2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2014. augusztus 22., péntek

Dream/Team? - Álom/Csapat? 25.


25.

Egy órával később a német a szobájában, az ágyában feküdt, és a csapatorvos –Adam Wrass - a sebét varrta össze.
Seb meredten nézte a falat maga előtt, rezzenéstelen, élettelen tekintettel, Heikki az egyik széken ült magába roskadva. Én az ablakon bámultam ki.
-        Kitisztítottam, és összevarrtam, de adnom kell egy injekciót is. – nyúlt a táskájába.
-        Minek? –morogta Seb.
-        Tetanus miatt? – pillantottam feléjük.
-        Igen. Nem hiszem, hogy Sebas lefertőtlenítette a borotvát mielőtt magát kaszabolta. – szívta fel a gyógyszert, majd tűt cserélt – De lehet, hogy tévedek. – nem kapott választ - Na fordulj meg te világbajnokok gyöngye, mert más dolgom is van, mint téged kezelgetni.
Visszafordultam az ablak felé, az orvos gúnyos, és sértő megjegyzéseitől ökölbe szorult a kezem. Írtam egy smst Christiannak.
„Seben újabb sérülések vannak. Adam most stoppolja, és közben gúnyos megjegyzéseket tesz. Nagyon pipa vagyok! Gyere is ide azonnal, vagy betöröm a doki orrát!”
Idegesen forgattam a mobilt a másik kezemben. Bíztam benne, hogy az angol szedi a lábát, mert ha nem akkor baj lesz.
-        Kész. Rendben vagy. – állt fel – Ha holnap megint kellek, tudjátok hol találtok. – itt szakadt el a cérna.
Heikki mint valami gondolatolvasó, felpattant és kifelé terelte az orvost.
Kinyitották az ajtót, ott állt Christian.
-        Adam.
-        Szia Christian.
-        Mi történt?
-        Semmi. –rántotta meg a vállát.
-        Bővebben? – vonta össze a szemöldökét az angol.
-        Megint a szokásos. Megstoppoltam,- ment el a főnöke mellett – de ha így folytatjuk fonalat kell rendelnem, hogy legközelebb is el tudjam látni. – sóhajtott fel.
A küszöbön álltam meg és farkasszemet néztem a csapatfőnökkel.
-        Ne aggódj – fordult el tőlem – nem kell többet összevarrnod.
-        Legutóbb is ezt mondtad. – indult el a lépcső felé.
-        Akkor világosabban beszélek, NEKED NEM kell kezelned többet. Holnap menje le, a HR-re add le a belépődet, és írd alá fizetési jegyzéket. – Adam megfordult – Ki vagy rúgva! Nem kell olyan orvos, aki így bánik a betegeivel! További szép napot! Szevasz! – azzal engem majdnem fellökve berontott a szobába.
Döbbenten bámultunk egymásra az orvossal, majd én is bementem, bezártam az ajtót, elvigyorodtam.
Átmentem a kis folyosón, belépve Christian nyakába borultam, és adtam egy puszit az arcára.
-        Most eszméletlenül imádlak! –mosolyogtam rá.
-        Legalább nálad népszerű vagyok. – eresztett meg egy halvány somolygást.
Heikki csak bazsalygott.
-        Mi van? – pirított rá.
-        Semmi. Csak előbb a fél mérnökség, most az orvos. Nagyon kemény lettél főnök.
-        Te is szeretnél csatlakozni?
-        Nem. –tartotta fel a kezét- Csak örülök, amiért a sarkadra álltál.
-        Helyes. Te hogy vagy? – pillantott a németre, aki válasz képen megrántotta a vállát – Bővebb választ is kapok? – emelte meg a hangját.
-        Szeretnék veled beszélni. Kérlek.– fogtam meg Chris karját, és áthúztam a másik szobába, majd bezártam az ajtót.
-        Igen?
-        Ülj le. – mutattam az egyik fotelre.
-        Inkább mond.
-        Sebet és Heikkit a pincében találtam meg. Seb ott akart elbújni mindenki elől. Mire leértem éppen arról győzködte a finnt, hogy hagyja őt meghalni legközelebb.
Christian leült a fotelbe, és a kezébe temette az arcát. Mellé települtem a karfára, átöleltem, a fejem pedig a vállára hajtottam.
-        Még nem tudtam vele beszélni, de most akarok. Szeretném, ha addig valamivel lekapcsolnád Huovinent…. Chris?
-        Beszélnem kell Dr. Watkinsal…- suttogta – Le fogom tiltatni a vezetésről Sebastiant. Ha erre kéri Heikkit, és nem sikerül, akkor mit fog művelni a pályán? Falnak megy?
Megfogtam a vállait és masszírozni kezdtem.
-        Meg kell nyugodnod.
