2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2014. augusztus 31., vasárnap

Dream/Team? - Álom/Csapat? 38.



38.

A gépemmel a hónom alatt mentem le, és igyekeztem morcos arcot vágni, amikor bekopogtam. Seb kinyitotta, neki dőlt a falnak, és vigyorgott.
-        Bejössz?
-        Úgy megütnélek.
-        Gyere. Szereztem kaját. – lökte el magát a faltól.
Az asztalon egy közepes méretű bbq pizza gőzölgött, és egy nagy doboz kókuszos-csokis fagyi.
-        Akarjam tudni, hogy intézted el?
-        Ne. –vigyorgott.
-        Kit fizettél le érte?
-        Nagyon kedvesen, és széles mosollyal kértem meg Ginát.
-        Szóval flörtöltél az éjszakás recepcióssal.
-        Csak egy kicsit. – ráncolta meg az orrát.
-        Ez szexuális zaklatás, tudsz róla?
-        Én azt hittem az ez. – húzott magához.
-        Ha megharapsz tökön rúglak. – löktem el.
-        Gyere! – fogott karon, és ültetett maga mellé – Látni akarom a végét.
Sóhajtva forgattam a szemem, majd kikerestem hol jártunk és megnéztük.
Én közben jó étvággyal eltűntettem két szelet pizzát, és elkezdtem enni az evőkanállal a fagyit.
-        Nézzünk még valamit.
-        Hagyjál. – löktem hátra a fejem – Álmos vagyok Seb. Hajnal egy elmúlt.
-        Komolyan. Nézzünk még valamit. – harapott bele egy szeletbe, és közben megint a szája szélén folyt a szósz.
-        Te nem tudsz kulturáltan étkezni? –kérdeztem a fejem rázva, és egy szalvétát nyomtam az arcára.
-        De finom.
-        És malac módjára kell enni?
Megrántotta a vállát.
-        Egyébként tényleg abba kell hagynunk ezeket az éjszakai kaja orgiákat, mert nem tudunk majd beletuszkolni a kocsiba. – sóhajtottam fel.
-        Ha nem eszek az a bajod, ha eszek akkor az a bajod. –dünnyögte két falat közt.
-        Tudod nagyok az igényeim. – sóhajtottam fel.
-        Mennyire? – cukkolt.
-        Konkrét számokat mondjak? – néztem a szemébe.
-        Én centiméterekben gondoltam. – vigyorgott.
-        Jézusom Sebas. –dőltem hátra.
Felém fordult, a könyökét a háttámlának vetette, a fejét a tenyerével támasztotta meg, és engem nézett.
-        Most miért titeket meg az érdekel, milyen a  számunkra vonzó hajszín, szemszín, alak, mellméret, hogy el tudjatok csábítani.
-        Engem speciel sose érdekel kinek mi az ideállja.
-        Christiané se?
-        Christiannak volt egy szőkéje, most egy vöröse van. A vörös egy gebe. Ergo neki nem a színek, méretek dominálnak.
-        Gery? Igen. Hát nincs egy súlycsoportban Beverlyvel. Köze nincs egymáshoz a két nőnek.
-        Jah.
-        És nálad? Mi jön be egy pasin? Patrik egy tök jó képű faszi volt, magas, helyes. Christian meg egyik se, ő okos, és sok a pénze.
Felnevettem.
-        Christiannak van egy kisugárzása, és igen, okos, jó fej, vicces. Nem egy görög isten, de jó pasi.
-        Nem érdekel nekem mi az ideálom?
-        Nem.
-        Miért nem? – ráncolta össze a homlokát.
Rátettem a karom a fejtámlára, a vállamra döntöttem a fejem, és úgy néztem rá.
-        Nem vagyok hülye Sebas. Bár még nem értem kristálytisztán mire megy ki ez az egész…
-        Semmire.
Jelentőségteljes pillantást vettem rá.
-        Csak nem értem. Ennyi.
-        Mit?
-        Kb. egy idősek vagyunk nem? Legalábbis, ahogy számolgattam.
-        Én húszon nyolc vagyok.
-        Na, én is. És szóval tök hülyének érzem magam melletted. Úgy értem, Christian idősebb több mint tíz évvel, és lekapnád. Rajtam meg keresztül bámulsz! Értem, én hogy nem vagyok egy Nobel – díjas atomfizikus, de ő se az!
-        Eddig értem. De még sem. Most az zavar, hogy ugráltatlak?
-        Nem.
-        Hogy nem akarlak két vállra fektetni máris?
-        Nem.
-        Akkor nem értem.
-        Jesszus Cat! – borult a karjára.
-        De mit nem látok? – akadtam ki.
Erre hatalmasat sóhajtott.
-        Totál nem látod a fától az erdőt… - pillantott fel – Hihetetlen. Nem érted mi van igaz? – nézett rám továbbra is - Ez eszméletlen, és tényleg nem. – sóhajtott fel.
-        Legyél konkrétabb.
-        Konkrétabb? – akadt ki.
-        Igen!
-        Jó akkor nagyon konkrét leszek. Meg akarlak dugni! Ez elég konkrét neked? – nézett a szemembe.
Éreztem amint elvörösödik az arcom, és nem nagyon tudtam megszólalni, csak bámultam rá.
-        Ne mond nekem, hogy nem azt csináltad velem mint Christiannal.
-        Én nem csináltam semmit!
