akkor tedd a füledbe, mert beindítjuk a kocsit, és a hangos lesz.
-        Köszi.
-        Kimegyek a pályára. Akarsz fülest?
-        Szabad?
-        Persze. Tom. Tom. Tooom! – kiabált egyre hangosabban- Adjál már Catnek egy fülest!
-        Oké! – azzal kiszaladt, odament a pitwalkon Christian mellé, mondott neki valamit,és a főnök melletti üres széken heverő fülesre bökött, Horner hátra fordult, és lelkesen integetett, hogy menjek oda.  Newey, és főszerelő Kenny Handkammer, Pierre Wache a autó teljesítményéért felelős vezető mérök foglalt még helyett mellette.
-        Menjél nyugodtan, az a fő hely.
-        Jó nekem itt.
-        Menjél már. – tolt meg Dan.
Átsétáltam a szerelők közt, majd át az úton és az egyik korlátmentes részen felléptem.
Horner már félre tolta a fején a fülest.
-        Hello.
-        Szia. Csüccs! – mutatott a maga melletti üres részre Chris.
-        Nem zavarok? – ültem fel.
-        Nem. – de félig a monitort nézte, majd a kezembe adta a fülhallgatót – Tedd fel!
Feltettem.
-        Oké, ezt rakd az övedre, majd dugd bele a kábelt. – adott a kezembe egy kis dobozt.
Ez is megvolt.
-        Bekapcsold be. – bökött egy egy kapcsolóra a dobozon. -  Ha ez villog – mutatott a műszerfalon egy fekete rekeszre rajta Daniel felirattal és egy kis lámpával – akkor nyomd meg a kéket. –mutatott az övemen lévő doboz kék gombjára -  És hallod mit beszélünk, vagy Daniel mit mond nekünk. Ha az állandó beszélgetést akarod hallani, amit a szerelők és a fal folytat egymás közt, akkor a fekete gomb.
-        És a zöld? Gondolom, azt ne nyomkodjam. – somolyogtam célozva rá hogy arról semmit sem mondott.
-        Pontosan, azt ne nyomkod, azzal tudnál beszélni Daniellel.
-        Értem. Nem fogom.
-        Oké.
Villogni kezdett a Sebastian alatti lámpa, Chris benyomta, és beszélni kezdett.
Felzúgott mögöttünk a motor, és megfordultam. Daniel éppen kihajtott, nekem pedig széles mosoly jelent meg az arcomon. Istenem de hiányzott ez már. Fordultam a monitorok felé.
Valaki megkocogtatta a vállam.
Patrik volt. Elhúzta a fülest a fülemről.
-        Szia.
-        Tök jó hogy ide ülhettem. – vigyorogtam rá.
-        Sejtettem. Christian! – bökte meg a főnökét.
-        Igen? –fordult felénk.
-        Miért ültetted ide? – mutatott rám vigyorogva.
-        Mert? Baj? – hökkent meg.
-        Le sem fogod tudni zavarni a falról vacsoráig. Itt fog ülni, és hallgatni a kocsikat.
-        Igen? Nem tudtam, hogy ennyire érdekli. Csak jó fej akartam lenni. – mosolyodott el.
Patrik a fejét rázta.
-        Minek viszed a gyereket cukorka boltba?- mutatott rám megint- Áh! – legyintett, majd átnyúlt mellettem és benyomta a Daniel melletti gombot.
-        Lassú volt a felvezető! Újra!
A választ nem hallottam, mert mire benyomtam a kék gombot már lezárult a beszélgetés.
Daniel nem fejezte be a kört, bejött, végig hajtott a bokszon, majd újra ki a pályára.
Átkarolt, és a fülembe súgott.
-        Tartsd szemmel Daniel, és Seb adatait. És próbáld meg elemezni. – morogta magyarul, mosolyogva.
-        Mi? – fordultam felé.
-        Tudni akarom, te mit látsz. – simogatta meg az arcom.
-        De…
-        Csak csináld. Majd elmondom. – adott egy puszit.
-        Ez egy munkahely. – köszörülte meg Christian a torkát.
-        Megyek már. –  váltott angolra azzal adott egy puszit a fülemhez és odasúgta – Ügyes legyél. – mondta magyarul.
-        Oké. – Chris felé fordultam – Bocsi. Több ilyen nem lesz.
Valami dünnyögés féle lett a válasz.
Úgy tettem mint aki laikusként, érdekelődve nézelődik, de közben igyekeztem jegyzetelni a fejemben. Egy idő után túl sok lett az adat és a rádióból leszűrt információ halmaz. Szerencsére jött az ebéd szünet.
Patrik az ebédlőben az egyik távoli sarokban lévő asztalhoz települt le, a székekre szétpakolta a papírjait. Vele szemben ültem le.
-        Mi ez az egész? –kérdeztem magyarul.
-        Mit láttál?
-        Te tudsz róla hogy ez ipari kémkedés?
-        De nem másik csapatnak kémkedsz hanem nekem. Én meg itt dolgozom.
-        Akkor etikátlan viselkedés?
-        Nem vagy csapattag.
-        De etikátlan beszámolnom a másik pilóta adatairól a pasimnak aki a második számú pilóta főversenymérnöke. Összeférhetetlenség.
-        Egyébként is látok minden adatot csak szólok. – ez igaz egy pont neki - Azt mondjad mit láttál?
-        De miért? Mond meg minek?
-        Mert tudni akarom hogy te is azt láttad e amit én!
-        Nem vagyok szerelő! Nem értek hozzá!
-        Igenis értesz hozzá, vezettél már versenyautót, és jól értesz a telemetriához, sokszor jobban láttad a gondot, mint én aki a szerelőd, és mérnököd voltam.
-        Az ezer éve volt!
-        Nem ezer csak vagy négy éve.
-        Hat éve. És nem, nem rángatsz bele.
-        Cat.
-        Ezért hívtál ide? Hogy segítsek? Azt hittem másról van szó!
-        Te is tudod hogy szeretlek, ez más tészta. A szakértelmed kérem. te versenyző voltál, és bár nem vezetsz attól még az vagy. És szeretném tudni mit látott a versenyző.
-        Én egyiptológus vagyok.
-        De nekem a te a szakértelmed kellene, a versenyző. Én a főmérnök vagyok, és ha nekem a te segítséged kell, akkor az kell. Tehát?
-        Én egy egyiptológus vagyok.
Ingerülten elkezdte enni az elé tett levest.
-        Akkor legyél kovács! – dünnyögte.
Mosolyogva gondoltam rá hogy pont a Mennyei királyság jutott eszébe erről a beszélgetésről.
-        „Azért jöttünk, mert Baliant keressük,Jeruzsálem hős védőjét.
-        Én egy kovács vagyok.
-        Én pedig Anglia királya.
-        Én egy kovács vagyok.”


1 megjegyzés:

  1. Tyű. Sok mindenről lemaradtam. Kémkedés, versenyzői múlt.....van itt minden. Tök cukik. :-) Annyira jóóóóóóóóóóóóóóó
    imádom. puszi SM

    VálaszTörlés