2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2014. augusztus 27., szerda

Dream/Team? - Álom/Csapat? 32.

32.

-        Egy szót se. – álltam meg Christian előtt, pontosan tudtam, a nyakamra tekert piros sál furcsán állt.
-        Oké.
-        Nincs jobb ötletem. Az alapozó lejön, és akkor látszani fog. Garbóm meg nincs.
-        Nekem van egy.
-        Ne legyél hülye! Akkor tuti azt hiszik, hogy te voltál. Lemegyek azért a baromért! – puffogtam.
Kétszer is erősen kellett kopognom mire kinyitotta. Háló cuccban volt.
-        Még alszol?
-        Már nem. Mert megjelent a hadsereg és felvert. Ez mi? – fogta meg a sálat.
Bementem mellett a szobába.
-        Dereng valami olyasmi, hogy éjjel Drakulát játszottál?
-        Uh. Mutasd.
Arrébb toltam a selymet.
-        Juj. Ez gáz. Egy idióta vagyok. Bocs. Van egy garbóm. Vedd fel azt.
Erre elkezdtem nevetni.
-        Ez vicces?
-        Christian már felajánlotta az övét.
-        Ahha. De nem fogadtad el.
-        Mekkora felismerés. Öltözz mert vele reggelizünk.
-        Édes hármas! De én két csajjal jobban szeretném! – röhögött fel.
-        Seb vetkőzz és irány tusolni! – böktem meg.
-        Érted bármit. – és lekapva a pólót a fürdőbe trappolt.
-        Tíz perc!
-        Adj még ötöt szivi, és menybe juttatlak. – kacsintott ki.
Hozzávágtam a pólót.
-        Tetű lassú vagy! – kiabáltam utána.
Mire leértünk az ebédlő tele lett, és a fő asztalnál akadt szabad szék a szokásos körben. Dietrich, Adrian, Christian, Katie, két új ember akikkel még nem találkoztam – bár tudtam kik ők - Andy Damerum meg Rocky, Pierre, Kenny, és Daniel.
Az angollal szemben maradt nekünk két hely.
-        Le van csúszva a slicced haver. – adta meg az alaphangot Rocky, köszönés helyet.
Seb rám pillantott.
-        Gyors menet volt, és siettünk reggelizni. Egyéb észrevétel? – szedtem magam elé a rántottából, kolbászból, és kenyérből faarccal, Seb pedig próbálta elnyomni a mosolyt.
Dietrich meg a fejét kapkodta.
-        Ő a volt versenymérnököm Rocky, és Andy a főversenymérnök. – bökött rájuk.
-        Jah tudom, a volt talpnyalód, meg akit kiakasztottál.
-        De fejlődöm. - vette fel a kesztyűt Seb.
-        Igen, már a papucsállatka szintjén állsz. – erre Adrian aki a kávéját itta elkezdett köhögni, Didi pedig felröhögött.
-        Kösz, hogy jó véleménnyel vagy rólam.
-        Szívesen.
-        Ajánlást is írsz?
-        Neked bármikor.
-        És mit? – kente meg a kenyerét.
-        Valami frappáns kellene hogy nőjön a piaci értéked…
-        Jó a piaci értékem.
-        Ezzel vitatkoznék, nem vagy már olyan kapós mint fénykorodban, ha így folytatod Christian leelőz a fanclub tagszámban.
-        Engem és azokat a lökötteket hagyd ki ebből! – tette le az újságot az angol.
-        Most miért? – néztem rá megszeppenve – Az egyetlen csapatfőnök vagy akinek fanclubja van!
-        Bár ne lenne! – ivott a csészéjébe – Mind őrült!
-        Csak szólok hogy én is a tagja vagyok. – közöltem simán, Christian pedig kiköpte a teát.
-        Mi??
Az osztrák már az asztalt csapkodva röhögött, ahogy a többiek is, az angol kivételével persze.
-        Te tényleg tagja vagy? – kacagott fel Seb.
-        Mutassam?
-        Naná hol kell belépni?
Előtúrtam a mobilom, és kikerestem a faces kedvencek listából.
-        És van fent új kép! – lelkendeztem, Christian pedig a kezébe temette az arcát, és úgy nézett fel rám.
-        Mutasd! – tolta oda az arcát a német – Ezek mikoriak?
-        Várj…. Óhhhohóó.  – mutattam fel a képet, amin Chris egy régi típusú piros autóban ült Geryvel – Tegnap vacsizni vitted az asszonyt! Lebuktál.
-        Ez milyen kocsi? – forgatta Seb – Chris ez milyen autó?
-        Az állásoddal játszol.
-        A kocsi érdekelt nem Gery.
-        Az egy Cobra. Egy amerikai - britt modell. – tömtem a rántottát a számba.
-        Te ismered?
-        Uhum.
-        AC Cobra 289 Mk1, ’62-es?
-        ’63-as. – sóhajtott fel.
-        Ford és Shelby tervezte és készítette. Versenyautóként is jó, és kedvelt. V8-as motor.
-        Utánam olvasol?
-        Ültem egy ilyenben, de legnagyobb bánatomra nem a tied volt.
-        És milyen? – érdeklődött Didi.
-        Olyan mint egy jól lefojtott Mustang Camaro. Jó kis kocsi, de nálam nem nyerő.
-        Akkor mi nyerő nálad Cat?
-        A csinos kis Nissan például, amivel a reptérről jöttünk.