-        Cat! Baszd meg! – pattant fel – Két napja flörtölsz velem, és húzod az agyam, méghozzá elég durván!
-        Én?
-        És tényleg nem vágja! Ez hihetetlen! Például „A lassú szex híve vagyok.” vagy „Te perverz állat!” Idézzek még? Egész nap cseszegetsz.
-        De csak poénból. Haverságból.
-        Nem Cat! Jobb ha tőlem tudod, mindkettőnkkel flörtölsz!
-        De én nem!
-        De igen!
-        Igen?
-        Igen!
Zavartan mosolyogtam rá.
-        Oké szóval részedről nem?
-        Nem. De te … Most akarsz tőlem valamit vagy csak…
-        Igen!
-        Melyik igen?
-        Nem mindegy? Szőke vagyok, és egy barom! Nem tetszem, csak ökörködtél, én vagyok a hülye, amiért félre értettem! Felfogtam! Többet nem jövök elő vele nyugi! – csörtetett be a hálóba, és levágta magát az ágyra.
A plafont bámulta, elég kitartóan, bementem és leültem az ágy szélére.
-        Na mi van? – sóhajtott fel.
-        Olyan vagy, mint egy nagy gyerek.
-        Mert kiakadtam? Bocs, de nem én voltam rohadtul kétértelmű.
-        Ahogy kiakadtál, „bemegyek és magamra vágom az ajtót”stílus miatt. Ez gyerekes.
-        Bocs, hogy nem vagyok Chris.
-        Muszáj neked, vele példálóznod?
-        Tetszik nem?
-        És akkor mi van. Foglalt, nem vagyunk együtt, és pont.
-        Még nem. – hunyta le a szemét.
Feljebb másztam, és elnyúltam mellette az ágyon.
-        Én hány pontot kapnék a te skáládon?
-        Kilenc. – még mindig csukva volt a szeme.
-        Miért?
-        Mert nem tudom milyen vagy az ágyban.
-        A feleséged hányas volt?
-        Hét.
-        És Patrik? – szúrt vissza.
-        Tízes. Jó volt az ágyban, bevállalós, és elég perverz.
-        Hát Hanna nem. Tehát Patrikkal nem volt gond. És te? Elég perverz vagy? Elé bevállalós? – pillantott rám gúnyosan.
Elmosolyodtam. No lám csak, Seb ismeri a kőkemény flörtöt. Ez tetszett. Láttam már fél pucéron, és a látván nem volt rossz.
-        Csókolj meg.
Felnevetett.
-        Vicces kislány.
-         Csókolj meg. Vegyél le a lábamról. – pillantottam rá, és farkasszemet néztünk.
-        Jó. – fordult felém – Játszunk.
Közelebb húzódott.
-        De velem játszol.
-        Ezt hogy érted?
-        Ha velem vagy, akkor ne Patrikra, és ne Christianra gondolj.
-        Nem akarok mást oda képzelni.
-        Nem tűrném el, és nem is hagynám.
-        Ez rád is érvényes.
-        Nálam nincs senki a képben szivi.
-        Jó.
-        Gyere. – húzott magához, a bal vállára fektettem a fejem, a jobb kezével megsimogatta az arcom, a nyakam, a szám, amikor a szememhez ért lecsuktam a szemhéjam, majd az ujjai újra a nyakamra vándoroltak, és cirógattak.
Aztán ismét a szám következett, finom, kacér érintések, az egyik ujjával lejjebb húzta az alsó ajkam, és megcsókolt. Lágyan, majd egyre szenvedélyesebben, egyre követelőzőbben, amikor a nyelvével az enyémhez ért, mindkettőnknél elszakadt a cérna, és egymásnak estünk. Vadul csókolóztunk, finoman harapdáltunk, és a nyelvünkkel ingereltük a másikat.
Amikor levegőért kapkodva abbahagytuk, már nagyon szorosan ölelkeztünk, a lábammal átfontam a csípőjét, az ő keze meg a mellemen volt.
-        Ha ezt most… - bökte ki rekedten lihegve – Ha ezt most folytatjuk, én nem hiszem, hogy le tudok állni…
-        Azt hiszem, már állsz. –csúsztattam a kezem a férfiasságára, és kicsit megszorítottam. Felnyögött.
-        Komolyan mondom Cat. – nézett mélyen a szemembe – Ha ezt most nem akarod, akkor ez az a pillanat amikor szólnod kell…

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Itt a történetedben nagyon szeretem Sebet. Nagyon. Jobban, mint Christ. És ez elég durva. xD tetszettek ezek a részek is - mármint, a legutóbbi komim óta :D - és egyébként egyetértek veled abban, amit a kommentemre reagálva írtál Vettelről. De mostanában már versenyeken is kezdem sajnálni, hogy mindig szenved, és kezdek néha kicsit szurkolni neki. Egészen kicsit :D
    Nagyon király volt a rész, imádom a szópárbajaid :D
    Lelkesen várom a folytatást :D
    puszi, D.

    VálaszTörlés
  2. Sm
    Na mondjatok egy Halleluját!!!!!!!!!!!
    Isteni rész, amit már régóta vártam. Ez sokkal jobb, mintha Chris lett volna. Sebbel még nem "szexeltél" ugyi?
    Gyakrabban kellene.
    Amen.
    ui: Csak aztán a köv. részben nehogy az legyen hogy megállj parancsolt vki a másiknak, mert ütök, rúgok, harapok.

    VálaszTörlés