-        Nyugodjak meg? – húzódott el, és ingerülten nézett rám.
-        Tudom, hogy nagyon kiborított ez a hír, és aggódsz Sebasért, de le kell higgadnod. – fogtam meg a karját – Előbb had beszéljek vele, jó? Ha a hétvégéig nem javul, akkor még felhívhatod a dokit.
-        Mit tervezel?
-        Valamit ami nagyon fog neki fájni, de aztán jobb lesz. Idővel.
-        Konkrétabban?
-        Őszinte beszélgetést.
-        Elmondom én mit gondolok, és érzek.
-        Értem.
-        Mi a véleményed?
-        Nem tudom… - sóhajtott fel, és hátra dőlt – Rohadt fáradt és ideges vagyok.
Az órámra pillantottam. Délután három is elmúlt már.
-        Ebédeltél?
-        Nem. Étvágyam sincs… - újra a vállát masszíroztam.
-        Milyen?
-        Isteni.
-        Csak ne aludj el.
-        Estig még millió dolgom van.
-        Este majd lazítunk.
-        Lazítás? – nevetett fel.
-        Igen. Filmet nézünk, és eszünk. Nem fogom hagyni, hogy dolgozz. Ne is álmodj róla. –mosolyogtam.
-        Ez sajnos nem így megy…
-        Amíg velem laksz addig igen, ha másnak véget ér a munkaidő legkésőbb ötkor, akkor neked is. Tudod elárulok egy titkot, ha kipihened magad, több energiád marad a munkára és másra is.
-        Észben tartom, de ma akkor sem jó.
-        Megbeszélés? –sóhajtott fel, és arrébb mentem.
-        Nem, magánélet. – állt fel.
Vissza akartam kérdezni, hogy mire gondol, de nem tettem. Nem voltunk együtt, és nem is tervezhettünk ilyet, hiszen ő máshoz tartozott, én pedig még nem hevertem ki Patrikot. A tudat, hogy ő elkezdte tartani a három lépés távolságot ami barátságot a kapcsolattól elválasztotta,  megdöbbentett és zavartba hozott. Rosszul érintett a téma, mert az esti beszélgetés ellenére nem készültem fel erre, vonzódtam hozzá, támasznak kezdtem tekinteni, talán többnek is. Ezt pedig nem tudtam lezárni egyetlen nap alatt.
-        Akkor le tudod – köhögtem fel – kapcsolni Heikkit? – néztem a berendezést.
-        Igen…
-        Oké.
-        Nézd. – fogta meg a karom – Azt hittem, este egyértelmű voltam. De látom, hogy nem… Nem akartalak megbántani, de nem fogom folytatni veled ezt a dolgot. Te még nem jutottál túl az előző kapcsolatodon, én pedig együtt vagyok Geryvel. Hülyeség volt belekezdeni ebbe… Tudom, és látom, hogy ezt most bánt téged…
-        Túlélem. És igazad van. – húzódtam el.
-        Sajnálom… Komolyan mondom.
Megráztam a fejem.
-        Beszéltem ma a HR-el. Max. a jövő hét közepére lesz szobád.
-        Szuper.
-        Ha szeretnél pihenni a nap további részében akkor…
-        Nem. Beszélek Sebbel, csak az edzőt tedd ki a lépből.
-        Oké.
-        Kösz.
Mire visszamentünk Heikki, éppen egy tányér szendvicset, és egy pohár gyümölcslevet tett Seb éjjeliszekrényére.
A német a változatosság kedvéért, most az ablakot bámulta.
-        Heikki lejönnél velem az irodába, szeretnék veled beszélni valamiről?
-        Bajban vagyok? – kérdezte aggódva.
-        Nem. Csak meg akarom tudni, milyen edzéstervet állítottál össze Sebastiannak.
-        De ez eddig nem érdekelt.
-        Most érdekel.
-        A szobámban vannak… - mondta zavartan.
-        Akkor teszünk egy kitérőt.
-        Jó persze. – azzal a főnök kiterelte a finnt az ajtón, én meg ott maradtam egy légtérben Vettellel.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszett ez a rész is - persze ez az egész történetre igaz! Különösen jó, hogy ilyen gyorsan kerülnek fel a részek.
    Seb és Cat életében találkozunk még Patrik szellemével, vagy el tudják őt engedni? Nagyon izgalmas, ahogy a szereplők változnak.
    :)
    - Amy

    VálaszTörlés
  2. SM
    Masszírozás.....hmmmm a régi szép idők :-) Szingapúr :-D
    Na jó, szóval vissza ide. Kezdjük el összekanalazni Sebet mert már nagyon szánom. Azt nem is írtam még hogy imádom a képeket amiket kitettél róla. Nagyon....hmmm....szexi. Nem hittem hogy egyszer ilyet írok Bambiról Imádom a részt és rohanok olvasni a másikat. Puszi

    VálaszTörlés