-        És amivel kapott a zseni csapatfőnököm egy rohadt nagy büntetést. – nevetett fel Didi.
-        Christiant megbüntettek gyorshajtásért? – pillantott rá Katie – Te mindig betartod a limitet.
-        Nagyon ideges és fáradt voltam. – tudta le ennyivel.
-        Úri ember vagy Chris, de nem kell falaznod nekem. Én vezettem Didi. Mennyivel fotóztak le, kettő hatvannal?
-        Annyival bizony.
-        Ide adhatnád a csekket. – néztem az angolra.
-        A cég kifizette. – dőlt hátra Didi – De ne száguldozz gyakran mert elveszik a jogsid, és anyagi csődbe viszel.
-        Didi többe van neked ha a pilótáidat bünteti az FIA, mint az én gyorshajtásom.
-        Mondjuk ez igaz.
-        Látom nagyon jóban vagy Christiannal IS. – harapott bele a szendvicsébe Daniel.
-        Egy ügyes nő több vasat tart a tűzben. Téged nem tart senki talonban? Nocsak…
-        Honnan veszed hogy, nem?
-        Miért igen?
-        Igen.
-        Akkor papucs vagy. Ha tökös lennél kikövetelnéd az első helyet.
-        Akkor Christian papucs?
-        Honnan tudjam. Christian papucs vagy?
-        Hagyjál engem mára békén! – csattant fel az illetékes.
-        Kérdezd meg Gery! Ő kompetens a kérdésben. – segítettem ki.
-        Akkor Seb?
-        Ha én lennék a szalma, akkor hogy csaltam volna Hannát?
-        Ha akkor te vesztettél Dan. – sóhajtottam fel.
-        Ez nem igaz. - dőlt hátra – És Dietrich te ezt hagyod?
-        Te kezdted el csesztetni nem? És ha jól emlékszel Vettelt sem védtem meg.
-        Ez indok arra, hogy ezt hagyd?
-        Mit? – kérdezett vissza az öreg.
-        Daniel hagyjad már. – sóhajtott Rocky.
-        Hallgass Balboára. – bólogattam lelkesen.
-        Minek neveztél? – nézett rám a francia.
-        Tudod Rocky! – és elkezdtem dobolni, meg dúdolni a Rockyból az The eye of the tiger című slágert.( https://www.youtube.com/watch?v=btPJPFnesV4 )
Seb az asztalra borult, Didi csak röhögött, Christian pedig eltakarta az arcát, és szintén nevetett. Adrian a csészéjén ütötte a ritmust kiskanállal. A többiek is elkezdték az ujjukkal az asztalon adni az ütemet.
Aztán abbahagytam és váltottam. Egy kezemmel doboltam, a másikkal csettintgettem, számmal dúdoltam, és mondtam a szöveget. Michael Jacksontól a Billie Jeant. ( https://www.youtube.com/watch?v=Zi_XLOBDo_Y )
-        She was more like a beauty queen from a movie scene, I said don't mind, but what do you mean I am the one, Who will dance on the floor in the round, She said I am the one, who will dance on the floor in the round. – a többiek megint csatlakoztak, a szám végégig ökörködtünk.
-        Dalra is fogtok fakadni, akár egy musicalben? – kérdezte Daniel epésen.
-        I see the one, because she be that lady! Hey! I feel you creeping, I can see it from my shadow, Wanna jump up in my Lamborghini Gallardo, Maybe go to my place and just kick it like TaeBo, And possibly bend you over look back and watch me; Smack that all on the floor, Smack that give me some more, Smack that 'till you get sore, Smack that oh-oh! ( Segíts!Várj még!Még várj!Hé várj!Te nekem kellesz, Kell a csókod,a szíved a lelked. Óóó emlékszem arra mikor először megláttam,Gyönyörű szép szemed a tűző napsugárban. Rám néztél én pedig éreztem jó vagyok nálad. Azóta te vagy a párom,az egyetlen akit szeret,akit szeretek, mert ez olyan jó nekem,csak szeress, ahogy én teszem, úgy szeress. (Óóó)Szeret akit szeretek. Mert ez olyan jó nekem. Csak szeress ahogy én teszem úgy szeress. (Óóó) fordítás: zeneszöveg.hu) Akon – Smack that ( https://www.youtube.com/watch?v=bKDdT_nyP54&list=RDbKDdT_nyP54 )
Ez volt a pont ahol Daniel felállt és elment.
-        Pedig ez jó szám.
-        Nem bírja a rappet.
-        De kár. –sóhajtottam fel.
-        Menjünk lassan. – sóhajtott Christian.
-        Azt hittem jól nyomom.
-        Jól nyomod kislány, de nem ezért vettelek fel. – állt fel Didi – Jó munkát.
-        Köszi.
Kifelé menet megszólalt a mobilomon egy emlékezető Don Omartól Danza kudurojával, elővettem a zsebemből,de közben  Sebastian meg Christian maguk elé tett kézzel fenékrázós táncot imitáltak, ami fergeteges sikert aratott. Mindenki tapsolt, és pár fütty is vegyült az éljenzésbe.
-        És még én vagyok retardált… -  Patrik hová jutattál engem. Most tuti rajtam röhögsz. - sóhajtottam fel nevetve.
-        Mit mondtál? – kérdezte Adrian – Nem értettem.
-        Magyarul beszéltem bocs. Csak annyit, hogy bolondok.

4 megjegyzés:

  1. Jó a hangulat....végre!!!!!!!!!!
    Kezdődhet a meló, jöhetnek az első kis sikerek....aztán a nagyok is....aztán az első kis hancúrok.....aztán a nagyok is :-D :-D
    Sm

    VálaszTörlés
  2. Jót vigyorogtam, szuper jó lett ez is. Élvezem, hogy ismét írni kezdtel.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Talán nem írtam még komit neked, de már elég régóta olvaslak, és rettentően örültem, mikor megláttam, hogy visszatértél az F1-ficek világába. :
    Eddig ez a történet a kedvenc tőled, és bajban vagyok, mert én alapjáraton nem szeretem se a RedBullt, se Christiant, Sebastiant meg főleg nem :D Aztán Christ már megszerettem még régebbi fanfictionjaid miatt, az RB-vel még mindig nem vagyok kibékülve, deee Sebastiant itt kezdem nagyon megkedvelni. Szóval le a kalappal előtted. :)
    És már magam sem tudom, hogy Sebasnak van Chrisnek szurkoljak-e ><
    Egyébként úgy vélem, hogy írástechnikailag sokat fejlődtél abban az egy évben, míg távol voltál az oldaltól.
    Szóval én az új kommentelők lelkesedésével várom a következőt :D
    Dorka

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Most olvastam el, mi a véleményed valójában Sebről. Nos először is én is Schumacher szurkoló voltam. Amikor először abbahagyta , én sem néztem a forma 1-et egészen 2010 szeptemberéig, a monzai versenyig.Ott Alonso nyert, hasonló taktikával, mint annak idején Schumacher, és megtetszett. Újra nézni kezdtem. Kicsit talán még szurkoltam is. Aztán a végén Vettel nyert. A pokolba kívántam.Majd jött a következő év ,és már kíváncsi voltam. Alonsóra is, Vettelre is. Majd Vettel elvarázsolt. Úgy, ahogy Schumacher. És ma már torkokat rágok el érte. Nem értem, ha arroganciáról, beképzeltségről beszélnek. Nem igaz, hogy könnyen nyert 4 vb címet.Ő maga is elmondta sokszor, hogy csak kívülről látszott egyszerűnek. Mark igenis erős csapattárs volt.Ja, és a multi 21. Annak volt előzménye, 2012 Brazília. Webber miatt majdem elvesztette azt a vb címét. Még Briatore is azt mondta, hogy egy ember segítette Alonsót, mégpedig Webber.Tehát okkal támadta meg. Visszatérve az írásodra, az elmúlt részek kegyetlenek Sebre nézve, de most már látom milyen elemek munkálkodnak benned ellene. Továbbra is azt mondom, én nem ilyen szemmel látom, és nem is értem azokat az embereket, akik ilyeneket állítanak róla. F1-es hírportálokon is rengeteg pocskondiázó kommenteket lehet olvasni. Ezeket sem értem. Van nekem is olyan pilóta, akit nemhogy nem szeretek, hanem ki nem állhatom, de soha nem írnék róla mocskos szavakat.Már lassan divat lesz Vettelt utálni.Mert van 4 vb címe? Azért sok olvasót kívánok neked. Szia:szofi

    VálaszTörlés